Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Διαβάστε τι τράβηξε -και τραβάει- ξενοδόχος στην Κέρκυρα



Απλά αντιγράφω και βεβαίως προσυπογράφω...


"ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ,ΤΟΥ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΩΝ !!!! 
Για τρίτη συνεχόμενη χρόνια μας στέλνουν το χαράτσι ολόκληρο ,παρότι είμαστε Ξενοδοχείο και σύμφωνα με την εγκύκλιο τους ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ οι κοινόχρηστοι χώροι των κύριων τουριστικών καταλυμάτων (ξενοδοχείων και κάμπινγκ) που αφορούν στους χώρους προσέλευσης, υποδοχής και υγιεινής, οι οποίοι προσδιορίζονται σε ποσοστό 35% της συνολικής επιφάνειας της ξενοδοχειακής επιχείρησης, καθώς και ποσοστό 17% της συνολικής επιφάνειας των επιχειρήσεων ενοικιαζόμενων δωματίων και ενοικιαζόμενων επιπλωμένων διαμερισμάτων, τα οποία διαθέτουν ειδικό σήμα λειτουργίας του EOT σε ισχύ!!!!! 
Το 2011 το πληρώσαμε ολόκληρο !!! 
Το 2012 ο έφορος είπε ναι λάθος κάντε αίτηση να το διορθώσουμε και θα σας επιστραφεί η διάφορα ! Το πληρώσαμε όλο ξανά κανονικά και περιμέναμε.
Μετά από έξι μήνες ήρθε μια τηλεφωνική ειδοποίηση για συνάντηση με την έφορο.
Πηγαίνοντας και γνωρίζοντας ότι δεν έχουμε ληξιπρόθεσμες οφειλές,
κάθισα στην απέναντι καρέκλα ,η έφορος αφού το έψαξε από εδώ το έψαξε από εκεί σαν να μην ήθελε να χάσει το μαγαζί γωνία που τις άφησε ο πατέρας της, με βαριά κάρδια σηκώθηκε για να πάει στην ταμία να βάλει την σφραγίδα ….περί τα 700 ευρώ το ποσό επιστροφής .
Ένα τέταρτο αναμονής και νατην με ένα χαμόγελο τζοκοντα!....Ξέρετε κύριε !..δεν παίρνετε τίποτα επιστροφή τελικά !!!....
Ρωτώντας γιατί με ενημερώνει ότι έχουμε δόση υπεραξίας και θα κρατηθεί το ποσό για την επομένη δόση …….
Μήπως να σας ενημερώσω της απαντώ ότι οι δόσεις υπεραξίας ακίνητου που έχουμε σαν εταιρεία είναι δόσεις που εσείς ορίσατε σε τέσσερις και όχι εμεις!
Και ότι δεν είναι ληξιπρόθεσμες οι επόμενες δυο, αλλά κανονικά οριζόμενες να πληρωθούν στα δυο εξάμηνα του 2014!
Ξαφνιασμένη κολλάει το κεφάλι στον υπολογιστή και με έντονο ύφος μου λέει: τι μέσο είχατε κύριε και κάνατε τέσσερις δόσεις εξαμηνιαίες !!!Απίστευτο μου φαίνεται.
Σαστισμένος σκέπτομαι να την πλακώσω έχω φτάσει στο κοκκινο! Αλλα όπως λέει και ο σοφός πατέρας μου πολλές φορές ξέροντας ότι φορτώνω με τέτοια ..λέω μέσα μου δώσε τόπο στην οργή σου φιλέ !!......
Έτσι έκλεισε το χαράτσι 2012!!!
Προχθές έφτασε το χαράτσι 2013!
Τον Απρίλιο κάνοντας νέο συμβόλαιο με την ΔΕΗ έβαλα πάνω δυο σφραγίδες ώστε να φαίνεται καθαρά ότι είμαστε ξενοδοχείο !!
Σαν να πρόβλεπα τι θα επακολουθήσει . Άνοιξα λοιπόν τον λογαριασμό και πάλι τα ίδια. Κανονικά όλο το ποσό χωρίς αφαίρεση του 35% και με διπλό συντελεστή περιοχής !!!!
Πάλι από την αρχή, μαζεύω όλα τα δικαιολογητικά και ξανά στον δρόμο για την Β ΔΟΥ Κέρκυρας ως έμπειρος πλέον δεν στέκομαι στα χαμένα.
Παίρνω την αίτηση και κάθομαι την συμπληρώνω και πάω στο πρωτόκολλο.
Δίνω την αίτηση και η υπάλληλος αφού για δυο τρία λεπτά την κοιτά με ερωτάει.
Τι είναι αυτό το EETA που ζητάτε διόρθωση και αφαίρεση κύριε;
Της λέω είναι το Ενιαίο Ειδικό Τέλος Ακίνητων,  και με έντονη φωνή μου απαντά
Το ΕΤΗΔΕ κύριε το ΕΤΗΔΕ ακόμη δεν άλλαξε όνομα σε μας !!!
Σαστισμένος παίρνω την πρωτοκολλημένη αίτηση και πάω απέναντι στον έφορο που είναι για το ΕΤΗΔΕ τους λοιπόν …
Αφού περιμένω τελειώσει με την συνομιλία του κάνα δεκάλεπτο και πίσω μου αρχίζει να μαζεύεται ουρά !
Κλείνει και με ρωτάει με ύφος …ορίστε κύριε ! Τι θα θέλατε;
Του δίνω την πρωτοκολλημένη αίτηση και αφού την κοιτά μου απευθύνεται με ύφος : Χρωστάτε το χαράτσι για το 2012 λοιπόν κύριε ….τι λέτε κύριε έφορε του λέω είναι για το χαράτσι και την διόρθωση του 2013 η αίτηση.
Την ξανακοιτά ,το σκεφτεται και με ύφος μου απαντά: Κύριε ξέρετε πρέπει να πάτε στο δήμο για βεβαίωση ,την έχω του λέω και του την δίνω ,θέλετε και βεβαίωση από το ξενοδοχειακό επιμελητήριο ,την έχω του λέω και του την δίνω ,θέλετε και αντίγραφο του σήματος λειτουργίας ,το έχω του λέω και του το δίνω . Τα έχει απλώσει όλα πάνω στο γραφείο μπρος στον υπολογιστή, τα κοιτά, σκεφτεται. Ξέρετε κύριε θα μου αφήσετε το κινητό σας γιατί εμείς για το 2013 δεν έχουμε ενημερωθεί τι κάνουμε και όπως καταλαβαίνετε θα πάρει καιρό αυτό και μάλλον πρέπει να πληρώσετε όλο το ποσό κανονικά και θα σας αφαιρεθεί μετά !!!
Τι λες άνθρωπε μου του λέω ….Τρελλάθηκες; Αφού βλέπει ότι αντιδρώ και ήμουν γραφειοκρατικά προετοιμασμένος μου λέει: Δώστε μου μια εβδομάδα να ενημερωθώ και θα σας καλέσω εγώ.
Πέρασα την έξοδο της εφορίας με αυτή την διαβεβαίωση.
Όταν επιστρέψω για το συγκρινόμενο δεν ξέρω αν θα ακούσω για ακόμη μια φορά τα λόγια του πατέρα μου.
Και αυτή την φορά καλυτέρα να μην δουν πως η οργή ενός μικρομεσαίου επιχειρηματία θα πιάσει τόπο!!!!".

Τι να πεις...

6 σχόλια:

  1. καταγγελία δημοσίου υπάλληλου μεσώ ΚΕΠ και θα δεις φίλε μου πως σπινιαρει η γάτα στο γιαούρτι!
    καλά ξεμπερδέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί λες φίλε δεν τους ξέρεις καλά τους Δ.Υ. Άγνοια νόμου από το Κτηματολόγιο τους πήγα το ΦΕΚ εγώ. Απόφαση δικαστηρίου έβγαλα μετά από 7 χρόνια αγώνα και χρήμα που έλεγε: Έχω δίκαιο άλλα δεν μου έχουν αρνηθεί εγγράφως. Αν εντός δύο μηνών δεν μου λύσουν το πρόβλημα τότε να επανέλθω με νέα αγωγή για να επιβάλουν ποινή ( Δηλαδή άλλα 7-8 χρόνια και οι δικαστές Δ.Υ. είναι.)

      Διαγραφή
    2. δεν εισαι ο μοναδικος που τα εχει βαλει με το κρατος...ξερω πολυ καλα τι σου λεω καντο και θα με θυμηθεις!απαξ και γινει καταγγελια ειναι υποχρεωμενοι να σου απαντησουν γραπτως

      Διαγραφή
  2. Να πεις οτι εαν ηταν καποιος μεγαλοξενοδοχος δεν θα ειχε τετοια προβληματα μιας και θα τα ρυθμιζε αμεσα με τις "γνωριμιες" του τηλεφωνικα..... Αυτα τα εργα ειναι μονο για τους απανταχου μικρους... σε ολους τους κλαδους της οικονομικης δραστηριοτητας της μπανανιας που λεγετε ΕΛΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕν θέλουμε μικρότερο ή μεγαλύτερο κράτος.. θέλουμε καλύτερο και υπέυθυνο κράτος που να το απαρτήζουν οι καλύτεροι και οι ποιό υπεύθυνοι πολίτες....
    Αυτή η βαρειά βιομηχανία "ο Τουρισμός" να γίνει βιομηχανία της Φιλοξενίας... και να το καταλάβει καλά ο κρατικός "αυτοκράτορας" που πρέπει να ντρέπεται που αντιμετωπίζει τον πολίτη ως απόγονο της μαιμούς και οχι των ελλήνων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πείραζε καλα να παθει ο ξενοδοχος αν ειναί μέσα σ αυτους που τοσα χρόνια ψηφίζουν πασοκ η Νδ τέτοιο κράτος να φαεί στην μάπα....Αλήθεια το μνημόνιο δεν εκσυγχρόνισε το κράτος????χααα Αφου δραστηριοποιείστε σε επαρχιακή πολη δεν γνωρίζετε πως επιλέγονται οι δ/ντες ΔΟΥ Πολεοδομίας και Υγειονομικού κλπ κλπ.Μηπως ολοι εσείς που ουρλιάζετε για λιγότερο κράτος δεν ψηφίζετε τους γαλάζιους και πράσινους βουλευτές που μετά τις εκλογές συναντιόνται να μοιράσουν τις θέσεις Δ/ντων των δημοσιων υπηρειων στους νομούς που εκλέγονται χαχααχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή