Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Εξαιρετικά αποτελέσματα για την AEGEAN στο 9μηνο


- Αύξηση κύκλου εργασιών και επιβατικής κίνησης εξωτερικού
με ισχυρή κερδοφορία 

Ο κύκλος εργασιών της ΑEGEAN το εννεάμηνο του 2013 ανήλθε σε €532,4 εκ., παρουσιάζοντας αύξηση 21% σε σύγκριση με το 2012. 
Κατά την ίδια περίοδο, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €59,2 εκ., σε σύγκριση με ζημίες €8,7 εκ. το 2012. 
Η βελτίωση του κύκλου εργασιών και του αποτελέσματος προέρχεται εξολοκλήρου από την επένδυση στην ανάπτυξη και την απόδοση του δικτύου εξωτερικού, που ενισχύθηκε περαιτέρω λόγω και των ευνοϊκών συνθηκών που επεκράτησαν στη χώρα κατά τη θερινή περίοδο, αλλά και της ωρίμανσης της παρουσίας της εταιρείας σε νέες αγορές. 
Η AEGEAN μετέφερε 3,2 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2013, παρουσιάζοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2012. 
Η μέση πληρότητα των τακτικών πτήσεων στο δίκτυο εξωτερικού ενισχύθηκε κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες στο 80%, γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στη βελτίωση του αποτελέσματος. 
Η AEGEAN μετέφερε 9% περισσότερους επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού της Αθήνας, ενώ σημαντική αύξηση 22% επιτεύχθηκε στην κίνηση εξωτερικού από και προς τις άλλες 6 βάσεις της εταιρείας σε περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.


Η επιβατική κίνηση εσωτερικού παρέμεινε στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2012 με την AEGEAN να μεταφέρει 2,1 εκ. επιβάτες.
Συνολικά η AEGEAN μετέφερε 5,3 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού και εξωτερικού, παρουσιάζοντας αύξηση 9% στη συνολική επιβατική κίνηση σε σχέση με το 2012.

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Επενδύουμε με συνέπεια στην εξωστρέφεια και την στήριξη του τουρισμού με αποτέλεσμα να ωφεληθούμε σημαντικά από την άνοδο του ρεύματος προς την χώρα. Η είσοδος σε νέες αγορές, η ωρίμανση των προσπαθειών διείσδυσης σε συνδυασμό με τις πρωτοβουλίες διαχείρισης του κόστους των προηγούμενων ετών, οδήγησαν την AEGEAN να καταγράψει σημαντική κερδοφορία το εννεάμηνο του 2013, ύστερα από μία τριετή περίοδο ζημιών. Τα αποτελέσματα της Olympic Air, που θα είναι ζημιογόνα για το σύνολο του έτους, δεν συμπεριλαμβάνονται στα αποτελέσματα εννεαμήνου διότι η εξαγορά πραγματοποιήθηκε την 23η Οκτωβρίου 2013. Θα συμπεριληφθούν όμως και θα επιβαρύνουν τα συνολικά ετήσια αποτελέσματα. Είμαστε αισιόδοξοι για την συνέχεια καθώς τώρα, μαζί, έχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε τις βάσεις για μια νέα αναπτυξιακή δυναμική. Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι ήδη με την προσφορά χαμηλότερων ναύλων και τις άμεσες παρεμβάσεις στο εσωτερικό δίκτυο, για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2013, μετά από 4 χρόνια κάμψης, εμφανίζεται μικρή αύξηση της κίνησης σε αρκετούς προορισμούς εσωτερικού ».



Αποτελέσματα Εννεαμήνου 2013
 Σε000
Εννεάμηνο 2012
Εννεάμηνο 2013
%
Έσοδα
439,785
532,446
21%
EBITDA
(299)
82,252

Κέρδη / (Ζημιές) προ φόρων
(10,647)
74,038

Κέρδη / (Ζημιές) μετά από φόρους
(8,669)
59,182

*EBITDAR: Λειτουργικά κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών

Επιβατική Κίνηση (σε χιλ.)
Επιβατική κίνηση
Εννεάμηνο 2012
Εννεάμηνο 2013
%
Εσωτερικού
2,070
2,099
1%
Εξωτερικού
2,792
3,201
15%
Σύνολο
4,862
5,300
9%
 

4 σχόλια:

  1. Αναμενόμενο δεν ήταν από την στιγμή που κατέστρεψαν την Olympic Air για να πάρει όλη την πίτα και να κάνει ότι γουστάρει η Aegean;

    Το ότι οι μετακινήσεις από κάποιες περιοχές της Ελλάδας σε κάποιες άλλες είναι από πανάκριβες εώς ανύπαρκτες είναι βέβαια άλλη κουβέντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε τα στοιχεια αυτα αφορουν σε διαστημα που δεν ειχαν συγχωνευθει οι εταιριες και οπως βλεπετε η μεγαλη αυξηση της AEGEAN οφειλεται στο εξωτερικο, απ οπου εφερε κοσμο πριμοδοτωντας τον ελληνικο τουρισμο. Τωρα το ποιος κατεστρεψε την Ολυμπιακη δεκαετιες τωρα δε νομιζω οτι ειναι αντικειμενο της οικονομικης πορειας της AEGEAN. Μακαρι να παει καλυτερα για να βοηθησει και τον ελληνικο τουρισμο. Αν δε το εσωτερικο της Ελλαδας ηταν ελκυστικο θα εμφανιζονταν πλειστες οσες αεροπρικες εταιριες να κανουν πτησεις. Αληθεια η RYANAIR και η συνδεση Χανιων - Θεσσαλονικης που ειχε ανακοινωθει διθυραμβικα περυσι, που ειναι; Μην δαιμονοποιουμε τα παντα στην Ελλαδα, δεν βοηθαει σε τιποτα...

      Διαγραφή
    2. Η Olympic καταργώντας σχεδόν τις μισές τις πτήσεις από και προς το εξωτερικό είχε αφήσει την Aegean να κάνει ότι θέλει πολύ πριν την επίσημη συγχώνευση, από τα τέλη του 2010 αν δεν κάνω λάθος.

      Διαγραφή
    3. Επιτρεψτε μου να παρατηρησω οτι πρωτον δεν επεβαλε κανεις στην ΟΑ να διακοψει τις πτησεις και οτι και οι 2 εταιριες ηταν ζημιογονες. Εφετος λογω Τουρισμου η AEGEAN πετυχε αυτα που πετυχε. ΚΑι δευτερον δειτε αυτο για να αντιληφθειτε καλυτερα το ερωτημα μου για τις πτησεις εσωτερικου...
      http://www.corfupress.com/v3/oikonomia-tourismos/35246-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-easy-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AC%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CE%B5%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CF%89%CE%BD

      Διαγραφή