Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Το πρώτο Airbus A350 αναμένεται ...


...στο Μόναχο στα τέλη του 2016 

- 25 αεροσκάφη για τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο
- Λιγότερος θόρυβος, υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμων και λιγότερες εκπομπές αερίων CO2 

Το πρώτο αεροσκάφος τύπου Airbus A350-900s της Lufthansa αναμένεται στο Μόναχο στα τέλη του 2016. 
Η Lufthansa έχει παραγγείλει συνολικά 25 αεροσκάφη τέτοιου τύπου, τα οποία στο μέλλον θα χρησιμοποιηθούν σε δρομολόγια που ξεκινούν από τους κόμβους της αεροπορικής εταιρείας σε Φρανκφούρτη και Μόναχο. 
«Το Α350 σηματοδοτεί την είσοδό μας στην κατηγορία των δύο λίτρων και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ενεργή προστασία από τον θόρυβο. Το αεροσκάφος παράγει 30% μικρότερο αποτύπωμα θορύβου», δήλωσε ο Thomas Klühr, μέλος του Συμβουλίου της Lufthansa German Airlines, υπεύθυνος για τις Οικονομικές Υποθέσεις και τον Κόμβο του Μονάχου.
Το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa θα δρομολογήσει συνολικά 26 αεροσκάφη μεγάλης εμβέλειας, συμπεριλαμβανομένων 17 αεροσκαφών τύπου Α340-600 και 9 αεροσκαφών τύπου Α330-300, από τον κόμβο του Μονάχου. Το Airbus A350-900 έχει υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμων από οποιονδήποτε άλλο τύπο αεροσκάφους. Το νέο αεροσκάφος θα καταναλώνει κατά μέσο όρο μόνο 2.9 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα, περίπου 25% λιγότερο από τα αεροσκάφη τρέχουσας γενιάς. Οι σύγχρονοι κινητήρες Rolls Royce Trent XWB και ο αεροδυναμικός σχεδιασμός θα μειώσουν επίσης τις εκπομπές θορύβου πολύ χαμηλότερα από τα τρέχοντα προβλεπόμενα όρια. Επιπλέον, η καμπίνα είναι εξαιρετικά αθόρυβη, εξαιτίας των νέων μεθόδων μόνωσης και των υλικών απορρόφησης ήχου. Οι επιβάτες του Α350-900 θα επωφεληθούν ακόμη από τα ευρύτερα πανοραμικά παράθυρα και από τους μεγαλύτερους χώρους χειραποσκευών. Τεχνικά στοιχεία Μηχανή RR Trent XWB-84 Μήκος 65.26μ Άνοιγμα φτερών 64.75μ Ύψος 17.05μ Επιφάνεια φτερών 443μ2 Μέγιστο βάρος απογείωσης 268 τόννοι Απόδοση μηχανής 2 x 84,000 λίβρες Μέγιστη χωρητικότητα καυσίμων 138,000 λίτρα Ταχύτητα πτήσης Mach 0.85 Εμβέλεια περίπου 9,500 χλμ Κατανάλωση καυσίμου περίπου 2.9 λίτρα /100 χιλιομετρικούς επιβάτες vs. B747-400 -26% vs. A340-300 -24% * με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου