- Άμεση ανάγκη παρέμβασης των αρμοδίων αρχών και της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη αν αληθεύουν όσα καταγγέλουν οι Ρώσοι
- Ανακοίνωση του Rosturizm κατά του Beleon
- Rosturizm: Σοβαρό πλήγμα για τη φήμη της Ελλάδας, ως τουριστικού προορισμού
- UPDATE: Διάψευση από τα ξενοδοχεία Blue Star Hotel και Blue Sea Beach
Μεγάλες διαστάσεις με επίσημη ανακοίνωση - καταγγελία του Rosturizm, αλλά και πολλά δημοσιεύματα έγκριτων μέσων μεταξύ των οποίων και το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Ρωσίας, λαμβάνει στη Ρωσία, η υπόθεση του Beleon, η ιδιοκτησία του οποίου φέρεται να απαίτησε εκβιαστικά από Ρώσους τουρίστες του πτωχευμένου tour operator ΝΕΒΑ, να πληρώσουν ξανά τις διακοπές τους, σε διαφορετική περίπτωση τους απείλησαν με έξωση από ξενοδοχεία της Ρόδου.
Είναι εξαιρετικά επείγον να ξεκαθαρίσει το σκηνικό αυτό, να ελεγχθεί εξονυχιστικά από τις ελληνικές αρχές και να επιβληθούν οι δέουσες κυρώσεις, αν αληθεύουν τα καταγγελόμενα, διότι η δυσφήμιση της Ελλάδας στη Ρωσία είναι μεγάλη και θα λάβει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις.
Το πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφάξ, σε τηλεγράφημά του αναφέρει ότι, σύμφωνα με την Γραμματέα Τύπου της Ρωσικής Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Iρίνα Τιούρινα, «η ‘Rosturizm’ κάλεσε την Υπουργό Τουρισμού της Ελλάδας Όλγα Κεφαλογιάννη και τον Γ.Γ. του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της χώρας Πάνο Λειβαδά, να επηρεάσουν την εταιρεία υποδοχής «BELEON Tours», η οποία απαιτεί την εκ νέου καταβολή χρημάτων για την διαμονή από τους πελάτες της «Νeba».
Όπως εξήγησε η κυρία Τιούρινα, «η ‘BELEON Tours’ άρχισε να ζητά χρήματα από τους τουρίστες, πριν από την κήρυξη αδυναμίας πληρωμών από την εταιρεία «Νeba».
Σύμφωνα με την ίδια, «η «Νeba» καθυστερούσε τις πληρωμές και η εταιρεία υποδοχής έκρινε ενόχους τους πελάτες, με αποτέλεσμα να μην έχουν άλλη επιλογή, αν και κάποιοι από αυτούς, όπως σημείωσε, προσπάθησαν να αντισταθούν και να εξηγήσουν στους εκπροσώπους της «BELEON Tours», ότι οι ενέργειές τους είναι παράνομες».
Υπογραμμίζοντας, ότι τα προβλήματα προέκυψαν στους πελάτες της «Νeva» στη Ρόδο, στα ξενοδοχεία «Apollo Beach», «Blue Sea Beach», «Blue Star», «Rodos Beach» και άλλα, ανέφερε, ότι ζήτησαν από τον δ/ντή της εταιρείας υποδοχής να μην απαιτεί την εκ νέου καταβολή χρημάτων από τους τουρίστες.
«Μιλήσαμε με τον διευθυντή της “BELEON Tours”, Λεωνίδα Δημητριάδη, στις 14 και 15 Ιουλίου, και παρακαλέσαμε να μην απαιτούν την εκ νέου καταβολή χρημάτων από τους τουρίστες, που βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα. Δεν είναι σωστό να ζητάς από τους ανθρώπους, συναντώντας τους στο αεροδρόμιο της Ρόδου, να πληρώσουν περισσότερα», δήλωσε η κα Τiούρινα, τονίζοντας, ότι «σύμφωνα με τον κ. Δημητριάδη, το να εκβιάζει τους ανθρώπους του το επιτρέπει η ελληνική νομοθεσία».
«Υποτίθεται, ότι έχει το δικαίωμα να ακυρώνει την απλήρωτη κράτηση του ξενοδοχείου, χωρίς να ενημερώσει τους πελάτες, πριν από την άφιξή τους στη χώρα ή οι τουρίστες πρέπει να πληρώσουν για την διαμονή τους για δεύτερη φορά. Η θέση αυτή είναι αρκετά κυνική. Φυσικά, ο επικεφαλής της “BELEON Tours” γνωρίζει πολύ καλά, ότι οι τουρίστες είχαν καταβάλλει τα χρήματα, διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να πετάξουν προς την Ελλάδα», υπογράμμισε η εκπρόσωπος τηw Rosturizm.
Όπως σημειώνει η ίδια, στο αίτημα που υπέγραψε ο εκτελών προσωρινά χρέη επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Τουρισμού (Rosturizm) Oleg Safonov αναφέρεται, ότι «η “BELEON Tours” αρνείται το δικαίωμα των τουριστών να ολοκληρώσουν με την ησυχία τις διακοπές τους, απαιτώντας είτε να πληρώσουν εκ νέου την διαμονή τους, είτε να φύγουν από το ξενοδοχείο”.
«Σύμφωνα με την Rosturizm, αυτά τα εξοργιστικά γεγονότα είναι επίδειξη αντιεπαγγελματικού και ανακριβούς τρόπου επίλυσης προβλήματος, στην εμφάνιση του οποίου οι τουρίστες δεν έχουν καμία σχέση. Επιπλέον, αυτή η συμπεριφορά της πλευράς υποδοχής αποτελεί ένα σοβαρό πλήγμα στην φήμη της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού», κατέληξε η εκπρόσωπος της Rosturizm.
Αντιστοίχου περιεχομένου είναι και τα τηλεγραφήματα των πρακτορείων ειδήσεων ΡΙΑ-Νόβοστι και ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ, τα οποία βασίζονται σε δημοσίευμα στην επίσημη ιστοσελίδα της «Rosturizm», που προβάλλεται με τίτλο: «H Rosturizm ζητά από την Ελλάδα να επηρεάσει την εταιρεία υποδοχής “BELEON Tours”, η οποία έκανε τους Ρώσους τουρίστες όμηρους της οικονομικής διαμάχης της με την εταιρεία “Νeva”» και το οποίο αναφέρει: " H Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Τουρισμού απηύθυνε έκκληση προς την Υπουργό Τουρισμού της Ελλάδας Όλγα Κεφαλογιάννη και τον Γενικό Γραμματέα του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ελλάδας Πάνο Λειβαδά να ασκήσει επιρροή στην ελληνική εταιρεία “BELEON Tours”, η οποία έκανε τους Ρώσους τουρίστες όμηρους στην οικονομική διαμάχη της με την εταιρεία «Νeva».
H “BELEON Tours” άρχισε να ζητά χρήματα από τους τουρίστες, πριν από την κήρυξη πτώχευσης του ρωσικού εταίρου της. Η «Νeva» άρχισε να καθυστερεί τις πληρωμές και η διαχείριση της εταιρείας υποδοχής κατέστησε ένοχους του πελάτες, οι οποίοι δεν έχουν άλλη επιλογή, αν και κάποιοι προσπάθησαν να αντισταθούν, λέγοντας στους εκπροσώπους της “BELEON Tours”, ότι οι ενέργειές τους είναι παράνομες.
Για παράδειγμα, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου “Blue Star” στη Ρόδο, έγραψαν στη Rosturizm, το εξής: «Στις διαπραγματεύσεις μας με τη “BELEON Tours” προσπαθούσαμε να τους εξηγήσουμε, γιατί έχοντας σύμβαση μεταξύ δύο νομικών προσώπων, λαμβάνουν χρήματα από εμάς. Απευθυνθήκαμε στην εταιρεία, ζητώντας από τους εκπροσώπους της να μας δείξει τη συμφωνία, στην οποία περιγράφεται η τακτοποίηση τέτοιων καταστάσεων. Φυσικά, δεν μας έδειξαν. Δεν καταλαβαίνουμε, γιατί η “BELEON Tours”, εφόσον η “Νeva” δεν είχε εκπληρώσει τη σύμβαση, συνέχισε να δέχεται τους τουρίστες και να απαιτεί τα χρήματα από αυτούς»
Στο τέλος, οι τουρίστες πλήρωσαν.
Η RATA-news διαθέτει έγγραφα που αποδεικνύουν, ότι οι Ρώσοι που μετέβησαν στη Ρόδο, για παράδειγμα, στις 11 Ιουλίου, την επόμενη ημέρα αναγκάστηκαν να πληρώσουν εκ νέου για τις τρεις πρώτες ημέρες. Η ‘BELEON Tours’ υποσχέθηκε, ότι θα επιστρέψει τα χρήματα, μόλις τα λάβει από τη “Νeva”, αλλά όταν στις 16 Ιουλίου, αυτή η ελπίδα έσβησε, απαίτησε από τους τουρίστες να πληρώνουν για όλες τις υπόλοιπες ημέρες. Σε μια τέτοια κατάσταση βρέθηκαν οι τουρίστες στα ξενοδοχεία “Apollo Beach”, “Blue Sea Beach”, “Blue Star»”, “Rodos Beach” και άλλα.
«Μιλήσαμε με τον διευθυντή του “BELEON Tours” Λεωνίδα Δημητριάδη και στις 14 και στις 15 Ιουλίου. Του ζητήσαμε να μην αγγίξει τους τουρίστες, που έχουν ήδη φτάσει στην Ελλάδα και να μην απαιτεί την εκ νέου καταβολή χρημάτων. Αν η “Νeva” έχει αυτά τα προβλήματα και αν δεν πληρώνει, τότε το πιο σωστό είναι να προειδοποιήσει την αγορά, ότι η “BELEON Tours” δεν θα εξυπηρετεί τουρίστες αυτής της εταιρείας. Έτσι έκανε, για παράδειγμα, η εταιρεία “Select”, η εταίρος της “Neva” στην Κρήτη. Δεν είναι σωστό να θέτεις στους ανθρώπους το πρόβλημα, κατά τη συνάντηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου, ότι πρέπει να πληρώσουν εκ νέου. Αλλά ο κ. Δημητριάδης ισχυρίζεται, ότι “το να εκβιάζει τους ανθρώπους του το επιτρέπει το ελληνικό δίκαιο: ότι δήθεν έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την απλήρωτη κράτηση από το συνεργάτη, χωρίς να ενημερώσει τους πελάτες, πριν από την άφιξή τους στη χώρα ή οι τουρίστες πρέπει να πληρώσουν για την διαμονή τους για δεύτερη φορά. Αρκετά κυνική θέση: φυσικά, οι επικεφαλείς της “BELEON Tours” γνωρίζουν πολύ καλά, ότι οι τουρίστες έχουν καταβάλλει τα χρήματα, διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να πετάξουν προς την Ελλάδα».
Χθες το βράδυ λάβαμε μια επιστολή από τουρίστες της “Νeva”, δύο αδελφές που βρίσκονται στη Ρόδο, στο Ξενοδοχείο “Blue Sea Beach”. Έφτασαν στις 11 Ιουλίου και έχουν το πακέτο μέχρι τις 25 Ιουλίου, ενώ έχουν ήδη καταβάλει ένα μέρος για την διαμονή τους. Οι αδελφές έγραψαν: "Καλησπέρα. Σήμερα, μας παρουσίασαν το λογαριασμό για την διαμονή από 19 - 25 Ιουλίου. Σε αντίθετη περίπτωση, θα μας πάρουν τα κλειδιά του δωματίου. Επίσης, μας προειδοποίησαν, ότι αν δεν θέλουμε να πληρώσουμε τη “BELEON Tours”, μπορούμε να πληρώσουμε το ξενοδοχείο. Συμφωνήσαμε με την “BELEON Tours” να πληρώσουμε σε τιμή ξενοδοχείου, καθώς είναι λίγο φθηνότερα. Πληρώσαμε, διότι δεν είχαμε άλλη επιλογή. Δυστυχώς, μετά από όλες αυτές τις εμπειρίες η αδελφή μου αρρώστησε.»
Στην έκκληση που υπέγραψε ο εκτελών προσωρινά χρέη Επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Τουρισμού Oleg Safonov αναφέρεται, ότι “BELEON Tours” αρνείται το δικαίωμα να ολοκληρώσουν με την ησυχία τους τις πληρωμένες διακοπές τους, απαιτώντας, είτε την εκ νέου καταβολή χρημάτων για την διαμονή του ή να φύγουν από το ξενοδοχείο. Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Τουρισμού, αυτά τα εξοργιστικά γεγονότα είναι επίδειξη αντιεπαγγελματικού και λανθασμένου τρόπου επίλυσης των προβλημάτων, στην εμφάνιση του οποίων οι τουρίστες δεν έχουν καμία σχέση. Επιπλέον, αυτή η συμπεριφορά της εταιρείας υποδοχής είναι ένα σοβαρό πλήγμα για τη φήμη της Ελλάδας, ως τουριστικού προορισμού.»
ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΕΑΡΕ ΜΟΥ???ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΧΡΕΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ???
ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Σωστότατος!
Διαγραφήκαι γιατί δεν αναλαμβάνει το Ελληνικό κράτος ή η rosturizm να καλύψει αυτά τα χρήματα που ο κ. Δημητριάδης θα κληθεί να καταβάλει στους ξενοδόχους.
ΑπάντησηΔιαγραφήόλοι οι κρατικοί φορείς κόπτονται για τους δύσμοιρους πελάτες που θα κληθούν να διπλοπληρώσουν τις διακοπές τους, αλλά περιμένουν τελικά τη νύφη να την πληρώσει ο πράκτορας...
ο οποίος δουλεύει για ένα ποσοστό κέρδους μονοψήφιο επί του τζίρου, αν τελικά καταφέρει να εκμεταλλευτεί τους πελάτες αυτούς.
ο ξενοδόχος που επιμερίζεται το κόστος δεν θα πληρώσει, εφόσον το συμβόλαιό τους είναι με τον πράκτορα και το ελληνικό κράτος και τα δημοσιογραφάκια απλά κόπτονται για το "καλό του τουρισμού".
ενώ όλοι αυτοί που ζουν από τον τουρισμό, κατ' αυτούς αδιαφορούν!
ντροπή για τέτοια δημοσιεύματα, είναι το ελάχιστο!
Σε απάντηση του σημερινού σας δημοσιεύματος σχετικά με την διένεξη μεταξύ των δυο πρακτορείων: Tα ξενοδοχεία Blue Sea Beach Resort & Blue Star Hotel, δεν έχουν καμία ανάμιξη στις μεταξύ τους εμπορικές σχέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισημαίνεται ότι δεν υπήρξε ποτέ θέμα χρηματικής απαίτησης προς τους πελάτες, δεδομένου ότι η δική μας σύμβαση αφορά αποκλειστικά και μόνο το γραφείο υποδοχής. Επομένως τα παραπάνω σχόλια σχετικά με τους ισχυρισμούς ότι ζητήθηκαν να επιστραφούν τα κλειδιά των δωματίων από τους πελάτες είναι απολύτως ανακριβή.
Μήπως η Rosturizm θα ήταν καλύτερα να ζητήσει συγνώμη που είχε αφήσει να λειτουργεί ένα τέτοιο σαπάκι και να καλύψει και τη ζημιά αντί να δίνει συστάσεις;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο να κουνάμε το δάχτυλο ξέρουμε.
Τη ζημιά κύριε "δημοσιογράφε" γιατί να τη χρεωθεί το πρακτορείο και εν συνεχεία τα ξενοδοχεία, οι εργαζόμενοι και οι προμηθευτές τους;;;;;;;;
Μήπως θα ήταν καλύτερα να αναρωτηθούν κάποιοι για ποιο λόγο αυτοί οι τουρίστες φτάνουν στους προορισμούς τους; Είναι πληρωμένες οι αεροπορικές εταιρίες στο ακέραιο δηλαδή και μένουν απλήρωτοι οι πράκτορες και οι ξενοδόχοι; Ή μήπως ο επαγγελματισμός τους, επιβάλλει την εκτέλεση ενός συμβολαίου για να διατηρούν τα δικαιώματά τους - εφόσον η κήρυξη σε πτώχευση δεν συνεπάγεται αυτόματα την λύση του νομικού προσώπου και άρα απαλλαγή των συμβαλλομένων με αυτό από τις υποχρεώσεις τους;
ΑπάντησηΔιαγραφή