Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Αεροπορικές εταιρίες: Κάποιες και μάλιστα μεγάλες το έχουν "ξεφτιλίσει" τελείως...


- Όαση ποιότητας η AEGEAN, αλλά και κάποιες "περιφερειακές" εταιρίες όπως η AUSTRIAN... 
- "Αδιανόητες" καταστάσεις στη LUFTHANSA

Η ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών στις αερομεταφορές είναι παραπάνω από σημαντική. 
Η ασφάλεια πρέπει να θεωρείται δεδομένη. 
Επειδή οι καιροί είναι "πονηροί" και επειδή τα χρήματα δεν περισσεύουν σε κανέναν αυτή την εποχή ειδικά, και επειδή πρωτογενώς έχω ουκ ολίγες εμπειρίες, αλλά και ακούω από φίλους και γνωστούς πλείστα όσα σχόλια, είπα να γράψω το θεματάκι αυτό και όσοι έχετε παρόμοιες εμειρίες, καλοδεχούμενες, μπας και "μαζευτούν" λίγο. Δοκίμασα να το γράψω στο trip advisor αλλά δυστυχώς δεν έχει ενότητα αεροπορικών εταιριών. 
Το τελευταίο διάστημα λοιπόν έχω κάνει πολλές πτήσεις με την LUFTHANSA, που η μία είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ από την άλλη. 
Και αυτό είναι το λίγότερο: 
Η αντιμετώπιση είναι το πιο εξοργιστικό. 
Για να μην θυμηθώ τα "ράντζα" του φίλου μου του λομπίστα πριν από μερικούς μήνες που αν είχε γίνει στο Βενιζέλο από ελληνική εταιρία θα μας είχαν γράψει και τα "Νέα των Παπούα"... 
Εξηγούμαι: Πρόσφατα πέταξα για την ΙΤΒ Αθήνα-Φραγκφούρτη-Βερολίνο για την ΙΤΒ, και λόγω εξαργύρωσης μιλίων και όχι μόνο επέτρεψα στον εαυτό μου την πολυτέλεια της business class. Κατά σύμπτωση δίπλα μου καθόταν γνωστή ξενοδόχος και φίλη. 
Όταν προσγειωθήκαμε με ένα στόμα αναρωτηθήκαμε: Εάν πετούσαμε με easyjet τι λιγότερο θα "απολαμβάναμε;" 
Αεροπλάνα αδιανόητα βρώμικα (σ.σ. έχω και ένα καλύτερο γι αυτό στη συνέχεια), εξυπηρέτηση από τις γηραιές συνοδούς "πάρτο κι αν σ' αρέσει", φαγητό που δεν τρώγεται ακόμη κι αν είσαι νηστικός μια εβδομάδα (σ.σ. το σνακ στο Φραγκφούρτη - Βερολίνο ήταν καλύτερο), ενώ δεν υπάρχει κανένα inflight entertainment system, ούτε καν ακουστικά για μουσική. Πριν από λίγο καιρό δε σε πτήση από την Αυστρία στη Φραγκφούρτη ξαφνικά το βιβλίο μου και τα χέρια μου έγιναν "κόκκινα" και με απίστευτη έκπληξη διαπίστωσα ότι όλη η ζώνη ήταν πασαλειμένη από ένα αηδιαστικό κόκκινο "πράμα".

Η συνοδός ατάραχη μου έδωσε 1 (ΝΑΙ ΕΝΑ) τίσιου και μου είπε να αλλάξω θέση.
Ούτε καν ένα συγγνώμη.
Όσο για τα ρούχα μου που έγιναν "ολυμπιακά", πήγαν "υπέρ πατρίδος", ενώ η ...δύσμοιρη Ολυμπιακούλα έδινε και ένα voucher για καθαριστήριο.
Όταν δε μου έστειλαν ερωτηματολόγιο αξιολόγησης και τους τα έγραψα ένα χεράκι, ούτε καν με πήραν τηλέφωνο.
Μόνο όταν έγραψα δεύτερο μειλ με πήραν να με ...ευχαριστήσουν για τα σχόλια και να μου ζητήσουν συγγνώμη. Στο συγκεκριμένο αεροπλάνο δε το γκρί χρώμα των δερμάτινων καθισμάτων είχε γίνει μαύρο από τη βρώμα σε βαθμό που αν ανήκε σε κάποια τριτοκοσμική εταιρία, θα κατέβαινα!!!

Όσο για το Lounge στο Βενιζέλος τι να πρωτοπείς...
Το "κλειστοφοβικό" του, την ποικιλία του φαγητού, τους υπολογιστές ή την απάντηση της υπαλλήλου όταν της επισημαίνεις κάποιες ελλείψεις ότι "εμείς έχουμε βραβευθεί...". 

Για να μην πω για την AIRFRANCE που πρόσφατα φίλος έμεινε 3 ώρες μέσα στο αεροπλάνο λόγω βλάβης και τους σέρβιραν μόνο ...νερό, απαξίωσαν δε να του απαντήσουν όταν έκανε σχετικό γράμμα!!!

Αντιθέτως πέταξα Βερολίνο - Βιέννη με την AUSTRIAN και απόλαυσα εξυπηρέτηση και παροχή υπηρεσίας υψηλής ποιότητας και το ίδιο στο Βιέννη - Αθήνα με την AEGEAN που η ευγένεια, το καλό φαγητό και οι υπηρεσίες... περίσσευαν. Τα αυτό και στο Αθήνα - Μόσχα - Αθήνα για την ΜΙΤΤ

Μήπως να κοιτάγαμε με ποιες εταιρίες πετάμε, να αξιολογούμε τις υπηρεσίες τους, ώστε να μην μας θεωρούν "δέματα"!!!



 

10 σχόλια:

  1. το σερβις των 2 Ελληνικων εταιρειων, ειναι ασυγκριτο . Τα πληρωματα μεσα στην κρίση ειναι πάντα χαμογελαστα και το όποιο φαγητο ικανοποιητικωτατο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ανακαλύψατε την πυρίτιδα, η Lufthansa ως γνωστόν έχει στην Business Class service οικονομικής και στην οικονομική service "οικονομικό". Βεβαίως η άγνοια σας; σας δικαιολογεί οτι συνεχίζατε να την επιλέγετε. Τώρα ξέρετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες τα χρυσόστομε, γι' αυτήν την κακή, πολύ κακή εταιρία. Είχα και εγώ ένα παρόμοιο περιστατικό σε πτήση της Lufthansa, αγένια και κακοί τρόποι γενικότερα. viva Aegean, viva Olympic!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα ενταξει, αυτο ειναι το προβλημα σας ! Εσεις μαλλον μενετε ολοι Αθηνα. Το οτι με Aegean ή Olympic απο επαρχια (μενω Κρητη) πληρωνουμε για να παμε οπουδηποτε (και κυριως τον χειμωνα μεσω Αθηνων)το ηρακλειο - Αθηνα χρυσαφι!? Κοστιζει περισσοτερο απο το να πας εξωτερικο και να γυρισεις.....Να την βρασω την εξυπηρετηση οταν για 30' πτηση δινω 150 ευρω....καλυτερα να ηταν αγενεις που λεει ο λογος και να πληρωνα 40 ευρω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι δυο διαφορετικα πραγματα αγαπητε. Μετα την CYPRUS ερχεται και η RYANAIR. Ας περιμενουμε να δουμε επιπεδο τιμων...

      Διαγραφή
  5. Κυριοι Συντακτες σας παρακολουθω καθημερινα. Συγχαρητηρια ! Κανενα νεο για το ΦΠΑ στην εστίαση ? Θα μειωθει τελικα ? Τι περιμενουνε το τελος της σαιζον και μετα θα το σκεφτουνε ? Για ριξτε κανενα αρθρο παρακαλω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως αγαπητε η εμπλοκη στις διαπραγματευσεις με την τροικα το θεμα αυτο πηγε πισω. Μεχρι τοτε οι πληροφοριες ολες συνεκλιναν οτι θα υπηρχε μειωση. Το παρακολουθουμε. Ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια

      Διαγραφή
  6. δυστυχώς δεν είναι μόνο η Lufthansa από τις "μεγάλες" εταιρείες της Ευρώπης.
    Δυστυχώς με την μειώση των δρομολογίων της Ολυμπιακής μείναν πολλές περιοχές χωρίς ελληνικές εταιρείες.
    Από θέμα ποιότητας, ασφάλειας και παροχών δεν συγκρίνονται με τίποτα με τις δικές μας εταιρείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα σας πρότεινα να δείτε το παρακάτω βίντεο το οποίο είναι για την Ryanair (λινκ στο τέλος), αλλά έχει να κάνει γενικά με την κατάσταση με τα φθηνά εισιτήρια κ ειδικά στην ευρωπη. Βλέπετε το να αγοράζουμε πάντα το φθηνότερο είναι ένας φαύλος κύκλος στις υπηρεσίες αλλά κ στην ασφάλεια, βέβαια στον κόσμο που δεν έχει δουλειές κ λεφτά πως θα το εξηγήσεις? Αλλα αυτο ειναι ενα τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι κ κυρίως το προσωπικό κ οι πιλότοι. Στην τελική βέβαια αμα συνεχίσει ετσι η κατάσταση ενα ατύχημα δεν θα αργήσει να ρθει κ μετα θα ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει. Οπότε δεν είναι μόνο θέμα υπηρεσιών αλλά κ θέμα ασφάλειας, Κ οι μεγάλες εταιρείες έχουν μεγάλο πρόβλημα να αντιμετωπίσουν το συνεχιζομαινωκοστος αλλά κ των ανταγωνισμό από τις low cost εταιρείες οπότε άμα δεν αλλάξει ο τρόπος που κοιτάμε τι αγοράζουμε αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει.

    http://www.youtube.com/watch?v=WcrmyWsflTM&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή