Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής στήριξε το εγχείρημα προβάλλοντας τον προορισμό μέσω του stand αλλά και με τη συμμετοχή στο πρόγραμμα συναντήσεων των hosted buyers μέσω των συνεργατών του Σοφίας Μπουρνατζή και Γιώργου Μπρουτζά.
Η έκθεση έδωσε έμφαση ταυτόχρονα στην προβολή των προορισμών στο κοινό της Αθήνας και σε προσωπικές συναντήσεις με Tour Operators και Travel Agents σχεδόν από όλες τις χώρες της Ευρώπης, από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α. και την Κορέα. Με το συνδυασμό αυτής της προβολής δόθηκε η δυνατότητα στους εκθέτες να παρουσιάσουν τα πλεονεκτήματα των προορισμών τους και να διεκδικήσουν ένα κομμάτι αγοράς από τις προαναφερθείσες χώρες.
Στις 30 συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι η Χαλκιδική είναι πλέον γνωστός προορισμός σε όλη την Ευρώπη και ότι μπαίνει σε καταλόγους Tour Operators με ταχύτατους ρυθμούς.
Οι Τούρκοι Tour Operators ανέφεραν ότι η Χαλκιδική είναι η τελευταία μόδα στη χώρα τους και ότι η Χαλκιδική προωθείται από ηθοποιούς, τραγουδιστές, δημοσιογράφους και bloggers ως οι «Μαλδίβες» της Ελλάδας.
Η άποψη των Ιταλών Tour Operators είναι ότι το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική θα αυξηθεί, δεδομένης της διπλής δυνατότητας πρόσβασης, αεροπορικώς από το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και οδικώς μέσω της Εγνατίας Οδού.
Για τους Ολλανδούς, η Χαλκιδική ήταν η μεγάλη έκπληξη του 2014 και συμφώνησαν ότι η προβολή της στον Ολλανδικό τύπο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Οι απευθείας πτήσεις της Transavia προς το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ενθαρρύνουν και τους Special Interest Tour Operators να σχεδιάσουν εκδρομές για γκρουπς.
Οι Tour Operators της Αμερικής, της Αυστραλίας, της Κορέας και των Η.Α.Ε. δεν έχουν μέχρι στιγμής στο πρόγραμμά τους την Ελλάδα και εξετάζουν ένα κοινό πακέτο Αθήνα – Βόρεια Ελλάδα κατά το πρότυπο Αθήνα – νησιά, του οποίου η Χαλκιδική θα αποτελέσει τμήμα όχι μόνο ως θαλάσσιος προορισμός αλλά και λόγω του Αγίου Όρους.
Με την έκθεση της Αθήνας και την έκθεση Izmir Travel Fair που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα στην Τουρκία, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής κλείνει το πρόγραμμα δράσεων προώθησης του προορισμού για το 2014, έχοντας εκπληρώσει τους στόχους που έθεσε στην αρχή της χρονιάς:
ü Αναγνωρισιμότητα του προορισμού Χαλκιδική από τις παραδοσιακές αγορές.
ü Διεύρυνση των εθνικοτήτων.
ü Διασπορά εθνικοτήτων σε καταλύματα όλων των κατηγοριών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου