Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Υψηλά κέρδη για τον ΟΛΠ στο εννιάμηνο...



- Συνεχείς επενδύσεις στο Λιμάνι
- Προτεραιότητα η Κρουαζιέρα


Αριθμούς που δημιουργούν αίσθηση στην σημερινή εξαιρετικά αρνητική συγκυρία, και μάλιστα καταρτισμένους με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, ενέκρινε χθες ομόφωνα, για το εννιάμηνο 01.01.2011 έως 30.09.2011 το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Οι εξελίξεις των βασικών μεγεθών σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, έχουν ως εξής:
1. Αύξηση κερδών προ φόρων : 353% (9.807.688 Ευρώ έναντι 2.777.203)
2. Αύξηση Καθαρών Κερδών: 298% (5.554.138 Ευρώ έναντι 1.856.200)
3. Κέρδη ανά μετοχή: 0,2222 (έναντι 0,0746)
4. Συνολικά έσοδα: μείωση κατά 12,27%, το οποίο όμως δεν είναι συγκρίσιμο μέγεθος με το 2010 λόγω υπεργολαβικής αμοιβής του Προβλήτα ΙΙ (Cosco) ποσού 18 εκ. Ευρώ και λόγω μη λειτουργίας του Προβλήτα Ι, το α’ εξάμηνο του 2010.
5. Συνολικά έξοδα: παρουσίασαν μείωση 11,66%
6. Αμοιβές προσωπικού: εμφανίζουν μείωση 13,55%
7. Αποσβέσεις: αυξήθηκαν κατά 19,58% λόγω έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας του νέου Προβλήτα Ι Εμπορευματοκιβωτίων από 01.06.2011, η οποία οδήγησε στην αύξηση των παγίων περιουσιακών στοιχείων της εταιρίας.
8. Μεταβολή ιδίων κεφαλαίων: Η καθαρή θέση λήξης περιόδου ανήλθε σε 154.055.031 Ευρώ έναντι 143.823.026 Ευρώ.
9. Σύνολο ιδίων κεφαλαίων: 392.958.856 Ευρώ.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης κατά την εισήγηση του προς το Δ.Σ. «μέσα σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές και παρά τα αρνητικά τομεακά αποτελέσματα στις εργασίες φορτοεκφορτώσεων εμπορευματοκιβωτίων και ναυπηγοεπισκευής (δεξαμενές), η συνολική οικονομική πορεία υπήρξε θετική, λόγω της θετικής συμπεριφοράς άλλων τομεακών εργασιών (κρουαζιέρα, car terminal) και κυρίως λόγω αυστηρού περιορισμού των λειτουργικών εξόδων και λοιπών δαπανών μισθοδοσίας, υπερωριών και διοίκησης. Η θετική οικονομική πορεία του Οργανισμού αναμένεται να συνεχισθεί και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε., ο οποίος σημειωτέον προωθεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, θα εμφανίσει μια ακόμα κερδοφόρα χρονιά».

Παράλληλα, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενέκρινε ορισμένες τροποποιήσεις κινήτρων και εκπτώσεων στον Κανονισμό Χρήσης Λιμένος και Παροχής Υπηρεσιών Κρουαζιέρας, βάσει και των πρόσφατων ανταλλαγών απόψεων μεταξύ λιμένων κρουαζιέρας και εταιρειών. Ειδικότερα:
1. Πολιτική Προσέλκυσης Μεγάλων Πελατών:
(α) Καθιερώνονται βάσει της ετήσιας επιβατικής κίνησης, έκπτωση επί της χρέωσης συστημάτων ελέγχου από 10% έως 30%.
(β) Καθιερώνονται βάσει του ετήσιου αριθμού διελεύσεων επιβατών, εκπτώσεις επί της χρέωσης μεταφοράς χειραποσκευών από 5% έως 15%.
2. Πολιτική εκπτώσεων νέων και χειμερινής περιόδου.
(γ) συνεχίζουν να υφίστανται οι εκπτώσεις για παιδιά ηλικίας 4-12 ετών ύψους 50% επί της τιμής τιμολογίου
(δ) συνεχίζουν να παρέχονται εκπτώσεις για φοιτητές και μαθητές ύψους 50%.
(ε) Για όλους τους επιβάτες, οι οποίοι θα διακινούνται από Δεκέμβριο μέχρι Μάρτιο, θα παρέχονται πρόσθετες εκπτώσεις 30%.
3. Καθιέρωση κανόνων προτεραιότητας εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων.
Καθιερώνεται βάσει δεδομένων με κριτήρια για την προσέγγιση, προσόρμιση και εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων, έτσι ώστε όλοι θα γνωρίζουν την προτεραιότητά τους από τις 25 Οκτωβρίου εκάστου έτους για όλον τον επόμενο χρόνο. Όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια κρουαζιέρας του 2012 θα βρίσκονται αναρτημένα στο διαδίκτυο. Για τυχόν εκπρόθεσμα προγράμματα αφίξεων καθώς και τυχόν έκτακτες επισκέψεις, οι σχετικές ανακοινώσεις θα αναρτώνται μέχρι 31 Δεκεμβρίου εκάστου έτους.
Οι κανόνες προτεραιότητας αποτελούσαν κύριο αίτημα των εταιρειών κρουαζιέρας.
Σημειώνεται ότι το λιμάνι του Πειραιά διαθέτει 9 θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, οι οποίες θα αυξηθούν σε 11 εντός του 2012 και σε 17 μετά την επέκταση του νέου λιμένα κρουαζιερόπλοιων.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: “Ήδη το λιμάνι του Ο.Λ.Π. είναι το μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου. Η επέκταση του θα συμβάλλει στην εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς (350 μ. και άνω), ενώ οι νέοι Σταθμοί Επιβατών Κρουαζιέρας θα μπορούν να εξυπηρετούν ταυτοχρόνως 16.000 επιβάτες. Με επόμενες αποφάσεις θα προχωρήσουμε σε παραχωρήσεις μόνιμων θέσεων πρόσδεσης για μεγάλους πελάτες και εταιρικούς τερματικούς σταθμούς. Σε κάθε περίπτωση ο μείζον στόχος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. είναι να διατηρήσει την πρώτη θέση στην εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων στη Μεσόγειο, βελτιώνοντας θεαματικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Οι λιμενικές υπηρεσίες κρουαζιέρας βρίσκονται στο κέντρο του εταιρικού μας ενδιαφέροντος.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου