Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014

Τάσος Χωμενίδης: Δεν υπάρχει ενδιαφέρον από μεγάλες αλυσίδες...


...ξενοδοχείων για την Ελλάδα 

- Εξαιρετικό το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αλλά δεν φτάνει... 

Απολύτως πραγματιστής και με χαμηλούς τόνους ο Τάσος Χωμενίδης, διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ ΑΕ, ξεκαθάρισε μιλώντας στο 13ο Συνέδριο ΣΕΤΕ "Τουρισμός & Ανάπτυξη" ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παρά τα όσα λέγονται, από μεγάλες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες για είσοδο στην ελληνική αγορά. 
Ο κ. Χωμενίδης, με άριστη γνώση του χώρου και του αντικειμένου ξεκαθάρισε ότι υπάρχει ανάγκη επενδύσεων στον Τουρισμό, αλλά η χώρα υστερεί σε branding, γεγονός που "απομακρύνει" τις διεθνείς αλυσίδες. Χρησιμοποίησε μάλιστα ως παράδειγμα την ΛΑΜΨΑ ΑΕ, με τα ξενοδοχεία Μ.Βρετανία, Sheraton Ρόδου και τη διαχείριση του Ging George, η οποία συνεργάζεται με τη Starwood και, όπως είπε, με τη βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας, τα ξενοδοχεία, ανέκαμψαν πρώτα χάρη στο δίκτυο της διεθνούς αλυσίδας. Συμπλήρωσε δε ότι η περιορισμένη παρουσία διεθνών αλυσίδων στη χώρα μας, ευθύνεται για την άνθιση του all inclusive.  
Παράλληλα ο κ. Χωμενίδης υπογράμμισε ότι στις δημόσιες υποδομές είναι δύσκολο να επενδύσει ο ιδιωτικός τομέας, γιατί τα υψηλά δανειακά κεφάλαια που απαιτούνται, αυξάνουν κατακόρυφα το κόστος λειτουργίας, με αποτέλεσμα να είναι μη ανταγωνιστικές. 

Έφερε δε σαν παράδειγμα την μη λειτουργία του Πειραιά ως λιμανιού Home porting, λόγω των πολύ ακριβών τελών του αεροδρομίου "Ελ. Βενιζέλος".
Τέλος εξέφρασε τον προβληματισμό του για την ανάπλαση του θαλασσίου μετώπου της Αττικής...

1 σχόλιο: