Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Ρεκόρ του Πειραιά στην Κρουαζιέρα, αλλά και ...

  
...στο μεγαλύτερο πλοίο container!!!

Ρεκόρ επιβατών στο λιμάνι κρουαζιέρας του ΟΛΠ στο οποίο κατέπλευσαν 12 κρουαζιερόπλοια σε δύο μέρες (27 και 28 Αυγούστου 2014) με 39.526 αφιξοαναχωρήσεις. Ανάμεσα τους κατέπλευσαν τα νεότευκτα τρίτης γενιάς (πάνω από 300 μ.) “REGAL PRINCESS” (330 μ.), “MSC FANTASIA” (330 μ.), “CELEBRITY SILHOUETTE” (317 μ.), το πανέμορφο ιστιοφόρο “SEA CLOUD” (109 μ.) αλλά και η πολυτελής θαλαμηγός “TOPAZ” που φέρεται να ανήκει στον σεΐχη Mansour Bin Zayed Al Nahyan, ιδιοκτήτη της Μάντσεστερ Σίτυ.
Στο μεταξύ τον πλοίαρχο Mastellone Giovanni Battista, τους αξιωματικούς και το πλήρωμα του μεγαλύτερου πλοίου μεταφοράς containers που έδεσε ποτέ στον Προβλήτα του ΟΛΠ Α.Ε. “MSC LONDON”, υποδέχθηκε η Διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) στον Προβλήτα Ι του ΟΛΠ. 
Στην υποδοχή που έγινε παρουσία του Υπουργού ΥΝΑ κ. Μ. Βαρβιτσιώτη του Γ.Γ. κ. Αθ. Χριστόπουλου, του Αρχηγού Λ.Σ. κ. Αθ. Αθανασόπουλου και της Πρόεδρου της MSC Hellas κ. Χριστίνας Θεοδωρίκα, συμμετείχαν εκτός από τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβολο του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργο Ανωμερίτη, ο Γεν. Δ/ντής κ. Στ. Χατζάκος, ο Δ/ντης ΣΕΜΠΟ κ. Κ. Ντάγκας και επιτελικά στελέχη των δύο εταιριών. 
Το πλοίο MSC LONDON, μήκους 399 μ., 242.331 Μ.Τ., 176.490 g.t., μεταφοράς 16.652 TEU (εμπορευματοκιβωτίων), είναι νεότευκτο (ναυπηγήθηκε το 2014) και αποτελεί τη ναυαρχίδα του στόλου της MSC, που είναι η δεύτερη σε μέγεθος εταιρία μεταφοράς containers του κόσμου. Η ΜSC είναι ο μεγαλύτερος πελάτης - χρήστης του Πειραιά (σε ΟΛΠ και ΣΕΠ), ο κύριος πελάτης του ΟΛΠ Α.Ε. στον Προβλήτα Ι (containers) και ένας από τους 4 μεγαλύτερους μεταφορείς στην κρουαζιέρα του Πειραιά. 
Όπως δήλωσε ο κ. Γ. Ανωμερίτης: “Όπως κάνουμε πάντα, υποδεχόμαστε στο λιμάνι του Πειραιά το νεότευκτο και εντυπωσιακό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της MSC, το “ΜSC London”, τον καπετάνιο του και το πλήρωμά του. Η πολύχρονη και δημιουργική συνεργασία με την MSC στον Πειραιά είναι βέβαιο ότι θα αναπτυχθεί περεταίρω με νέες συμφωνίες και προσδοκίες. 
Το λιμάνι του Πειραιά, συνεχώς μεταμορφώνεται με διαχειριστές τον ΟΛΠ και την ΣΕΠ, καθίσταται δε πλέον για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, αυτοκίνητων και κρουαζιέρας βασικός κόμβος της Μεσογείου. Ήδη τον μήνα Ιούλιο 2014 ο Προβλήτας Ι ΣΕΜΠΟ ΟΛΠ έκανε ρεκόρ κινήσεων (50.517 κινήσεις), ενώ η παραγωγικότητα ανά βάρδια από 115 κινήσεις το 2009 ανέβηκε στις 161 κινήσεις το 2014 (αύξηση 40%), ξεπερνώντας μάλιστα στις νυχτερινές βάρδιες ακόμα και τις 200 κινήσεις. Ο ΟΛΠ Α.Ε. για τη λιμενική βιομηχανία της χώρας αποτελεί την κύρια μηχανή ανάπτυξής της”.

Διαγωνισμός για την Κρουαζιέρα

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε τη διενέργεια δημόσιου διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου παροχής υπηρεσιών στελέχωσης και λειτουργίας των μηχανημάτων ελέγχου ασφάλειας στους χώρους των Επιβατών Σταθμών Εξωτερικού (κρουαζιέρας) σε εξειδικευμένη Ιδιωτική Επιχείρηση. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 907.200 Ευρώ πλέον ΦΠΑ και η διάρκεια της Σύμβασης θα είναι δυο έτη.
Όπως είναι γνωστό από το 2012, οι έλεγχοι στους χώρους των επιβατικών σταθμών κρουαζιέρας διεξάγονται από στελέχη εξειδικευμένων εταιριών, όπως γίνεται και στα αεροδρόμια, και όχι πλέον από υπαλλήλους του ΟΛΠ και του Λ.Σ. Οι έλεγχοι διενεργούνται με υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα ιδιοκτησίας ΟΛΠ στους 2 Διεθνείς Σταθμούς Διακίνησης (“Μιαούλης” και “Θεμιστοκλής”).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου