Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015

Ξεκίνησε δυναμικά η 31η Philoxenia


Με βελτιωμένα μεγέθη σε σχέση με πέρυσι, με ένα δυναμικό πρόγραμμα hosted buyers, που υποστηρίζεται εσωτερικά με τεχνογνωσία της Reed και με πολύ κέφι ξεκίνησε σήμερα η 31η Philoxenia.
Εντυπωσιακά περίπτερα, ελληνικών και ξένων συμμετοχών -όλες οι Περιφέρειες, πλην της Δυτικής Ελλάδος(!!!)- και ηχηρό παρόν από μεγάλους ομίλους συνθέτουν την εικόνα της έκθεσης, η οποία θα εγκαινιαστεί επίσημα στις 19.30 από την υπουργό αναπληρωτή Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι συνολικά 107 hosted-buyers θα βρεθούν στη φετινή έκθεση, ως εκπρόσωποι μεγάλων tour-operators και τουριστικών φορέων, ενώ εκτιμάται πως θα πραγματοποιηθούν πάνω από 2.500 προγραμματισμένα ραντεβού ανάμεσα στους εκθέτες και στους επιλεγμένους εμπορικούς επισκέπτες. 
Οι τελευταίοι ενδιαφέρονται, τόσο για νέους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, όσο και για την περαιτέρω ανάπτυξή τους σε καθιερωμένα θέρετρα της χώρας μας. 
Στη φετινή Philoxenia, όπως και κάθε χρόνο, συμμετέχει και η KSD, τόσο με το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, όσο και με τα υπόλοιπα προϊόντα και  υπηρεσίες της, στο περίπτερο 15, stand 25.
Υπογραμμίζεται ότι πλέον τόσο για τη Philoxenia, όσο και για τις άλλες εκθέσεις, εφαρμόζεται ένα σύστημα, το οποίο είναι πλήρως παραμετροποιημένο πάνω στις ανάγκες και επιθυμίες των εκθετών για συνάντηση με συγκεκριμένους hosted-buyers.
Η φετινή Philoxenia έχει προσελκύσει εκθεσιακές συμμετοχές από μεγάλες αγορές του εξωτερικού, όπως από την Σερβία, Τουρκία, Βουλγαρία, Τυνησία, Αίγυπτο, Αλβανία, Φιλιππίνες, Αζερμπαϊτζάν, Αρμενία, ΠΓΔΜ, Ινδονησία, Κύπρο, Τσεχία και Σλοβακία.
Συνολικά οι εκθέτες της Philoxenia φτάνουν τους 351, έναντι 232 στην περσινή διοργάνωση, ενώ οι εγκαταστάσεις, που καλύπτει η έκθεση, είναι μεγαλύτερες κατά 25%, σε σχέση με πέρσι.
Όλοι οι εγχώριοι τουριστικοί προορισμοί αναδεικνύονται με τον βέλτιστο τρόπο, καθώς σχεδόν όλες οι Περιφέρειες της χώρας βρίσκονται στην έκθεση με περίπτερα, στα οποία θα παρουσιάσουν το φυσικό περιβάλλον, τα μνημεία, τις διαδρομές, τα τοπικά παραδοσιακά προϊόντα και την τουριστική υποδομή της κάθε περιοχής.
Από την πλευρά της η έκθεση Hotelia, η οποία έχει 157 εκθέτες, έναντι 141 πέρσι, επεκτάθηκε σε νέες κατηγορίες εκθεμάτων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των επαγγελματιών, που σχετίζονται με τον ξενοδοχειακό κλάδο και ειδικότερα με την εστίαση και καφεστίαση.
Στο πλαίσιο αυτό εστίασε στο έπιπλο-διακόσμηση (design & renovation), στις υπηρεσίες τεχνολογίας και ασφάλειας (technologies) και στον εξοπλισμό υγιεινής και καθαρισμού (clean & maintain).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου