«Η Αθήνα επαναπροσδιορίζει τον εαυτό της μέσα από την μόδα, τη γαστρονομία και τις νέες τάσεις επιχειρηματικότητας» όπως επισημαίνει σε χρονογράφημα της η δημοσιογράφος Juliet Kinsman, η οποία επισκέφτηκε την πόλη, με την υποστήριξη της Marketing Greece.
Τα επιτεύγματα πολιτιστικής κληρονομιάς της αρχαίας Ελλάδας γίνονται και πάλι ελκυστικά, σε μια σύγχρονη πόλη που επανακάπτει, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ της, επισημαίνοντας πως «όταν βλέπεις τον γαλανό ουρανό της Αθήνας, δεν γίνεται να μην νιώθεις την ζεστασιά της πόλης, τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά».
Η δημοσιογράφος, δεν διστάζει να αναφέρει ότι πλέον η Αθήνα ανταγωνίζεται ισάξια το Βερολίνο ως τουριστικός προορισμός και ιδιαίτερα στο πεδίο της δημιουργικότητας και των σύγχρονων τεχνών.
Το νέο 8 σέλιδο δημοσίευμα έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά εξαιρετικών αφιερωμάτων για την Αθήνα, σε συνέχεια στοχευμένων ενεργειών που υλοποίησε η Marketing Greece: Από την Αμερική με το Forbes.com, την USA Today, τους Wall Street Journal και τους New York Times μέχρι και την Αυστραλία με το Escape και το International Traveller. Από την Νότια Αφρική με το Getaway και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με το The International και το περιοδικό της Etihad Airways μέχρι και την Βόρεια Ευρώπη με τους The Guardian, τους The Independent και το Sunday Times Magazine.
Δείτε εδώ το δημοσίευμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου