Με πωλήσεις πάνω από 25 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο Marriott International και Hilton Worldwide, στο τέλος του 2015 ολοκληρώνει τον κατάλογο των 15 μεγαλύτερων αλυσίδων ξενοδοχείων στον κόσμο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Euromonitor.
Στη δεύτερη θέση από άποψη εσόδων την InterContinental Hotels Group (21 δισεκατομμύρια δολάρια), το τρίτο - στην αλυσίδα ξενοδοχείων Starwood Hotels & Resorts (15 δισεκατομμύρια δολάρια).
Τέταρτη στον κατάλογο ήταν η Accor ($ 12 δισεκατομμύρια).
Στο εύρος των 5-10 δις ετήσιες πωλήσεις βρίσκονται οι αλυσίδες Wyndham, Carlson, Best Western και Hyatt, ενώ κάτω από $ 5,000,000,000 βρίσκονται τα Inns Hotel, Fairmont Raffles, NH Hotels, κ.ά..
Όπως αναφέρεται στην έκθεση της Euromonitor, η συνολική ανάλυση της αποδοτικότητας των εν λόγω ξενοδοχειακών αλυσίδων διεξάγεται λαμβάνοντας υπόψη 15 παράγοντες,
συμπεριλαμβανομένων των εισοδημάτων όχι μόνο από τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία, αλλά και από τα υπό διαχείριση, τα περιουσιακά στοιχεία, τις εταιρικές εκδηλώσεις, κ.ο.κ..
συμπεριλαμβανομένων των εισοδημάτων όχι μόνο από τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία, αλλά και από τα υπό διαχείριση, τα περιουσιακά στοιχεία, τις εταιρικές εκδηλώσεις, κ.ο.κ..
Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, μετά την αγορά αολο την Marriott της Starwood Hotels, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει εισέλθει σε μια νέα φάση της ενοποίησης των στοιχείων του ενεργητικού της.
Αναλυτές εκτιμούν ότι το παράδειγμα αυτό θα πρέπει να ακολουθηθεί και από τις μικρές και μεσαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες, ώστε με τη συνένωση, να αντισταθούν στις διαδικτυακές πλατφόρμες booking, οι οποίες αναγκάζουν τα ξενοδοχεία να δίνουν συνεχώς χαμηλότερες τιμές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου