Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014

Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική στην WTM


- «Άρωμα» Θεσσαλονίκης στη WTM 
- Μέρες «αθωνικού καλοκαιριού» έζησε το Λονδίνο κατά τη διάρκεια της W.T.M. 
- Σειρά επαφών και εκδηλώσεων ενισχύει τα εξαιρετικά αποτελέσματα της πολύχρονης επικοινωνιακής προσπάθειας του προ-αθωνικού Οργανισμού Τουρισμού 

Το τετράπτυχο «διασκέδαση – γαστρονομία – κουλτούρα – ιστορία» προώθησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στο Λονδίνο, προκειμένου να προσελκύσει το ενδιαφέρον τουριστικών πρακτόρων και tour operators που κατέκλυσαν μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, τη World Travel Market. Η φετινή διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στη βρετανική πρωτεύουσα (3-6 Νοεμβρίου 2014) συνέπεσε με τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού. 
Η χώρα μας κατείχε εξέχουσα θέση στο εκθεσιακό κέντρο Excel London και εκπροσωπήθηκε από τον ΕΟΤ, στο περίπτερο του οποίου η ΕΞΘ συμμετείχε ως συνεκθέτης με το δικό της σταντ. 
Τα συμπεράσματα από τη συμμετοχή της ΕΞΘ στη WTM είναι απολύτως ικανοποιητικά και αισιόδοξα. 
Η Θεσσαλονίκη «άνοιξε τις πόρτες της» στη βρετανική τουριστική αγορά ως ένας πολλά υποσχόμενος προορισμός που περιμένει να αγκαλιάσει τέσσερις εποχές το χρόνο, τουρίστες κάθε ηλικίας τόσο για city break, όσο και για ημερήσιες κοντινές εκδρομές για όσους θαυμάζουν την ιστορία ή είναι φυσιολάτρες ή οπαδοί του μοντέλου «ήλιος και θάλασσα».
Η ΕΞΘ συμμετείχε σε στοχευμένα ραντεβού με hosted buyers στα καθιερωμένα speed networking που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο της έκθεσης. Παρουσίασε σε travel agents και tour operators τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης ως προορισμού και προσκάλεσε δημοσιογράφους από τηλεοπτικά κανάλια του Λονδίνου που έχουν εντάξει ταξιδιωτικές εκπομπές στα προγράμματά τους, να επισκεφθούν την πόλη, να την ανακαλύψουν και να μεταδώσουν τις εμπειρίες τους στο βρετανικό κοινό. Η ίδια πρόσκληση απευθύνθηκε και σε ταξιδιωτικούς bloggers που έδειξαν ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη. Υπενθυμίζουμε ότι παράλληλα από το φετινό Σεπτέμβριο «τρέχει» η ετήσια συμφωνία που έχει συνάψει η ΕΞΘ με την εταιρεία Silver Travel Advisor, η οποία έχει έδρα στο Λονδίνο και εξειδικεύεται στην προώθηση ταξιδιών για ηλικίες άνω των 50 ετών. 
Στο πλαίσιο της WTM, η ΕΞΘ πρόσφερε το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό για είκοσι Βρετανούς τουριστικούς πράκτορες που διοργάνωσε στο ελληνικό περίπτερο ο ΕΟΤ Λονδίνου σε συνεργασία με το περιοδικό Travel Trade Gazette (TTG), επίσημο επαγγελματικό περιοδικό της έκθεσης. Το βραβείο της ΕΞΘ (τριήμερη φιλοξενία στη Θεσσαλονίκη) κέρδισε το γνωστό τουριστικό πρακτορείο Kuoni και δόθηκε μετά από μάθημα μαγειρικής στους Βρετανούς πράκτορες που προσκλήθηκαν στο περίπτερο του ΕΟΤ για να διδαχθούν γαστρονομικά μυστικά από δύο Έλληνες σεφ. 
Το σταντ της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία πραγματοποίησε και τα εγκαίνια του περιπτέρου του ΕΟΤ παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Γιάννης Γιώργος και ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Ανδρεάδης. Από πλευράς ΕΞΘ συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κωνσταντίνος Τορνιβούκας, η Έφορος του Δ.Σ. κα Καλλιόπη Αρβανιτίδου, η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη και εκπρόσωποι ξενοδοχειακών μονάδων της πόλης. 

Kαι η Χαλκιδική

Η ανοδική τάση ως προς τη «βρετανική εισροή» επισκεπτών στο «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής,  η επαναφορά της βρετανικής αγοράς στις προ-αθωνικές και αριστοτελικές περιοχές και τα συμβόλαια / συμφωνίες που υπογράφηκαν πέρυσι μεταξύ επιχειρήσεων – μελών του προ-αθωνικού Οργανισμού Τουρισμού με τρία βρετανικά γραφεία θεματικού τουρισμού, επισφραγίστηκαν και επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κατά τη διάρκεια της W.T.M., ήταν τα βασικά συμπεράσματα από την συμμετοχή της Χαλκιδικής στην διεθνή έκθεση του Λονδίνου.
Στελέχη του Οργανισμού και τοπικοί επιχειρηματίες παρουσίασαν αρχικά τον προορισμό σε ειδική εκδήλωση με τίτλο «Meet the Experts», την οποία διοργάνωσε το τουριστικό γραφείο Sunvil, που συνεργάζεται εδώ και χρόνια με καταλύματα της περιοχής και από φέτος επεκτείνει τις δραστηριότητες του. Τόσο η εκθεσιακή συμμετοχή, όσο και η επαγγελματική οπτικο-ακουστική παρουσίαση άφησαν στο καταναλωτικό κοινό τις καλύτερες εντυπώσεις. Από την άλλη πλευρά οι προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις, που πραγματοποιήθηκαν στο εκθεσιακό κέντρο Excel, έδωσαν υπόσχεση για ανάπτυξη νέων συνεργασιών και «κλείδωσαν» τη διοργάνωση ενός ακόμη ταξιδιού εξοικείωσης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Μαΐου και θα επικεντρωθεί στις τοπικές εναλλακτικές δραστηριότητες. 
Ιδιαίτερες ήταν οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με εκπροσώπους διαδικτυακών πλατφορμών πώλησης, δεδομένης της πρόθεσης του Οργανισμού να δημιουργήσει άμεσα δίαυλο συνεργασίας. Εκπρόσωποι Τύπου εξάλλου έλαβαν στοιχεία και ειδικά επεξεργασμένο πληροφοριακό υλικό, ενώ παραχωρήθηκαν συνεντεύξεις, αναφορικά με το Mount Athos Area KOUZINA 2015, το οποίο προβάλλεται εδώ και τρία χρόνια στη βρετανική αγορά, δημιουργώντας προϋποθέσεις ποιοτικής προσέλκυσης επισκεπτών. 
Την επόμενη Άνοιξη εξάλλου συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί το πρώτο ταξίδι εξοικείωσης, στο οποίο θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι από τα μεγαλύτερα σε επισκεψιμότητα και επιρροή θεματικά blogs της βρετανικής αγοράς. Με ολοκληρωμένη πλέον τη βάση δεδομένων του 2014, ο Οργανισμός συνεχίζει την προωθητική του δραστηριότητα στη βρετανική αγορά, στοχεύοντας το 2015 : 
 - στην εφαρμογή συγκεκριμένης πολιτικής προώθησης και πώλησης, βασισμένης σε διαδικτυακές τεχνικές,  
- στη στοχευμένη παρουσίαση την επόμενη Άνοιξη  στο Λονδίνο συγκεκριμένων τουριστικών δραστηριοτήτων, που αναδεικνύουν μία προς μία τις παγκόσμιες μοναδικότητες της περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου