Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

Αλλαγές στα προϊόντα του Thomson και πρόσθεση νέων ξενοδοχείων


Ο Thomson προχώρησε στο rebrand του Family Resort collections σε Thomson Family Life. 
Πηγές του tour operator αναφέρουν πως τα νέα καλοκαιρινά πακέτα διακοπών του 2016, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από την Πέμπτη, θα περιλαμβάνουν τα Thomson Family Resorts, το Thomson Family Life Aeneas στην Κύπρο αλλά και το Thomson Family Life Baia de Conte resort στην Σαρδηνία. 
Η Thomson έχει προσθέσει επίσης πέντε νεα ξενοδοχεία στο concept ξενοδοχείων Thomson Sensimar, το οποίο απευθύνεται μόνο σε ενήλικες και το οποίο λανσαρίστηκε τον Απρίλη. 
Επίσης, δέκα νέα ξενοδοχεία θα προστεθούν στην Thomson Platinum collection για το επόμενο Καλοκαίρι. 
Επιδιώκοντας αύξηση των επιδόσεών της, η First Choice θα προσθέσει ακόμη έξι νέα SuneoClubs στην γκάμα των προϊόντων της που προσφέρουν μοντέρνα διαμονή σε συνδυασμό με πλήθος δραστηριοτήτων κατά την διάρκεια της ημέρας, αλλά και των απογευματινών ωρών.
Ο κ.Mark Hall, διευθυντής Προϊόντων της Τhomson και της First Choice είπε:” Ένα απο τα κύρια highlights για εμάς είναι η εισαγωγή του Thomson Family Life και ελπίζουμε ότι αυτό το νέο concept θα δώσει σε όλα τα μέλη της οικογένειας τον ποιοτικό χρόνο και την ελευθερία που χρειάζονται για να απολαύσουν την ιδιαίτερη περίοδο των διακοπών μαζί.” 
 “Επιπροσθέτως η εισαγωγή των 3-4 διανυκτερεύσεων σε 20 προορισμούς, θα δώσει τους πελάτες μας ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία ιδιαίτερα αν πιέζονται από τον χρόνο.” προσθεσε ο κ.κ.Mark Hall

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου