Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Η σοκολάτα!!!


Ένας Γάλλος, ένας Ιταλός και ένας Έλληνας είναι σε μια υπερατλαντική πτήση. 
Μετά απο μερικά κοκτέιλ, οι άντρες άρχισαν να συζητούν για προσωπικά θέματα: 
- Χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου τέσσερις φορές, είπε ο Γάλλος, και την ικανοποίησα τόσο πολύ που είμαι βέβαιος ότι μας άκουσαν από το διπλανό διαμέρισμα και το πρωί μου έκανε υπέροχες κρέπες και μου είπε πόσο πολύ με λατρεύει. 
- Χα, εγώ χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου έξι φορές, απαντά ο Ιταλός, και μας άκουσαν στο ισόγειο, ενώ το πρωί αφού μου έκανε μια υπέροχη ομελέτα και μου είπε ότι ποτέ δεν θα μπορέσει να αγαπήσει άλλον άντρα στη ζωή της. 
Ο Έλληνας είχε μείνει σιωπηλός και έτσι, ο Γάλλος γύρισε με ύφος και τον ρώτησε: 
- Και εσύ, πόσες φορές έκανες έρωτα στη γυναίκα σου χτες το βράδυ; 
- Μία, του απαντά ο Ελληνας, αλλά μας άκουσε όλη η Αθήνα,
- Γιατί του λέει ειρωνικά ο Ιταλός;.
- Γιατί της αρέσει το μασάζ με σοκολάτα και σκούπισα τα χέρια μου στην λευκή κουρτίνα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου