Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Άνοιγμα του Λουτρακίου στη σκανδιναβική αγορά


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Δήμου Λουτρακίου, Π. – Αγ. Θ. σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου (LTO) στην τουριστική έκθεση Grekland Panorama που διοργανώθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, 13 – 15 Φεβρουαρίου 2015. 
Ο Δήμος Λουτρακίου, Π. – Αγ.Θ. συμμετείχε στην έκθεση με περίπτερο 12 τ.μ. στελεχωμένο από τετραμελή αποστολή με επικεφαλής τον Δήμαρχο Λουτρακίου, Π. – Αγ. Θ, κο Γεώργιο Γκιώνη και πλαισιωμένο από τον Πρόεδρο Συλλόγου Ξενοδόχων Λουτρακίου & Αντιπρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, κο Δημήτρη Παππά, τον εκπρόσωπο των Τουριστικών Γραφείων Λουτρακίου & Ταμία του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, κο Δημήτρη Βλάσση και την Υπεύθυνη Marketing του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, κα Βιβή Γιαλού.
Στις 13 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η ημέρα επαγγελματικής δικτύωσης στο ξενοδοχείο Quality Hotel Globen με σεμινάρια, διαλέξεις και Travel Match event. Η αποστολή προέβη σε συναντήσεις με εκπροσώπους των μεγαλύτερων Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, συναντήσεις έγιναν με τα γραφεία Apollo Kuoni, Tema Resor, Ving, Solresor, Alfa Travel, TUI Fritidsresor, Airtours, Travel Beyond, Escape Travel, Jomfrureiser & ViaEgencia / Resecity i Huddinge. 
Από τις συναντήσεις και τις αναλυτικές παρουσιάσεις του προορισμού από την αποστολή, προέκυψε ενδιαφέρον από πολλά γραφεία για την ένταξη του Λουτρακίου στα Τουριστικά Πακέτα τους για το 2016 και αρκετοί εκπρόσωποι αποδέχθηκαν ήδη πρόσκληση συμμετοχής σε Ταξίδι Γνωριμίας & Εξοικείωσης (Fam Trip) που θα πραγματοποιηθεί την Άνοιξη του 2015. Επιπλέον, η αποστολή δικτυώθηκε στην Σκανδιναβική LOUTRAKI TOURISM ORGANIZATION ‘’ALEXANDREIO’’ - Convention Centre of Loutraki P.O. Box: 243, Loutraki 20300, Greece T: +30 2744068136, F: +30 27440 69153, E-mail: info@lto.org.gr αγορά κάνοντας συναντήσεις και επαφές με δημοσιογράφους, bloggers & opinion leaders με σκοπό να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα του προορισμού στην Σκανδιναβική αγορά. Στις 14 & 15 Φεβρουαρίου, η αποστολή στελέχωσε το Stand No. C 115 το οποίο βρισκόταν σε κεντρική θέση στην Globen Arena. 
Στο Stand φιλοξενήθηκαν και εκπρόσωποι των επιχειρήσεων Livas Travel & Sport Village Tour που δραστηριοποιούνται στο Δήμο Λουτρακίου-Π.-Αγ.Θ. και ανταποκρίθηκαν στην ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής. 
Τις 2 ημέρες της Έκθεσης, την επισκέφθηκαν συνολικά 10.890 άτομα (επίσημη καταμέτρηση του Globen Arena) αριθμός αυξημένος κατά 55% σε σύγκριση με τη διοργάνωση του 2014 και σύμφωνα με τις εντυποδιανομές, το περίπτερο του Λουτρακίου επισκέφθηκαν περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες! Το κοινό υποδέχθηκε με ενθουσιασμό την πρόταση του Λουτρακίου, ως μια εναλλακτική στους παραδοσιακά δημοφιλής προορισμούς στην Σκανδιναβική αγορά όπως η Κρήτη, η Ρόδος και οι Κυκλάδες. 
Η εγγύτητα στην Αθήνα, η εύκολη πρόσβαση από το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, οι παραλίες τόσο εντός του αστικού ιστού όσο και εκτός, οι εγκαταστάσεις και τα ξενοδοχεία και οι δορυφορικές επιλογές αξιοθέατων (Επίδαυρος, Μυκήνες, Νεμέα, Αρχ. Κόρινθος), αξιολογήθηκαν ως ιδιαίτερα σημαντικοί παράγοντες για τη λήψη απόφασης ως προς την επιλογή προορισμού διακοπών από το κοινό που επισκέφθηκε το περίπτερο του Λουτρακίου. Συνολικά, η συμμετοχή στην έκθεση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και το 1ο σημαντικό βήμα για την επανατοποθέτηση του προορισμού στην Σκανδιναβική αγορά ολοκληρώθηκε. 
Η ενέργεια αυτή που ξεκίνησε από το Δήμο Λουτρακίου, Π.-Αγ.Θ. σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λουτρακίου (LTO) εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική προώθηση των Θεματικών μορφών Τουρισμού (Τουρισμός Υγείας & Ευεξίας, Αθλητικός Τουρισμός, Τουρισμός Πολυτελείας, Συνεδριακός Τουρισμός, Γαστρονομίας, Φυσιολατρικός κ.α.) με ταυτόχρονη προβολή των υποδομών που υποστηρίζουν αυτές τις θεματικές μορφές όπως το Loutraki Thermal Spa, το Club Hotel Casino Loutraki, το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό, το Κολυμβητήριο Λουτρακίου κ.α. 
Η προσπάθεια συνεχίζεται σε εντατικούς ρυθμούς με την διοργάνωση του επερχόμενου fam trip, την ανάδειξη του Λουτρακίου σε ταξιδιωτικά sites & blogs στην Σκανδιναβία και τη μεθοδευμένη συλλογική προσπάθεια για την ένταξη του προορισμού σε Τουριστικά Πακέτα Tour Operators.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου