Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2015

Πέντε σημαντικές ξενοδοχειακές τάσεις και αλλαγές για το 2016



Δεν προλαβαίνεις να κάνεις ούτε ένα διάλειμμα στη βιομηχανία της ξενοδοχίας. 
Ακόμη και σε μια εποχή που η πληρότητα των ξενοδοχείων είναι στα ύψη, σε πολλές εγχώριες αγορές, διασπαστικές δυνάμεις, όπως η ανταλλακτική οικονομία, η αναδυόμενη αγορά και οι μεταβολές στις προτιμήσεις των τροφίμων και ποτών, αναγκάζουν τους ηγέτες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας να επανεξετάσουν τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις τους. 
Αυτό ήταν και το θέμα μεταξύ πολλών ομιλητών κατά την πρόσφατη εμπορική έκθεση «Hotel Experience trade show» που πραγματοποιήθηκε στο Javits Center της Νέας Υόρκης. 
Οι πέντε πιο σημαντικές τάσεις για το 2016, που συζητήθηκαν στη διάρκεια της έκθεσης, είναι:
1. Η ανταλλακτική οικονομία δυναμώνει 
Ο Dan Berger, Διευθύνων Σύμβουλος της Social Tables, προγραμματιστής λογισμικού, προέβλεψε ότι στο μέλλον τα ξενοδοχεία θα τείνουν ως επί τον πλείστον προς την πολυτελή κατηγορία και τις ομαδικές αγορές, ενώ τα επαγγελματικά ταξίδια και τα ταξίδια αναψυχής θα στραφούν προς τις κοινότητες φιλοξενίας όπως η Airbnb. 
Ο πρόεδρος της PKF Hospitality Consulting, Mark Woodworth συμφώνησε ότι οι κοινότητες φιλοξενίας αποτελούν πραγματική απειλή για τα παραδοσιακά ξενοδοχεία. Ο Woodworth δήλωσε ότι σε ορισμένες αγορές μεγάλο ποσοστό των καταλυμάτων της Airbnb, τα διαχειρίζεται ήδη ένας μικρός αριθμός επαγγελματιών και επιτυγχάνουν πολύ υψηλότερα έσοδα σε σχέση με άλλους οικοδεσπότες. "Αυτοί είναι εξελιγμένοι οικοδεσπότες που χρησιμοποιούν εργαλεία όπως η διαχείριση απόδοσης, όπως κάνουν και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις», είπε. 
Τα Ξενοδοχεία δεν μπορούν να αποφύγουν την Airbnb, δήλωσε ο Rafat Ali , διευθύνων σύμβουλος της Skift, αλλά υπάρχει μαζική άρνηση σε εξέλιξη από την πλευρά τους. Η Airbnb δεν θα επηρεάσει τόσο τη λειτουργία των ξενοδοχείων όπως έκανε η Uber με τον κλάδο των ταξί, αλλά μπορεί να είναι το επόμενο μεγάλο κανάλι διανομής. 
2. Οι παραδοσιακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα πρέπει να εκσυγχρονιστούν 
Ο Peter Yesawich, αντιπρόεδρος της MMGY Global, είπε ότι θα υπάρξουν πολλά «θανάσιμα ατυχήματα» μεταξύ διαχρονικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, καθώς οι Millennials ταξιδιώτες οδηγούνται περισσότερο από την αναζήτηση της καινοτομίας και λιγότερο από τη βαρύτητα της επωνυμίας μίας επιχείρησης. 
Ο Jordan Heitzner, διευθυντής σχεδιασμού μάρκετινγκ, δήλωσε ότι «τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσαρμοστούν στις κοινότητες φιλοξενίας και να απομακρυνθούν από τον παραδοσιακό στόχο να προσφέρουν διαφορετικές παροχές και εμπειρίες. Ένας τρόπος να γίνει αυτό είναι μέσω της ανάπτυξης ισχυρών δεσμών με τα social media. Αντί να σκέπτονται τι υπηρεσίες προσφέρει το κτίριο, ίσως θα έπρεπε να σκέπτονται τι έχει η γειτονιά να προσφέρει.» 
Ο Rafat Ali είπε: «ορισμένες ξενοδοχειακές μονάδες ελπίζουν ότι οι νεότεροι επισκέπτες θα επιστρέψουν σε αυτούς καθώς μεγαλώνουν, αλλά δεν μπορείτε να βασίζεστε σε αυτό.» Οι νεαροί σε ηλικία ταξιδιώτες απλώς βλέπουν τα ξενοδοχεία με διαφορετικό τρόπο, δήλωσε ο Philippe Cesson, Διευθύνων Σύμβουλος της Cesson 3.0, social media specialist. 
Για παράδειγμα, είπε, το 36% των νέων προτιμούν να εργάζονται στο λόμπι και όχι στα δωμάτια τους. 
3. Αναστάτωση έχει έρθει επίσης και στον τομέα των ποτών και των τροφίμων 
Κατά τη διάλεξη «Οι τάσεις σε τρόφιμα και ποτά στα Lifestyle Ξενοδοχεία» οι ομιλητές εμφανίστηκαν με νέους κανόνες ενάντια σε παλαιότερες τάσεις: 
• Παλιός Κανόνας Νο 1: Τα ξενοδοχεία είναι «εστιατοριοκεντρικά». • Νέος Κανόνας Νο 1: Τα ξενοδοχεία είναι «μπαροκεντρικά», μέρη όπου οι καταναλωτές μπορούν να δικτυωθούν και να απολαύσουν πρωτότυπα κοκτέιλ και βαρελίσιες μπύρες. 
• Παλιός Κανόνας Νο 2: Το εστιατόριο και το μπαρ είναι σε ξεχωριστά δωμάτια. • Νέος Κανόνας Νο 2: Δεν υπάρχουν όρια στο πού τελειώνει ένας δημόσιος χώρος. Το λόμπι μπορεί να επεκτείνεται στο μπαρ ή το εστιατόριο. 
• Παλιός Κανόνας Νο 3: Τα ξενοδοχεία υιοθετούν αργά τις τάσεις στα τρόφιμα και τα ποτά. • Νέος Κανόνας Νο 3: Τα ξενοδοχεία υιοθετούν γρήγορα τις νέες τάσεις, αν και αυτό πρέπει να γίνει προσεκτικά, γιατί είναι πιο δύσκολο να αλλάξει η κουλτούρα μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης, από ότι η κουλτούρα ενός εστιατορίου. 
• Παλιός Κανόνας Νο 4: Το φαγητό σερβίρεται στο δωμάτιο ή σε ένα τραπέζι εστιατορίου. • Νέος Κανόνας Νο 4: Οι επισκέπτες κινούνται συνεχώς, παραγγέλνουν φαγητό για το δωμάτιο ή για τη βόλτα με το αεροπλάνο. 
• Παλιός Κανόνας Νο 5: Τα γεύματα είναι αυτά που γράφει το μενού. • Νέος Κανόνας Νο 5: Όλα βασίζονται στο τσιμπολόγημα και στο δοκιμάζω λίγο από όλα- ένα κοινωνικό δείπνο που εξυπηρετεί συγκεκριμένες δίαιτες. 
Ο Wolfgang Lindlbauer, επικεφαλής των διεθνών δραστηριοτήτων της αλυσίδας Marriott, είπε ότι η εταιρεία έχει προσφέρει σχεδόν $ 50.000 σε επιχειρηματίες συγκεκριμένων αγορών για να αναπτύξουν νέες ιδέες για τα εστιατόρια των Marriotts, και ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μεγάλος. 
Ως αποτέλεσμα: Ένα Λονδρέζικο Marriott άνοιξε ένα pop-up μπαρ - εστιατόριο στην ταράτσα που ονομάζεται RoofNic (πικ νικ στην ταράτσα), το οποίο γνώρισε τεράστια επιτυχία. 
4. Η επομένη αλλαγή: meetings 
Ο Dan Berger, Διευθύνων Σύμβουλος της Social Tables, εταιρεία που κατασκευάζει λογισμικό για meetings, δήλωσε: 
• Οι τρέχουσες διαδικασίες της βιομηχανίας θα εξαλειφθούν, καθώς η οργάνωση των εκδηλώσεων αυτοματοποιείται, και οι εφαρμογές για events θα εξαφανίζονται μαζί με το χρήμα. 
• Οι εκδηλώσεις θα χρηματοδοτούνται (crowdfunding) και η οργάνωσή τους θα πραγματοποιείται με πληθοπορισμό (crowdsourcing). 
• Εργαστήρια ανταλλαγής γνώσεων θα είναι το βασικό στοιχείο για την οργάνωση των εκδηλώσεων. • Οι παρευρισκόμενοι θα συναντούν τους σωστούς ανθρώπους και δεν θα ανταλλάσσονται επαγγελματικές κάρτες. 
• Και παρ 'όλες αυτές τις τάσεις στα τρόφιμα και τα ποτά, θα αντικατασταθούν από πιο αποτελεσματικά συμπληρώματα διατροφής ή άλλες εναλλακτικές λύσεις. 
5. Το θετικό και το αρνητικό για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες 
Ο Yesawich δήλωσε ότι η «η αίσθηση της περιπλάνησης στους νεαρούς ταξιδιώτες είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι στις άλλες τρεις γενιές.» 
Επιπλέον, οι δύο ομάδες που έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι οι εύποροι και οι Millennials, δύο ομάδες που «αντιλαμβάνονται την αξία που πληρώνουν για το χρόνο τους.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου