Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015

LUFTHANSA: Πρώτα καληνύχτα και μετά καλή πτήση...


- “Παραμύθια», μια νέα καμπάνια για τους πελάτες – νέο microsite με καινοτόμες δραστηριότητες 

Από δω και στο εξής, όλοι οι γονείς που είναι σε επαγγελματικό ταξίδι μπορούν να βρίσκονται πίσω στο σπίτι για την πολύ κοινή βραδινή τελετουργία – να βοηθήσουν τα παιδιά τους να κοιμηθούν με ένα παραμύθι. 
Μέχρι το τέλος αυτής της χρονιάς, η εφαρμογή «Παραμύθια» (“Bedtime Stories”) θα είναι διαθέσιμη ως ένα κινητό στούντιο εγγραφής στις πύλες αναχώρησης των δύο κόμβων της Lufthansa στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο. 
Σε ένα ηχείο που θα έχει το σχήμα του φεγγαριού, όλοι οι γονείς μπορούν να διαλέξουν ένα παραμύθι, να το ηχογραφήσουν άμεσα και να το στείλουν στα παιδιά τους στο σπίτι μέσω email ή μέσω sms.
Το μόνο που θα έχουν να κάνουν τα παιδιά τότε, θα είναι να πατήσουν πάνω στο σύνδεσμο στο email ή στο sms που θα έχουν λάβει, ο οποίος τους οδηγεί στο microsite. 
Εκεί, οι ιστορίες είναι διαθέσιμες για λήψη ή για να τις ακούσουν απευθείας. 
Με αυτόν τον τρόπο, τα μέλη της οικογένειας μπορούν να νιώσουν για λίγο σαν στο σπίτι τους, ακόμα και όταν ταξιδεύουν. 
Χάρη στην υποστήριξη αναγνωρισμένων εκδοτικών οίκων, οι γονείς θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία δημοφιλών παιδικών βιβλίων, που μπορούν να στείλουν στο σπίτι ως audio books. 
Κάθε ηχογράφηση μπορεί να προσωποποιηθεί ακόμα περισσότερο με ατομικές χειρόγραφες ευχές για καληνύχτα και φωτογραφία στο εξώφυλλο. Έτσι, οι ταξιδιώτες μπορούν να επιβιβάζονται στο αεροπλάνο με ένα ζεστό συναίσθημα ότι πρόσφεραν μια ωραία έκπληξη στην οικογένειά τους. 
Πολλά χαρακτηριστικά αυτής της μοναδικής υπηρεσίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν και εκτός αεροδρομίου. 
Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του micrositeLH.com/bedtime-stories. Εκεί, υπάρχουν μερικά πολύ ιδιαίτερα παραμύθια: ο διάσημος Γερμανός ηθοποιός Axel Prahlreads διαβάζει τα αγαπημένα του παιδικά βιβλία, μια υπέροχη έκπληξη για τους αγαπημένους στο σπίτι.
«Το ταξίδι είναι πάντα μια συναισθηματική εμπειρία: Αποχαιρετισμός, αλλαγή τόπου και κουλτούρας, πάθος για περιήγηση αλλά και νοσταλγία για το σπίτι», αναφέρει ο Alexander Schlaubitz, Επικεφαλής Marketing στη DeutscheLufthansaAG. «Θέλουμε να κάνουμε κάθε επιβάτη να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε καλά χέρια. 
Η νέα εφαρμογή Παραμύθια έρχεται να προστεθεί στη σειρά καινοτόμων και εκπληκτικών ιδεών για τους επιβάτες μας. Δημοφιλή μεταξύ των επιβατών μας, τα ειδικά σχεδιασμένα οικογενειακά γκισέ με μικρά σκαλοπάτια για τους μικρούς μας επιβάτες, που λειτουργούν ήδη, ή οι έγχρωμοι εκτυπωτές με τους οποίους οι επισκέπτες του αεροδρομίου μπορούν να εκτυπώσουν προσωποποιημένες ευχές για τους επιβάτες που φτάνουν». Η κάθε καμπάνια συνοδεύεται από παραδοσιακές διαφημίσεις, μέσω των διάφορων καναλιών στα κοινωνικά δίκτυα και στο Lufthansa Magazine Family. 
Όλες οι προσωπικές ιστορίες σχετικά με το ταξίδι με τη Lufthansa αναρτώνται στο microsite LH.com/lufthansa-stories. Εκεί, οι εργαζόμενοι παρέχουν λεπτομερή στοιχείαγια τους χώρους εργασίαςτους και προσφέρουνμια ματιάστα παρασκήνια. Για παράδειγμα, ο «Αριθμός της Ημέρας» έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προκαλεί το ενδιαφέρον σε ό,τι αφορά πληροφοριακά και διασκεδαστικά στοιχεία από τον κόσμο του αεροπορικού ταξιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου