Η μεγάλη σημασία της επικοινωνιακής στρατηγικής που πρόκειται να ακολουθήσει ο ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού για την προβολή της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού το 2013, αλλά και μεσομακροπρόθεσμα από το 2014 και μετά, σε συνδυασμό με την πραγματικά εξαιρετική δουλειά που παρουσιάστηκε χθες, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού, όσο και σε επίπεδο υλοποίησης/χρονοπρογραμματισμού, μας "επέβαλλε" την ανεύρεση της πλήρους παρουσίασης και της δημοσιοποίησής της. Μελετήστε τη, αξίζει τον κόπο.
Τα δικά μας σχόλια τα διαβάσατε στην προηγούμενη ανάρτηση...
Όσον αφορά αναλυτικά στα όσα διαδραματίστηκαν χθες στην παρουσίαση στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, στον πρόλογό της τόνισε "τη μοναδικότητα του ονόματος “Ελλάδα”, ως πλέον πολύτιμο εργαλείο για τον επανακαθορισμό της χώρας μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά.Την αναλυτική παρουσίαση της επικοινωνιακής στρατηγικής έκανε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ Νίκος Καραχάλιος σε επιχειρηματίες και θεσμικούς εκπρόσωπους του κλάδου και της Πολιτείας. «Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν ... Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα» τόνισε χαρακτηριστικά η κυρία Κεφαλογιάννη, στην ομιλία της. “Στόχος μας είναι η ολική αποκατάστασή της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτηση της ξανά στον κατάλογο με των μεγάλων δυνάμεων του Τουρισμού”, τόνισε η υπουργός υπογραμμίζοντας ότι “ η αποκατάσταση της φήμης της χώρας, αποτελεί τη μόνη επιλογή για να μπει και πάλι η χώρα μας σε τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας”.
Επίσης η κυρία Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε σε δυο μηνύματα που στέλνει η χώρα μας, ενόψει της νέας περιόδου.
Πρώτον : Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος. Η Ελλάδα αποτελεί ένα όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα ... Είναι υπογραφή κύρους και φήμης.
Δεύτερον: Η χώρα μας αποτελείται από ένα μωσαϊκό προορισμών. Κάποιος γίνεται κοινωνός της πραγματικής ελληνικής εμπειρίας μόνο όταν επισκεφτεί ένα σύνολο προορισμών. «Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή να επισκεφτεί κάποιος την Ελλάδα», τόνισε χαρακτηριστικά. Καταλήγοντας η υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι «η Ελλάδα πρέπει να γίνει συνώνυμη μιας υπόσχεσης απέναντι στους επισκέπτες. Δικής μας υπόσχεσης. Όλων των Ελλήνων. Ότι δηλαδή δεσμευόμαστε να τους φιλοξενήσουμε όπως φιλοξενούμε τους συγγενείς μας, τους φίλους μας. Να νοιώσουν σαν στο σπίτι τους, στην πάντα διαχρονική πατρίδα μας».
Γ.Γ. Ε.Ο.Τ.
Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος, αναπτύσσοντας με λεπτομέρειες τις πτυχές του σχεδίου και παρουσιάζοντας συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τόνισε πως «δεν έχουμε καιρό για χάσιμο» ενώ διαβεβαίωσε ότι « έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας. Η πατρίδα μας μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Να γίνει και πάλι το ισχυρό, διαχρονικό κλασσικό brand που πάντα ήταν». Επίσης, υπενθύμισε ότι, η Ελλάδα εξακολουθεί να παραμένει μεταξύ των 20 κορυφαίων τουριστικών προορισμών στον κόσμο αν και πριν από μόλις 5 χρόνια ήταν πέμπτη στη λίστα κατάταξης. Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, το 2013 θα είναι χρονιά σταθεροποίησης με έμφαση στην ανάπτυξη υποδομών ,φυσικών και θεσμικών. «Το σχέδιο είναι απλό και αυτονόητο .Δεν είναι όμως εύκολο γιατί χρειάζεται συνέργειες» όπως είπε ο κ. Καραχάλιος τονίζοντας ότι : «μας περιμένει σκληρή και συναρπαστική δουλειά για να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα»
poly kalo
ΑπάντησηΔιαγραφήsynexiste etsi...............
costas markaths
kerkyra
Πλάκα κάνετε. Τέτοια κενολογία επι τόση ώρα και με τόσο ερασιτεχνισμό... Μόνο στις καλύτερες στιγμές του δημοσίου του Μαυρογιαλούρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον κ. Ανωνυμε περασατε απεξω απο την παρουσιαση και δεν πηρατε ειδηση ουτε τις ενεργειες, ουτε τον χρονοπρογραμματισμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι κριτικη των 10 ευρω...
Εαν επανελθετε επωνυμα θα σας απαντησω και στα υπολοιπα...
Καλή η καμπάνια, ένα πρόβλημα έχω με το Logo, ελπίζω να μην δαπανήθηκαν πάνω από 10 ευρώ για την δημιουργία του. Θα επιμείνω όμως και στην άποψη μου ότι ο συνάδελφος κ. Οικονομίδης έχει δίκιο όταν λέει ότι πρέπει να δούμε πρώτα τα εντός της πολής. Αν ο Έλληνας δεν πιστέψει ότι υπάρχει και άλλη Ελλάδα πέρα από την Μύκονο, Πάρο κ.λ.π. και ότι αξίζει να προσπαθεί κανείς για να αναδείξει τον τόπο του, όλα τα σχέδια είναι από πριν καταδικασμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφή