Πεδίο δόξης λαμπρό και νέο "Ελντοράντο" φαίνεται να "βλέπουν" ορισμένοι στην διαδικασία του branding, αλλά και της συζήτησης περί Brand γενικότερα. Πολλές κινήσεις που γίνονται, αλλά και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα, σε όσους παροικούμε την Ιερουσαλήμ, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι διάφοροι, γνωστοί και μη εξαιρεταίοι, ακονίζουν τα μαχαίρια τους για να αρπαξουν ότι προλάβουν. Σε μια κοινωνία και σε μια οικονομία που τα λαμόγια έχουν μάθει να επιβιώνουν και να ελίσσονται, είναι μάλλον λογική και αναμενόμενη εξέλιξη, αφού έχουν κοπέι πολλά κονδύλια από πολλές πηγές...
Και βέβαια στην προκείμενο σημαντικό ρόλο θα παίξει και η ... άγνοια, αφού οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν το θέμα ως "μόδα" και ως "καλό ακούγεται να το κάνουμε". Μόλις προχθές άκουσα με τα αυτιά μου καθηγητή που διδάσκει τουριστικά σε ΤΕΙ να τοποθετείται σε εκδήλωση έχοντας βαθιά μεσάνυχτα για το τι είναι brand και τι είναι Branding. Ευτυχώς στην εκδήλωση αυτή ήταν παρόν και ο τέως πρόεδρος του Ε.Ο.Τ. κ. Γιάννης Κοφίνης, ο οποίος έσπευσε να "βάλει τα πράγματα στη θέση τους".
Και κάτι ακόμη για διάφορους "γκουρού", "ειδικούς", "expertise" και πάει λέγοντας: "Άλλο η coca cola, οι οδοντόπαστες και οι σερβιέτες και άλλο πράγμα ένα κράτος (brand) και το τουριστικό του προϊόν (branding)".
Γκέγκε;
Εδώ θα είμαστε να τα λέμε...και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...
Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου