- Focus σε επτά διαφοροποιημένα προϊόντα
Το ενδεχόμενο πώλησης city break προορισμών, όπως το Ντουμπάι, το Παρίσι και η Νέα Υόρκη εξετάζει ο ταξιδιωτικός γίγαντας TUI, ο οποίος επικεντρώνεται στην προώθηση επτά διαφοροποιημένων προϊόντων.
Παράλληλα, εξετάζει την προσθήκη στο πρόγραμμά του κι άλλων μεσογειακών προορισμών, μεταξύ των οποίων και η Μύκονος…
Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του TUI Travel, Nick Longman, δήλωσε ότι ο operator εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης city break διακοπών. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι, επί του παρόντος, εργάζεται επάνω στην τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί. «Δεν ενδιαφέρομαι για ιδέες που θα «αποδώσουν καρπούς» σε δύο ή τρία χρόνια».
Παράλληλα, εξετάζει την προσθήκη στο πρόγραμμά του κι άλλων μεσογειακών προορισμών, μεταξύ των οποίων και η Μύκονος…
Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του TUI Travel, Nick Longman, δήλωσε ότι ο operator εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης city break διακοπών. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι, επί του παρόντος, εργάζεται επάνω στην τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί. «Δεν ενδιαφέρομαι για ιδέες που θα «αποδώσουν καρπούς» σε δύο ή τρία χρόνια».
Είπε επίσης ότι προσανατολίζεται στη χρήση τρίτων αεροπορικών εταιριών, προκειμένου ο όμιλος να προσθέσει κι άλλους βασικούς προορισμούς της Μεσογείου στο πρόγραμμά του, όπως και το ελληνικό νησί της Μυκόνου.
Μέσα από τη συνεργασία της με τις αεροπορικές εταιρίες, η TUI ελπίζει επίσης να είναι πιο ευέλικτη στη διάρκεια των παρεχόμενων πακέτων διακοπών της, πέρα από τις συνήθεις 7, 10, ή 14 διανυκτερεύσεις.
Σύμφωνα με τον Longman, ο όμιλος θα επικεντρωθεί σε επτά διαφοροποιημένα προϊόντα του, γνωστά παγκοσμίως ως «Magnificent Seven».
Αυτά είναι τα TUI Blue, TUI Magic Life, RIU, Robinson Club, Sensatori, Sensimar (πρώην Thomson Couples) και Family Life.
Αυτά είναι τα TUI Blue, TUI Magic Life, RIU, Robinson Club, Sensatori, Sensimar (πρώην Thomson Couples) και Family Life.
Μιλώντας για το εμπορικό σήμα Thomson Couples, είπε ότι είχε συρρικνωθεί.
«Υπήρχαν ενήλικες που επιθυμούσαν να ταξιδέψουν μαζί, αλλά δεν ήταν ζευγάρια, έτσι μετακινηθήκαμε στο εμπορικό σήμα Sensimar», είπε.
Ένα άλλο σημείο που θα επικεντρωθεί ο operator είναι η αγορά της νεολαίας, όπως είπε μιλώντας στο συνέδριο της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων – ABTA, που πραγματοποιείται στη Μεσσηνία, στο Costa Navarino, ο Nick Longman.
Ο Longman, ο οποίος έχει αναλάβει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου από τον Ιούνιο, είπε ότι η συνεχής εξέλιξη της επιχείρησης ήταν ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του.
Συμβούλεψε τους σύνεδρους να κάνουν αλλαγές όταν όλα πηγαίνουν καλά, αντί να περιμένουν έως ότου τα πράγματα πάνε στραβά.
«Να είστε τολμηροί, γενναίοι», είπε. «Ό,τι κάνετε να το κάνετε γρήγορα και πάνω απ’ όλα, να ακούτε τους πελάτες σας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου