Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πρωτοφανείς απαιτήσεις για διαγραφή ακυρωτικών από τα ξενοδοχεία (!!!)

* Μάθανε ότι π..........ε, πλακώσανε κι οι γύφτοι έγραφε ο θρυλικός Κώστας Παπαϊωάννου στο παλαιό ΠΟΝΤΙΚΙ 


Απαιτήσεις να μην εγείρουν οι ξενοδόχοι αξιώσεις για ακυρωτικά, ακόμη και μέσα στον Αύγουστο (!!! ), αποστέλλουν με επιστολές τους διάφορα τουριστικά πρακτορεία. Στις επιστολές αυτές, στις οποίες πρέπει να υπάρξει συντεταγμένη απάντηση από τους φορείς της ελληνικής ξενοδοχίας και κυρίως την ΠΟΞ, γίνεται επίκληση λόγων ανωτέρας βίας. 
Δείτε μια χαρακτηριστική επιστολή...



 «Λαβαίνουμε συστάσεις από συνεργάτες μας του εξωτερικού που συνεχίζουν να διαφημίζουν την χώρα μας και να στέλνουν νέες κρατήσεις, ότι -στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε- η πολιτική ακυρωτικών, εάν υφίσταται, επιβάλλεται να απαλειφθεί. Τα τουριστικά γραφεία δεν είναι δυνατόν να παρακρατήσουν ή να ζητήσουν ακυρωτικά από πελάτες τους στις περιπτώσεις ακυρώσεως του ταξιδιού τους για τους γνωστούς λόγους που αφορούν τη μη ομαλή λειτουργία των τραπεζών ή άλλη δυσλειτουργία που επηρεάζει τον τουρισμό και την ομαλή διαμονή των ταξιδιωτών, και τους δημιουργεί επιφυλάξεις που τους αποτρέπουν να ταξιδέψουν.
Διανύουμε μια περίοδο σε συνθήκες ανωτέρας βίας, όπως η οικονομική αστάθεια των τελευταίων ημερών, και προφανώς δεν υπάρχουν περιθώρια για αποκλείσεις και δεν οφείλεται αποζημίωση στον ξενοδόχο, αν ο πελάτης δεν χρησιμοποιήσει το δωμάτιο για το οποίο του έχει γίνει κράτηση ακόμα και αν δεν φτάσει στον προορισμό ή ακυρώσει τελευταία στιγμή. Το ίδιο ισχύει και στις περιπτώσεις που οι πελάτες ζητήσουν επίσπευση της αναχώρησής τους.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση»

1 σχόλιο:

  1. Μία ζωή ο Ξενοδόχος, και κερατάς και δαρμένος. Ο μόνος χαμένος. Για να μας πουν οι κύριοι Πράκτορες, πού είναι η ανωτέρα βία. Ο Ξενοδόχος δεν ευθύνεται για την οποιαδήποτε δυσλειτουργία έχει προκύψει και ούτε μπορεί να κάνει κάτι για την ομαλοποίηση της. Επιπλέον, η όποια δυσλειτουργία, ουδόλως, επηρεάζει την διαμονή σε ξενοδοχειακά καταλύματα. Και το κορυφαίο το λένε οι ίδιοι οι Πράκτορες: «........Λαβαίνουμε συστάσεις από συνεργάτες μας του εξωτερικού που συνεχίζουν να διαφημίζουν την χώρα μας και να στέλνουν νέες κρατήσεις,.........." Από την μία συνεχίζουν να μας διαφημίζουν και να στέλνουν κρατήσεις αλλά από την άλλη είναι ανωτέρα βία η ακύρωση της εδώ και πολύ καιρό επιβεβαιωμένης κράτησης. Στην προσπάθεια τους οι Πράκτορες να πιέσουν (εκβιάσουν είναι πιο δόκιμος όρος) χρησιμοποιούν ένα επιχείρημα που ολοσχερώς καταρρίπτει την επιχειρηματολογία του αιτήματος τους. Και τέλος πάντων, οι φίλτατοι Πράκτορες, οι σημαντικότεροι συνεργάτες της ξενοδοχίας, προτείνουν και ζητούν από τους Ξενοδόχους να απορροφήσουν όλη την ζημιά, μόνοι τους. Εφόσον οι Πράκτορες πιστεύουν ότι οι ακυρώσεις δεν συνιστούν λόγο αποζημίωσης για τον Ξενοδόχο για λόγους ανωτέρας βίας που δεν ορίζει ο Ξενοδόχος, γιατί δεν προτείνουν να μοιραστούν την ζημιά που θα υποστεί ο Ξενοδόχος από τους δικούς τους πελάτες για τους οποίους οι ίδιοι (οι Πράκτορες) αποφασίζουν μονομερώς ότι δεν νομιμοποιούνται να ζητήσουν και αντιστοίχως οι πελάτες τους δεν υποχρεούνται να καταβάλουν ακυρωτικά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή