Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Μια όμορφη και ζεστή βραδιά από την Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής


Μία ακόμα ζεστή και φιλόξενη εκδήλωση με ιερό σκοπό, μάλιστα, την ενίσχυση του έργου των Ειδικών Σχολείων της Χαλκιδικής προσέφερε η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής, με το καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Cocktail της. 
Στην εκδήλωση βραβεύθηκαν έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που έχουν στηρίξει τη Χαλκιδική και συμβάλλουν στην προβολή και στην ανάπτυξή της, μεταξύ των οποίων και … η αφεντιά μας, για τα έντυπά μας, αλλά και εγώ προσωπικά. 
Η εκδήλωση διοργανώθηκε το περασμένο Σάββατο στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace της Θεσσαλονίκης και το τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και Θεματικός Τουρισμού Γιάννης Γιώργος, ο Βουλευτής Χαλκιδικής Ευθύμης Καρανάσιος, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, διευθυντές-εκπαιδευτικοί-γονείς των ειδικών σχολείων, καθώς και εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. που βραβεύθηκαν. 
Λόγω ανειλημμένης υποχρέωσης (σ.σ. πραγματικής) δεν μπόρεσα να παραστώ, όπως έχω κάνει τα προηγούμενα χρόνια.
Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό μου, ο καλός φίλος Λεωνίδας Μπαμπάνης, ενώ σε ένα σύντομο χαιρετισμό, έγραψα:
"Αγαπητοί φίλοι,
Δεν σας προσφωνώ με τίτλους, γιατί πραγματικά σας νιώθω φίλους.
Φίλους και συναγωνιστές στον δύσκολο και μακρύ αγώνα για την ανάπτυξη του Τουρισμού στην Ελλάδα.
Δηλαδή για το αυτονόητο, αλλά ως γνωστόν στην Ελλάδα, η εφαρμογή του αυτονόητου είναι μια πράξη εξόχως επαναστατική!!!
Θα ήθελα πολύ να είμαι μαζί σας απόψε.
Πρώτον γιατί, όπως προείπα, σας θεωρώ φίλους και συνοδοιπόρους
Δεύτερον γιατί πάντα περνάμε καλά όταν βρισκόμαστε και
Τρίτον γιατί είναι η πρώτη φορά που μου κάνει κάποιος την μεγάλη τιμή να με βραβεύσει στην Ελλάδα.
Λόγω της ιδιότητάς μου, έχω συνηθίσει να είμαι όχι στο προσκήνιο, αλλά στο παρασκήνιο, γράφοντας όσα γίνονται.
Γι’ αυτό όταν ενημερώθηκα για την απόφασή σας, ομολογώ ότι εξεπλάγην.
Είναι μια από τις σπάνιες φορές, μετά την συμμετοχή μου στα κοινά με την κάθοδο στις εκλογές και την εκλογή μου στο Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας, που βρίσκομαι λοιπόν στο προσκήνιο.
Το μόνο που έχω να πω είναι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Ωστόσο, επιτρέψτε μου να πω, πως θεωρώ ότι έκανα και κάνω, αφορά απλά στη δουλειά μου.
Και προσπαθώ να την κάνω όσο καλύτερα μπορώ.
Όπως και εσείς άλλωστε.
Όπως θα έπρεπε να την κάνουν και όλοι οι Έλληνες, ώστε η πατρίδα μας να ήταν σε καλύτερη θέση, στη θέση που της αξίζει.
Ευχαριστώ τον καλό φίλο Γρηγόρη Τάσιο, όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, όλα τα μέλη της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, και όλους όσοι βρίσκονται απόψε στην όμορφη αυτή βραδιά.
Σας ευχαριστώ και πιείτε και ένα ποτήρι κρασί για μένα.
Καλό αντάμωμα.
Κων/νος Δεριζιώτης"

Βραβεύτηκαν τα εξής μέσα:
- Για τις τηλεοράσεις: ANT1 TV, ALPHA TV, MEGA TV, SKAI, STAR, ΝΕΡΙΤ, TV 100, BEE CHANNEL, DION TV
- Για τις εφημερίδες: Μακεδονία, Αγγελιοφόρος, Δημοκρατία Β. Ελλάδος, η Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ)
- Για τα ραδιόφωνα: Radio Star, Ράδιο Κασσάνδρα, Δημοτικό Ραδιόφωνο Πολυγύρου, FM 100, Focus FM Για τα ηλεκτρονικά media: Money-Tourism, Tourism Τoday, TΗalkidikifocus, Voria, Tornos News και είπαμε και Tourism Lobby.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι με τη συμμετοχή τους στην εκδήλωση συνδράμουν στην επίτευξη του φιλανθρωπικού σκοπού και αναδεικνύουν το κοινωνικό έργο της Ένωσης.
Ευχαρίστησε επίσης τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. για τη συνεργασία σε κάθε είδηση και προβολή που αφορά τη Χαλκιδική κι εκείνοι από τη μεριά τους ευχαρίστησαν την Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής ως τον μοναδικό τουριστικό φορέα που τους τίμησε με μια βράβευση.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για μια ακόμη φορά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου