- To μόνο που άξιζε ήταν ο ... Sakis
- Θύελλα αντιδράσεων από τους παριστάμενους, πολύ αρνητικά σχόλια στο facebook
- Οι εισηγητές εξήγησαν τι είναι το...internet!!!
Σε απίστευτο φιάσκο και δυσφήμιση για την εταιρία κατέληξε η ενημερωτική ημερίδα σχετικά με τον τουρισμό και τις δυνατότητες ανάπτυξής του μέσω διαδικτύου «Google Travel Forum», που διοργάνωσε η Google Ελλάδας στις 2 Φεβρουαρίου. Ήδη από χθες και ενόσω διαρκούσε η εκδήλωση εκατοντάδες sms, αλλά και αναρτήσεις στο διαδίκτυο, ανέφεραν τα χειρότερα. Κοινές συνισταμένες όλων:
- η πολύ κακή διοργάνωση
- η απόλυτη απουσία στοιχείων και τεκμηρίωσης
- οι κοινότυπες ομιλίες για τον "πάρα πάρα πάρα πολύ σημαντικό ρόλο του Τουρισμού"
- η τρίτη απόλυτη επανάληψη της εισήγησης Οικονομίδη, χωρίς την παραμικρή αλλαγή
- η εξαιρετική παρουσία Ρουβά σε όσους άντεξαν να μείνουν, αφού πολλοί αποχώρησαν νωρίς.
Μερικά από τα σχόλια επωνύμων ανθρώπων του Τουρισμού που γνωρίζουν το θέμα στο διαδίκτυο:
1. "...μαύρα μεσάνυχτα έχουν για τον τουρισμό!! Πάρα πολύ εύστοχο σχόλιο ..."Πριν απο μια τέτοιας εμβέλειας κίνηση οφείλετε να ενημερώνεστε για την αγορά που προσεγγίζετε κύριοι της Google."
2. "Κρατάω μόνο τον "man of the hour" Peter Economides. Όλα τα αλλα ξεχνιούνται γρήγορα και εύκολα. Πριν απο μια τέτοιας εμβέλειας κίνηση οφείλετε να ενημερώνεστε για την αγορα που προσεγγίζετε κύριοι της Google. Το κόλπο με τον Σακη πάντως έπιασε. Κάνεις δεν θυμάται για τι μιλούσαμε και σε τι γλώσσα το λέγατε".
3. "Με λίγα λόγια ... Μια εμπορική κίνηση της google, χωρίς έμπνευση, κακά προετοιμασμένη, με προχειρότητες και, όπως λέει και ο Θανάσης, χωρίς δημιουργικότητα. Το χειρότερο όλων,όμως, απευθυνόταν είτε σε ηλίθιους, είτε σε παιδιά του νηπιαγωγείου".
4. " Περίμενα πολλά παραπάνω από τη Google :-(, ή μάλλον, περίμενα να είναι ΠΙΟ Google, πιο δημιουργικοί, πιο πηγαίοι, πιο ...wow. Next"?
5. Μετά την "φανταστική" παρουσίαση της Google σήμερα, αλλάζω το search engine μου σε ... BING
Ειδικά το σχόλιο για το νηπιαγωγείο ακούστηκε από πολλούς...
Τώρα πιο αναλυτικά ο γενικός διευθυντής κ. Στέφανος Λουκάκος, μιλώντας εκτός κειμένου και εμφανώς απροετοίμαστος είπε ότι "...είναι πάρα πάρα πολύ σημαντικός ο Τουρισμός, απασχολεί πάρα πάρα πολύ κόσμο και είναι πάρα πάρα πολύ σημαντικός για την ελληνική οικονομία", ενώ εξήγησε τι είναι το ...ιντερνετ. Ο κ. Πάνος Λαμπράκος, travel industry manager, αναφέρθηκε σε τρία πράγματα: Adwords, adwords και adwords, καθώς και στο On line revolution, ενώ ο κ. Ιωάννης Κόλλιας account manager, αναφέρθηκε στα Αdwords
Ο δε κ. Πίτερ Οικονομίδης για τρίτη φορά, τις τελευταίες 15 ημέρες ( Θεσσαλονίκη, Hilton) είπε τα ίδια ακριβώς πράγματα, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή, προφανώς αναζητώντας νέο πελάτη...
Και μετά "έσκασε" μύτη και μια διθυραμβική ανακοίνωση της εταιρίας επικοινωνίας της Google στην Ελλάδα που μας ενημέρωσε για το "μοναδικό στα παγκόσμια χρονικά event".
Τέλεια...
ΥΓ: Σας θυμίζουμε μια προχθεσινή μας ανάρτηση εδώ...
Θα δείτε πολλά ακόμη...
Όπως πάντα, οι Έλληνες είμαστε υπερβολικοί σε όλα ! Και στο τι περιμένουμε και στο πως το αξιολογούμε !
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία Σαράφογλου
Κρίνοντας απο ιδία εμπειρία αφού ήμουν και εγώ "καλεσμένος" περιμένοντας υπομονετικά 50 ολόκληρα λεπτά (σχεδόν μια ώρα!) στην ουρά για να κάνω registration΄, η όλη οργάνωση ήταν για παιδιά του νηπιαγωγείου , ούτε καν του Δημοτικού!! Απαράδεκτη διοργάνωση για την GOOGLE GREECE. Αραγε η GOOGLE US ενημερώθηκε για το φιάσκο από τους ιθύνοντες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς παρών χθες, να προσθέσω κι εγώ το μακρύ μου και το κοντό μου:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ναι, κι εγώ περίμενα τις παρουσιάσεις της Google λίγο πιο ...ιδιαίτερες (“involved” που λέμε και στο χωριό). Αλλά αυτό, "αν κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια": Το ότι εγώ τυγχάνει να έχω ένα επίπεδο γνώσης Χ στον κλάδο, δεν σημαίνει ότι και όλοι οι παρευρισκόμενοι είναι στο ίδιο επίπεδο.
2. Μέσες άκρες λοιπόν: πες 5 (όχι 105) βασικά και παρουσίασε π.χ. 3 case studies για το πως μπορεί μία μικρή, μεσαία και μεγάλη επιχείρηση να ωφεληθεί από αυτό που πουλάς (π.χ. adwords). Μίλα για επίπεδα budget και ενδεικτικά αποτελέσματα καμπάνιας, θέσε κάποιους στόχους, ώστε το κοινό να ταυτίσει—ει δυνατόν—τον εαυτό του με τα παραδείγματα. Engage your audience.
3. Ο κ. Economides, μπορεί να έδωσε για τρίτη φορά την ίδια παρουσίαση. Δεν ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ η ίδια—μακάρι να ήταν—γιατί άφησε έξω το “you pay peanuts, you get monkeys” που είναι το εθνικό μας σπορ και καλό είναι να το αντιληφθούμε. Αν και πολλές φορές πάλι monkeys παίρνουμε κι ας πληρώνουμε …νταλίκες peanuts.
4. Το Perception=Reality (σε marketing terms) που έλεγε ο άνθρωπος πιστεύετε το κατάλαβαν πολλοί?
5. Κάποιοι επιχείρησαν και κάποιο networking σε ένα relaxed περιβάλλον. (Σ’ ευχαριστώ για την ευκαιρία Google). Δεν άκουσα κανένα να το σχολιάσει αυτό…
6. Και τέλος, για τους …σκληροπυρηνικούς, υπάρχουν άπειρα dedicated conferences και workshops. Mit porden nicht vafen abgen (που λένε κι οι φίλοι μας οι γερμανοί). Τη βαλίτσα σας και καλό ταξίδι.
7. Για τον Σάκη, τους Onirama και το φαγητό δεν έχω άποψη, (δυστυχώς) έφυγα μόλις τελείωσαν οι παρουσιάσεις.
8. Του χρόνου καλύτερα.
Κυριε Φλοκα ευχαριστω για το πολυ αναλυτικο και χρησιμο σχολιο σας. Κάθε νόμισμα εχει τουλαχιστον δυο οψεις.
ΔιαγραφήΣε οτι με αφορα απαντησεις σε 2 μονο σημεια:
1. Συμφωνουμε οτι η παρουσιαση του κ. Οικονομιδη ηταν διαφορετικη κατα την διαφανεια της μαϊμους...
2. Εαν η προσκληση εγραφε οτι η ημεριδα ηταν για το διαδικτυο, δεν θα υπηρχε κανενα θεμα και ολοι θα ηταν ευχαριστημενοι.
Και με την ευκαιρια ο μονος που ηταν εντος θεματος ηταν ο κ. Κεντ. Για την παρουσιαση του ομως θα διαβασετε εκτενως σε ιδιαιτερη αναρτηση.
Σας ευχαριστω ιδιαιτερα
Ελαβα το παρακατω mail, το οποιο για ευνόητους λόγους "ανεβάζω" εγω στο Blog. Τα πληρη στοιχεια του απαοστολέα ειναι στη διαθεση μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή" ...διάβασα το blog post σου (http://money-tourism.blogspot.com/2012/02/google.html) και απλά ήθελα να σου πω πόσο δίκιο έχεις.
Ασχολούμαι επαγγελματικά με το Google πολλά χρόνια και έχω δουλέψει με αρκετά ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία και πλέον έχω σχηματίσει γνώμη και για τους δύο.
Τους επαγγελματίες του τουρισμού τους σέβομαι όσο δεν πάει άλλο επειδή πιστεύω οτι οι περισσότεροι το αξίζουν και πάντα είναι χαρά μου να δουλεύω μαζί τους (από πολύ μικρά ξενοδοχεία μέχρι μεγάλες αλυσίδες).
Βέβαια δουλεύω και με την Google και γι'αυτό δεν θα βγώ δημόσια να τους κατηγορήσω για ένα event, αλλά πρέπει να σου πω οτι συμφωνώ 1000% μαζί σου. Τα έσοδα της εταιρίας από τους επαγγελματίες του τουρισμού είναι πολλά (τα οποία προκύπτουν σε συνδυασμό με εξειδικευμένα search marketing agencies κυρίως) και η Google αντιμετωπίζει και τις δύο κατηγορίες σαν να μην έχουμε ιδέα για το αντικείμενο, ενώ η εμμονή τους να μας "πουλήσουν" ξανά AdWords είναι απλά κουραστική, ούτως ή άλλως είναι εργαλείο που κάποιος θα χρησιμοποιήσει δεν περιμένει να πάει σε ένα event για να το μάθει! Όπως δεν θα σχολιάσω την επανάληψη του Economides (την οποία πιστεύω οτι και ουσιαστικά είναι λάθος θέμα αφού το brand της Ελλάδας έξω υπάρχει και είναι πολύ δυνατό και λέγεται Rhodes, Crete, Mykonos κ.α... δεν χρειάζεται να ξαναδημιουργήσουμε κάτι γενικό και αόριστο)...".
Αυτή είναι δυστυχώς η εικόνα που μετέφεραν και σε εμάς εξειδικευμένοι του χώρου! Και την εμμονή της Google, για τα AdWords!! Ένα εργαλείο που είναι ήδη γνωστό στο χώρο και τι προσφέρει. Αλλά οκ μάλλον η Google, λαμβάνει υπόψη της τα στατιστικά στην Ελλάδα και θεωρεί τεχνολογικά αναλφάβητους και τους επαγγελματίες του e-τουρισμού, μιας και η εκδήλωση απευθυνόταν σε συγκεκριμένο target group? Κακώς, το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό να τους ενημερώσουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτε θα πραγματοποιηθει η ενημερωτική ημερίδα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχομαι να εχει καλυτερη οργανωση απο την τωρινη, διοτι κρινοντας απο
τα σχολια φανταζομαι οτι δεν τα πηγε καλα
μια χαρα τα γραφεις, ν αγιασει το στομα σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ιδιοι και οι ιδιοι απομυζουν τα παντα.
Χρεωκοπησαν οι μεγαλοδιαφημιστες, αφου εφαγαν τα παντα και τωρα εμφανιστηκαν οι αλλοι...
Εγώ συνηθώς δεν γράγω σε blog αλλά έτυχε να πέσει το μάτι μου και πραγματίκα στεναχώριεμαι που οποιαδηπότε θετική πρωτοβουλία λαμβάνεται αρνητικά. Θεώρω ότι όντως είχε κάποιες ατέλειες η εκδήλωση αλλά μακάρι στο μέλλον να γίνουν κι αλλές σαν αυτήν που διοργάνωσε η Goolge. Αν ο κόσμος ήξερε όντως όλα αυτά που παρουσίαστηκαν τοτε αναρωτιεμαι πραγματίκα γιατι οι τουρίστες προτιμουν να πηγαινούν στη Τουρκία για διακοπές και οχι στην Ελλάδα. Εχουμε το καλύτερο προιόν καλό θα ήταν να πάρουμε αυτα τα εργαλεία και να εκμεταλέυτουμε τις δυνατότητες αυτης της χώρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Βασιλειου δεν ξερω εαν ησασταν στην παρουσιαση αλλα γινεται μια μεγαλη παρανοηση: αντικειμενο της εκδηλωσης δεν ηταν ο ελληνικος τουρισμος, ουτε τα θετικα του ουτε τα αρνητικα του. Αντικειμενο της εκδηλωσης ηταν η χρηση της Google για τη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ των επιχειρησεων του Τουρισμου. Δηαλδη για να το ξαναπω: ουτε ο ελληνικος τουρισμος ηταν το θεμα, ουτε οι διεθνεις αγορες, ουτε η Τουρκια, ουτε, ουτε ουτε...Μια εταιρια προσπαθησε να πουλησει το προιόν της και να εγγραψει υποθηκες για αλλα μελλοντικα...
ΔιαγραφήΚαι αυτη η προσπαθεια συμφωνα με πλειστους οσους συμμετεχοντες δεν ηταν ικανοποιητικη (sic).
Αυτα για να μην μπερδευομαστε...
Προφανώς και ήμουν στην εκδήλωση! Καταρχήν οχι πως με ενδιαφέρει και ιδιαιτερα αλλά θα πω τα εξής: Πραφανέστατα το θέμα της εκδηλώσης ήταν η χρήση της Google για τη ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ των επιχειρησεων του Τουρισμου. Αλλά αυτο τι σημαίνει ακριβώς; Ναι δεν αλλάξε όλη μου η ζωη από τη εκδήλωση αλλά πήρα πάρα πολλα απο αυτήν την παρουσίαση. Α) Πήρα στοιχέια για το internet που δεν τα γνώριζα β) ακουσα ένα χαρισματικο ανθρωπό τον P Economides να μου παρουσιάζει καποιες ιδέες για πως να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας μας. (και καπου πιο πάνω στο blog κάποιος παραπονιέται πως είναι 3 φορα μεσα σε λίγο καιρό που εμφανίζεται – ε λοιπόν μακάρι να εμφανιζόταν και να εκανε αυτή τη παρουσιαση κάθε μερα. Μήπως σαν χώρα βάλουμε μυαλό και αντι να θαβουμε ο ένας τον άλλον, δουλέψουμε όλοι μαζι για να πετυχουμε κατι καλύτερο. Γ) είναι επισης προφάνες οτι η Google προσπαθουσε να πουλήσει το προιόν της, κακό είναι; και αν οπως ισχυρίζεστε δεν το εκανε πετυχημένα μάλον δεν θα εχει το αποτέλσμα που η ίδια εταιρεία θα ήθελε... αν και νομίζω ότι η παρουσίαση του προίντος σε συνδιασμό του τι μπορούμε να πετύχουμε και του τι δυνατότητες υπάρχουν στο internet ητάν για μένα πολύ πετυχημένη.Επίσης μαλλόν δεν συνειδητοποιείτε σε τι κατασταση βρίσκεται η χώρα, μακάρι εταιρειές σαν την Google να εκαναν τέτοιες εκδηλώσεις κάθε μέρα. Πρώτον τοσος κόσμος θα δούλευε για να οργανωθούν τόσο καλά όσο οραγανωθηκέ η συγκεκριμένη και δευτέρον θα μπορούσαμε να αποκομίσουμε πολυ περισσότερες πληροφόριες ώστε να κατφέρουμε να κανουμε τη χώρα μας καλύτερη. Αλλά οπως φαίνεται είναι πολυ πιο ευκολό να κρίνουμε και να χλευαζουμε προσπαθείες αντι να κοιτάμε πως να γινουμε καλύτεροι. Προφανώς εσεις δεν ήσασταν στην εκδηλώση γιατί οπως λέει και κυρια Παπαδοπουλου στο blog Γινεται! εσεις εστιασατε την προσοχή σας στο ΔΕΝ.
ΔιαγραφήΤο μόνο που εχω να πώ είναι ότι Γίνεται... και προφανως περισσοτεροι σχολιαστες εστίασαν την πρσοσοχή τους στο οτι πάλι ΔΕΝ Γίνεται. Είναι κρίμα τοσο χαρισματίκοι ανθρώποι σαν τον Peter Economide να μίλανε σε ένα κοίνο που αρνείται να ακούσει να εκμεταλευτεί τις γνωσεις και τις εμπειρίες αυτου του ανθρώπου
ΑπάντησηΔιαγραφήμήπως πήγε κανεις στο "event" της HORECA με τους "κινέζους" ??? έτσι για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήθελετε να μας πειτε τι εγινε? Δεν πηγαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή