Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Αυθεντικές εμπειρίες και ρομποτικοί μπάτλερ κυριαρχούν στις ταξιδιωτικές τάσεις για το 2015


Αυτό που παλαιότερα συνηθίζαμε να βλέπουμε σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας, στον 21ο αιώνα γίνεται πραγματικότητα στην τουριστική βιομηχανία. 
Τα ρομπότ έχουν πλέον τον ρόλο τους στην εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών, ενώ την ίδια στιγμή η αναζήτηση αυθεντικών εμπειριών, μακριά από την τουριστική πεπατημένη, παραμένουν ένα ισχυρό ζητούμενο της παγκόσμιας ταξιδιωτικής κοινότητας το 2015, δημιουργώντας νέες τάσεις και προοπτικές... 
Μια σημαντική τάση που παρατηρείται στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία το 2015 είναι η αύξηση των κρατήσεων σε αναδυόμενους προορισμούς όπως η Αφρική και η Ασία. 
Παράλληλα, με δεδομένο ότι οι συνθήκες ταξιδιού βελτιώνονται ολοένα, νέοι ενδιαφέροντες προορισμοί έρχονται στο προσκήνιο. 
Στην πρώτη θέση, λοιπόν, της λίστας με τους πιο ενδιαφέροντες ταξιδιωτικούς προορισμούς το 2015 βρίσκεται η Οκινάουα, η Χαβάη της Ιαπωνίας, όπως ονομάζεται, το πέμπτο μεγαλύτερο νησί της ασιατικής χώρας, με τους περισσότερους αιωνόβιους κατοίκους στον κόσμο.
Η αναζήτηση αυθεντικών εμπειριών παραμένει ένα ισχυρό ζητούμενο της παγκόσμιας ταξιδιωτικής κοινότητας. Αυτό σε συνδυασμό με την ανάγκη περιορισμού των δαπανών ενός ταξιδιού, οδηγούν τους σημερινούς ταξιδιώτες στο να επιλέγουν για τη διαμονή τους ένα κανονικό διαμέρισμα, το οποίο ο ιδιοκτήτης του διαθέτει σε πλατφόρμες όπως το Airbnb. Επιλογή, μάλιστα, η οποία φέρνει τον ταξιδιώτη πιο κοντά στον τρόπο ζωής των κατοίκων, στην κουλτούρα και την καθημερινότητά τους, κάνοντάς τον να αισθάνεται λιγότερο τουρίστας και περισσότερο ντόπιος. 
Όπως γνωρίζει άνοδο η επιλογή διαμονής σε ένα κανονικό διαμέρισμα, αντί σε κάποιο ξενοδοχείο, το ίδιο συμβαίνει και με το γεύμα σε κάποιο σπίτι, το οποίο ο οικοδεσπότης κοινοποιεί μέσα από ιστοσελίδες όπως οι bookalokal.com και eatwith.com, οι οποίες γνωρίζουν ραγδαία επέκταση των εργασιών τους, ενώ στο εγγύς μέλλον προβλέπεται πως μια σειρά από αντίστοιχες ιστοσελίδες θα γνωρίσουν μεγάλη ανάπτυξη. 
Ακόμη, η «εισβολή» της ρομποτικής στην τουριστική βιομηχανία θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη και όχι σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας. Μηχανικοί μπάτλερ μεταφέρουν στα δωμάτια ξενοδοχείων τις παραγγελίες των πελατών, ενώ οσονούπω ρομποτικοί ρεσεψιονίστ θα δίνουν πληροφορίες. 
Και για να μην ξεχνιόμαστε, μια φωτογραφία braggie (εκ του brag που σημαίνει «καυχιέμαι» ), είναι η νέα selfie για ταξιδιώτες που δεν μπορούν παρά να ενημερώνουν τους followers τους για τα μέρη που επισκέπτονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου