Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Η Caribbean Airlines επιλέγει την Amadeus...


... για να αναβαθμίσει το Σύστημα Εξυπηρέτησης Επιβατών της 


Η Caribbean Airlines έχει επιλέξει την Amadeus ως το συνεργάτη με τον οποίο θα αναβαθμίσει το Σύστημα Εξυπηρέτησης Επιβατών της. 
Το σύστημα αυτό, που συνδυάζει λειτουργίες κρατήσεων, check-in στο αεροδρόμιο, έκδοσης εισιτηρίων, διαχείρισης inventory και eCommerce, θα φέρει μια νέα εποχή για την Caribbean Airlines και τους πελάτες της, ως μέρος της πελατοκεντρικής στρατηγικής της εταιρείας. 
Με την ενοποίηση αυτών των συστημάτων, κάθε σημείο εξυπηρέτησης θα μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένη ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο. 
Επίσης, μια πιο ευέλικτη ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας θα επιτρέψει στους επιβάτες μα διαχειρίζονται καλύτερα την ταξιδιωτική τους εμπειρία.
“Η Amadeus είναι ένας κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης για την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, ο οποίος παρέχει αξιόπιστες, σύγχρονες και τεχνολογικά εξελιγμένες λύσεις σε πάνω από 120 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Είμαστε ενθουσιασμένοι που υπογράψαμε αυτή τη σημαντική συμφωνία, ούτως ώστε να γίνουμε ένας στρατηγικός συνεργάτης της Amadeus. Δεδομένης της έντονα ανταγωνιστικής φύσης της αεροπορικής βιομηχανίας, αυτή η κίνηση θα αποτελέσει ένα καλό εμπορικό εργαλείο για να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε εξαιρετικές εταιρείες του χώρου” δήλωσε ο κ. George Reeleder, Αντιπρόεδρος του τμήματος Εμπορικών Λειτουργιών της Caribbean Airlines. 
 “Μια ενοποιημένη τεχνολογική πλατφόρμα παρέχει μοναδικές δυνατότητες και λειτουργίες για τις αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό σε μια πολύβουη αγορά, και είμαστε ενθουσιασμένοι που, μετά από ενδελεχή αξιολόγηση των διαθέσιμων λύσεων, η Caribbean Airlines επέλεξε να συνεργαστεί μαζί μας, για να ωφεληθεί από την πρωτοποριακή πλατφόρμα Altea Suite της Amadeus,” σχολίασε ο κ. John Dabkowski, Αντιπρόεδρος του τμήματος Airline Commercial της Amadeus. 
Και συνέχισε: “Η επόμενης γενιάς τεχνολογία μας θα επιτρέψει στην Caribbean Airlines να πραγματοποιήσει το όραμά της για μια πελατοκεντρική ταξιδιωτική εμπειρία και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε προς την επίτευξη αυτού του στόχου.” Μέχρι τον Μάρτιο του 2016 η Caribbean Airlines αναμένει να έχει ολοκληρώσει την πλήρη μετάβαση στην πλατφόρμα. Η πρώτη φάση της μετάβασης θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου