Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

"Τίτλοι τέλους" για Thomson και First Choice


- Η TUI επιβεβαιώνει το τέλος του Thomson και του First Choice 

Η TUI επιβεβαίωσε πριν από λίγο τους "τίτλους τέλους" για Thomson και First Choice, δύο από τις πιο γνωστούς tour operators στο Ηνωμένο Βασίλει, καθώς θα χρησιμοποιεί, στο πλαίσιο του μετασχημετισμού του ομίλου μετά την ενοποίηση, ένα ενιαίο εμπορικό σήμα σε όλες τις αγορές της.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Peter Long, δήλωσε η "μετακίνηση" προς το εμπορικό σήμα TUI θα λάβει χώρα σταδιακά σε διάστημα κάποιων ετών, με στόχο να δημιουργηθεί  "one power brand", όπως είπε χαρακτηριστικά.
«Δεν υπάρχει καμία βιασύνη, καμία επείγουσα ανάγκη, όλα θα πρέπει να γίνει με πολύ ελεγχόμενο τρόπο," δήλωσε ο Λονγκ. "Εμείς δεν σπεύδουν να επαναφέρει και δεν είμαστε rebranding για χάρη της." Ακόμη είπε ότι η κατάργηση των επιμέρους εμπορικών σημάτων θα ξεκινήσει από τις μικρότερες αγορές του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων Γαλλίας και Ολλανδίας, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο, η μεγαλύτερη αγορά της TUI, θα είναι η τελευταία από τις 31 χώρες που είναι στη διαδικασία. 
Κατέληξε δε ότι "θα χρειαστούν δύο με τρία χρόνια για να αλλάξουν όνομα όλες οι μάρκες". 
Αλλαγές και στην TUI UK
Παράλληλα η TUI ανακοίνωσε μια σειρά από αλλαγές στην κορυφή της διοκητικής πυραμίδας στην Αγγλία.
Ο διευθύνων σύμβουλος δικτύου και online travel Nick Longman, αναλαμβάνει αναβαθμιζόμενος διευθύνων σύμβουλος της TUI UK & Ireland, την 1η Ιουνίου. Ο σημερινός ΔΣ για Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία MD, Ντέιβιντ Burling, θα αναλάβει ένα μεγαλύτερο ρόλο ως ΔΣ της Βόρειας Περιφέρειας στο Διοικητικό Συμβούλιο της TUI Group, και θα έχει υπό την επίβλεψή του τις ώρες  Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, Σκανδιναβικές χώρες (Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία), τον Καναδά και τη Ρωσία.
Τέλος, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Johan Lundgren θα αποχωρήσει από την επιχείρηση στις 31 Μαΐου, μετά την παραίτησή του από το διοικητικό συμβούλιο.

1 σχόλιο:

  1. Οι εξαγορές και οι καθετοποιήσεις στις Επιχειρήσεις αυτές οι οποίες σιγά σιγά άλλά σταθερά, εξαγόρασαν και έσβησαν από τον χάρτη συνεργάτες δεκαετιών.Η διαδικασία αυτή ,μας κανει μεγαλύτερη ζημιά από αυτήν που μπορούμε να διανοηθούμε.
    Τι απάντηση έχουμε?? Ποιότητα, διαφοροποίηση, ελληνικότητα και χαμόγελο!!Να έχουμε το ``δικό μας`` προϊόν που θα ζητιέται!!.
    Δοκιμές με αυτό δεν πρέπει να κάνουμε,είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!!! Ακούτε Δήμαρχοι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή