Μπαίνεις λοιπόν στο αεροπλάνο από Γερμανία για να επιστρέψεις σπιτάκι σου, μετά από μια εβδομάδα "ITB Berlin" και προφανώς δεν βλέπεις την ώρα να φτάσεις, ειδικά όταν η πτήση φθάνει και 12.30 τη νύχτα!!!
Έχεις σηκωθεί από το πρωί, ξέρεις ότι θα φτάσεις μεσάνυχτα και αύριο έχει και γραφείο, Δευτέρα γαρ, και μάλιστα μετά από μία εβδομάδα απουσίας...
Προσγειώνεσαι στη Θεσσαλονίκη κατά τις 23.00 και εκεί που λες άντε θεούλη μου να φορτώσει να φύγουμε να φτάσω, εμφανίζεται ελέγκτρια να σου ζητήσει πιστοποίηση ταυτότητας, κατά τις βουλές του ελληνικού (θεός να το κάνει) κράτους.
Και αναρωτιέσαι:
Μήπως μετά την απογείωση από τη Γερμανία, που οι λαθρομετανάστες δεν "περισσεύουν", ούτε μπαίνουν σε αεροπλάνα, ...διακτινίσθηκε κάποιος λαθρομετανάστης, μέσα στο αεροσκάφος στα 35.000 πόδια;
Όπως για παράδειγμα αν κάθεσαι στη θέση σου, ή αν σου γυάλισε η ξανθούλα απέναντι και έχεις πιάσει κουβεντούλα...
Δίνεις τόπο στην οργή, γιατί λες τέτοια ώρα μην συγχυστώ, αλλά δεν ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις από την Goldair Handling στην Αθήνα...
Προσγειώνεσαι λοιπόν στις 12.30 στο "Ελ. Βενιζέλος", έχεις φάει το φαγάκι σου, έχεις πιει το κρασάκι σου από το εξαιρετικά εξυπηρετικό προσωπικό της AEGEAN, και λες άντε και τον "φάγαμε τον γάϊδαρο", παίρνω βαλίτσες και σε μισή ώρα θα είμαι στο κρεβατάκι μου!!!
Φευ όμως.
Διότι άλλο τι θέλω εγώ και άλλαι αι βουλαί των ανθρώπων της ... Goldair.
Πηγαίνεις στον ιμάντα παραλαβής των αποσκευών, άλλη πτήση τέτοια ώρα δεν υπάρχει, το αεροπλάνο δεν ήταν και υπερπλήρες, οποτε λες σε 10 15 λεπτά θα έχω πάρει την βαλίτσα μου.
Είσαι και βέβαιος δε ότι με ένα τόοοοοοοοοοοοοοοσο ( με το συμπάθειο) priority, θα βγει και σχετικά νωρίς...
Είπαμε όμως άλλο τι θέλεις εσύ και άλλαι αι βουλαί των ανθρώπων της ... Goldair.
Βλέπεις να περνάνε μπροστά σου όλες οι αποσκευές που φορτώθηκαν στη Θεσσαλονίκη, χωρίς κανένα priority (χωρίς συμπάθειο), έχει πάει 1.00 τα ξημερώματα και ακόμη τίποτα και επιτέλους αρχίζουν να βγαίνουν και οι αποσκευές από Γερμανία...
Έχει πάρει όλο το αεροπλάνο τις αποσκευές του και κατά τις 1.10 επιτέλους ...σκάει μύτη η βαλίτσα σου με το τόοοοοοοοοοοοοοοοοοσο priority ( με το συμπάθειο).
Φαντάσου να είχε πολλές πτήσεις και να μην είχες και ένα τόοοοοοοοοοοοσο priority, τι ώρα θα έπαιρνες τη βαλίτσα σου.
Ευτυχώς βέβαια δεν ήταν σπασμένη, όπως συμβαίνει πολλάκις.
Και επειδή όπως ο ταξιτζής αφήνει την τελευταία εντύπωση στον τουρίστα, έτσι και η παραλαβή των αποσκευών, αφήνει την τελευταία εντύπωση από το ταξίδι.
Και είναι άδικο για την AEGEAN και το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει, να γίνονται τα νεύρα σου τσατάλια.
Είναι βέβαια απορίας άξιο τι είδους υπηρεσία είναι αυτή που προσφέρει η Goldair.
Γιατί όταν δεν μπορείς να διασφαλίσεις τα προφανή και τα αυτονόητα, τι μπορείς να περιμένεις;
Είναι δυνατόν εκπαιδευμένοι υπάλληλοι, που αγαπούν τη δουλειά τους και αμοίβονται γι αυτή, στο οκτάωρό τους, να παραδίδουν τις αποσκευές με αυτό τον τρόπο;
Εκτός αν συμβαίνει κάτι άλλο.
Πάσα εξήγηση δεκτή...
Kαι καλά θα κάνει η διοίκηση της Goldair να δει προσεκτικά τα θέματα αυτά, γιατί δημιουργούν πολύ αρνητικές εντυπώσεις, που δεν αξίζουν στην ιστορία και το μέγεθός της.
Kαι καλά θα κάνει η διοίκηση της Goldair να δει προσεκτικά τα θέματα αυτά, γιατί δημιουργούν πολύ αρνητικές εντυπώσεις, που δεν αξίζουν στην ιστορία και το μέγεθός της.
ΥΓ: Αλήθεια εκεί στη Θεσσαλονίκη μήπως αντί για τους εξυπνακισμούς των κυριών, να ανεβάσουν μια σκάλα με σκεπή, γιατί όταν βρέχει όλη η βροχή μπαίνει μέσα στα αεροπλάνα;
να αγιασει το στόμα σου.. η μόνη εταιρέια που δεν σέβεται το priority μοιαζει να ειναι η Goldair.. δυστυχως για την Α3, που η πτηση κκαι το προσωπικο ειναι άριστο, κατα την γνώμη μου .. ( 900.000 μιλια στην πενταετια)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικά το service της Goldair είναι απαράδεκτο. Απορώ πως η Aegean τους έχει επιλέξει... δεν μπορεί όλα να είναι θέμα τιμής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλο πρόβλημα είναι και το boarding για τους GOLD Card επιβάτες που πρέπει να είναι κατά προτεραιότητα (όπως είναι το προνόμιο της κάρτας) άλλα δυστυχώς κάθε φορά πρέπει να μαλώνεις με τους άλλους επιβάτες γιατί και καλά τους παίρνεις την σειρά... Απαράδεκτο.. όπου έχω ταξιδέψει στο εξωτερικό τέτοια θέματα (όπως και το τόοοοοοοοοοοοσο priority που είχες) λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.
Κρίμα για την Aegean...
Συμφωνώ και επαυξάνω. Και για να συμπληρώσω πάντα αναρωτιόμουν την χρησιμότητα του χρόνου παραλαβής αποσκευών που απεικονίζεται στην οθόνη στους ιμάντες των αποσκευών όταν κατά γενική ομολογία πάντα βγάζουν γρήγορα 2-3 βαλίτσες και οι επόμενες έρχονται σε δεύτερο χρόνο... Μήπως για τις εντυπώσεις??
ΑπάντησηΔιαγραφή"For the records" , η ΑEGEAN κατεχει περιπου το 50% της Goldair και οπως ελληνικα ισχυει, η εξυπηρετηση της καθε πτησης πρεπει να κοστιζει σχεδον ενα Johnny Walker Blue απο Super Market με αποτελεσμα...τα παραπανω. Στον βωμο του μονοπωλιου, οι πελατες ειναι "αναλωσιμοι".
ΑπάντησηΔιαγραφή96 ekatomyria kerdos anamenete na exei i AEGEAN mexri telos tou xronou !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήkai omws den exei katholou prosopiko edafous.APARADEXTO
Διαβάζοντας την ααφορά του επιβάτη, λόγω κούρασης θα θεωρήσω ότι δεν σκέφτηκε κάποια πραγματάκια παραπάνω αλλά έριξε τόση χολή προς την Goldair.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Το να έρθει η κοπελίτσα να σας ρωτήσει΄διάφορα, θα υπάρχει κάποιος λόγος. Πολλοι επιβάτες που συνεχίζουν για Αθήνα αλλάζουν θέσεις με συνέπεια να γίνεται χαμός κατά την επιβίβαση των επιβατών από Θεσσαλονικη για Αθήνα. Επίσης με αυτό τον τρόπο γίνεται έλεγχος αν κάποιος επιβάτης κατέβηκε από το αεροπλάνο ενώ συνεχίζει για Αθήνα. Να το σκεφτείτε αυτό αποκλείεται ετσι ?
2)Το ότι είναι πολιτική της Aegean αυτό και όχι της Goldair επίσης το σκεφτήκατε? όχι ...γιατι αραγε ?
3)OI priority βαλιτσες φορτώνονται σε ξεχωριστό σημείο στο αεροπλάνο ώστε και να ξεφορτώνονται πρώτες. Το ότι στη Γερμανία να φορτώθηκαν λάθος το σκεφτήκατε? όχι ...γιατι αραγε ?
Γενικότερα πριν καν γράψετε παράπονα σκεφτείτε καλά.....αλλα θεωρώ την παραπάνω αναφορά τόσο αναληθή και ψεύτικη.
ΨΕΥΤΑΡΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕ
ΔιαγραφήΕπειδη υπαρχουν και πολλοι μαρτυρες, μεταξυ των πποιων και το προσωπικο βαρδιας της goldair, γνωστοποιησε τα στοιχεια σου για να εισπραξεις την αγωγη που σου αξιζει
Στα υπολοιπα απαξιω να σου απαντησω αφου ειναι σαφες το κινητρο σου
(Αν)αξιος ο μισθος σου
Καληνυχτα...
Ο μισθός μου είναι αξιος, απλα λυπάμαι πολύ για αυτά τα δημοσιεύματα, και ανώνυμος θα παραμείνω δεν χρειαζεται να εχω γνωριμίες σαν κι εσας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα τις αεροπορικες πρακτικες το Priority που εχει επανω η αποσκευη κατι σημαινει...αλλιως ολα μαζι στο αμπαρι.Οταν ο αλλος πληρωνει Priority(ειτε 1η θεση,ειτε εχει μιλια ειτε δεν ξερω τι αλλο)η εταιρεια εξυπηρετησης εχει την υποχρεωση στον ιμαντα να την βγαλει πρωτη μιας και αυτη ειναι η πολιτικη της Α3!Καθε υπαλληλος που εξυπηρετει το αεροπλανο εχει εγγραφα που λενε ακριβως τι εχει μεσα στο αμπαρι και που.Δυστυχως το επιπεδο εχει πεσει παρα πολυ με απολυσεις εμπειρων και υπαλληλων και εργατων και με την προσληψη χαμηλα αμειβομενων(μιλαμε για μεχρι 300€ τον μηνα και αυτα μικτα για 4ωρα)και voucher οι οποιοι και δεν τους νοιαζει αφου ξερουν οτι ειναι αναλωσιμοι..αρα δεν ασχολουνται με το θεμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΠΙΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ (ΜΟΝΟ 2 ΑΝΤΙ ΓΙΑ 4) ΑΝΑ ΠΤΗΣΗ....ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΤΑ PRIORITY ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ...Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΑ ΘΥΜΑ,Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑ ΘΥΜΑ....GOLDAIR-AEGEAN ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ