- Η Ελλάδα των εξαιρετικών υπηρεσιών
- Η Ελλάδα των καλών επαγγελματιών που εκδίδουν αποδείξεις
- Η Ελλάδα της δημιουργίας και της ανάπτυξης!!!
Βρέθηκα για τρεις ημέρες στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας για δουλειά στην αγαπημένη μου Ρόδο.
Γύρισα σχεδόν όλο το νησί, είχα και την ευκαιρία να παρακολουθήσω, από το παρασκήνιο, την επίσκεψη του Κινέζου Προέδρου και τις διαβουλεύσεις με την ελληνική, πολιτική και πολιτειακή ηγεσία ( γι αυτά θα γράψω αύριο), αλλά και να διαπιστώσω προσωπικά, το "καλό" και το "κακό" πρόσωπο, του ελληνικού Τουρισμού και της Ελλάδας εν γένει.
Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, εξηγούμαι αμέσως.
Ένας τουρίστας σε έναν προορισμό, χρειάζεται ξενοδοχείο, αυτοκίνητο, εστιατόριο, παραλία.
Απλά πράγματα.
Αυτή τη φορά έμεινα στο AMATHUS, στο κεντρικό κτίριο.
Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση το πολύ ευγενικό προσωπικό, αλλά και το πολυπληθές αυτού. Σε κάθε απαίτηση του πελάτη, "έτρεχαν" τρεις υπάλληλοι να εξυπηρετήσουν. Και αναφέρομαι στον ανώνυμο πελάτη που έμενε σε ένα δωμάτιο του ξενοδοχείου.
Ούτε σουϊτες, ούτε επώνυμα, ούτε τίποτα.
Εξαιρετικό πρωϊνό, μεγάλη ποικιλία, άριστη ποιότητα.
Ο διευθυντής Γιάννης Μισθός και οι συνεργάτες του έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.
Χρειάστηκα αυτοκίνητο και νοίκιασα από την εταιρία GALAXY Rent a car.
Σε εξαιρετική τιμή και στο high season πήρα από την εταιρία του Θαρρενού Θαρρενού ένα Πεζώ με 15.000 χιλιόμετρα σε άριστη κατάσταση.
Μπράβο στον κ. Θαρρενό.
Συνοδευόμενος από γνωστό ξενοδόχο, πήγαμε για ξεκούραση και φαγητό στα Στεγνά.
Εκεί τα είδα όλα !!!
Γύρισα σχεδόν όλο το νησί, είχα και την ευκαιρία να παρακολουθήσω, από το παρασκήνιο, την επίσκεψη του Κινέζου Προέδρου και τις διαβουλεύσεις με την ελληνική, πολιτική και πολιτειακή ηγεσία ( γι αυτά θα γράψω αύριο), αλλά και να διαπιστώσω προσωπικά, το "καλό" και το "κακό" πρόσωπο, του ελληνικού Τουρισμού και της Ελλάδας εν γένει.
Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, εξηγούμαι αμέσως.
Ένας τουρίστας σε έναν προορισμό, χρειάζεται ξενοδοχείο, αυτοκίνητο, εστιατόριο, παραλία.
Απλά πράγματα.
Αυτή τη φορά έμεινα στο AMATHUS, στο κεντρικό κτίριο.
Μου έκανε εξαιρετική εντύπωση το πολύ ευγενικό προσωπικό, αλλά και το πολυπληθές αυτού. Σε κάθε απαίτηση του πελάτη, "έτρεχαν" τρεις υπάλληλοι να εξυπηρετήσουν. Και αναφέρομαι στον ανώνυμο πελάτη που έμενε σε ένα δωμάτιο του ξενοδοχείου.
Ούτε σουϊτες, ούτε επώνυμα, ούτε τίποτα.
Εξαιρετικό πρωϊνό, μεγάλη ποικιλία, άριστη ποιότητα.
Ο διευθυντής Γιάννης Μισθός και οι συνεργάτες του έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.
Χρειάστηκα αυτοκίνητο και νοίκιασα από την εταιρία GALAXY Rent a car.
Σε εξαιρετική τιμή και στο high season πήρα από την εταιρία του Θαρρενού Θαρρενού ένα Πεζώ με 15.000 χιλιόμετρα σε άριστη κατάσταση.
Μπράβο στον κ. Θαρρενό.
Συνοδευόμενος από γνωστό ξενοδόχο, πήγαμε για ξεκούραση και φαγητό στα Στεγνά.
Εκεί τα είδα όλα !!!
Mια κουκλίστικη πεντακάθαρη παραλία, όχι οργανωμένη, με ξαπλώστρες διαφόρων ειδών, από δερμάτινες, μέχρι απλές, με καμπίνα, με ένα μικρό ντους, με 40 άτομα συνολικά και με τον άνθρωπο που νοίκιαζε τις ξαπλώστρες να ζητάει 6 ευρώ για δερμάτινες ξαπλώστρες, με δώρο ένα μπουκάλι νερό, και με απόδειξη!!!
Ο κ. Κολιάδης Γεώργιος, ο οποίος διατηρεί οβελιστήριο αναψυκτήριο στην παραλία.
Μπράβο του!!!
Και πάμε στο καλύτερο.
Φάγαμε στον Κόζα, μια ψαροταβέρνα από το 1932.
Ότι σχόλιο και να κάνω, αν δεν το βιώσετε δεν θα καταλάβετε.
Ότι πιο φρέσκο και γκουρμέ σε θαλασσινό, ψάρι, κ.λπ., κ.λπ., σε πολύ καλές τιμές, με μια δημιουργικότητα που σε ξεπερνά και με ένα σέρβις και ποιότητα που μόνο να τη ζηλέψεις μπορείς.
Και προφανώς με απόδειξη!!!
Μπράβο στο Δημήτρη Κόζα
Και πάμε τώρα στην άλλη όψη του νομίσματος.
Επισκέφθηκα την Αφάντου για να δω το ακίνητο του ΤΑΙΠΕΔ, το "δρόμο", τα έργα στην παραλία, κ.λπ., κ.λπ..
Γνωστή ψαροταβέρνα στην άκρη της παραλίας, δεν έκοβε αποδείξεις για τον καφέ, δεν έκοβε, όπως είδα από το δρόμο ούτε αποδείξεις για τις ξαπλώστρες, ενώ οι υπαλληλοι είχαν και ένα ύφος 1000 καρδιναλίων.
Όχι δεν έφαγα εκεί, προτίμησα μια καντίνα και ένα σουβλάκι, όπου πήρα απόδειξη μεν, οι δε ιδιοκτήτες βαριόντουσαν τη ζωή τους, πολλώ δε μάλλον να εξυπηρετήσουν τον πελάτη.
Δεν θα ξαναπάω ως πελάτης στ' Αφάντου.
Θα ξαναπάω στα Στεγνά!!!
Αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι!!!
Μπράβο στο Γιάννη Μισθό, στο Θαρρενό Θαρρενό, στο Γιώργο Κολιάδη και στο Δημήτρη Κόζα.
Αποτελούν διαφήμιση για τον ελληνικό Τουρισμό.
ΥΓ: Και σίγουρα υπάρχουν πολλοί τέτοιοι που διακονούν τον ελληνικό Τουρισμό.
Ας τους προβάλλουμε.
Το αξίζουν.
Και το αξίζει και η Ελλάδα μας
Κυριε συντακτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεγομαι Παναγιωτης Ηλιακοπουλος και ειμαι ιδιοκτητης του εστιατοριου Old house στην περιοχη Αφαντου.
Καταλαβαινω την αγανακτηση σας για τις συγκεκριμμενες επιχειρησεις που επισκεφθηκατε στην παραλια Αφαντου και το γεγονος οτι δεν σας προσκομισαν τις απαραιτητες αποδειξεις για τις υπηρεσιες και τα αγαθα που σας παρειχαν.
Ελπιζω να προβηκατε σε σχετικη καταγγελια στις αρμοδιες αρχες.
Αυθαιρετα ομως "τσουβαλιαζετε" ολους τους επαγγελματιες του κλαδου της περιοχης μας και λετε οτι δεν θα ξαναπατε στην ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΦΑΝΤΟΥ αλλα δεν αναφερετε απλως τις επιχειρησεις που εχετε προβλημα συγκεκριμενα,οπως κανατε με την παραλια των Στεγνων και αναφερατε τους πραγματικα εξαιρετικους επαγγελματιες.
Θα ηταν σωστο και φρονιμο να αναφερατε τις επιχειρησεις με τις οποιες εχετε συγκεκριμενα παραπονα και οχι να αναιρειτε την δουλεια,τον κοπο,τον μοχθο,την καθημερινη προσπαθεια για ποιοτητα που δινουμε για να μεγαλωσουμε τα παιδια μας ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Στην διαθεση σας για να το συζητησουμε και θα ηθελα πολυ να δημοσιευτει και η δικη μου αποψη
Καλημερα σας κ. Ηλιακοπουλε.
ΔιαγραφήΧαιρομαι ιδιαιτερα για το μηνυμα σας, το οποιο δημοσιευσαμε και αμεσα.
ΚΑι μακαρι να εχουμε συχνα τις τοποθετησεις σας, στα θεματα που δημοσιευουμε.
Θα ηταν χαρα μας.
Σε οσα γραφετε τωρα: Στοχος του δημοσιευματος ηταν να αναδειξει τις καλες πρακτικες και τους καλους επαγγελματιες. Το δημοσιευμα θελαμε να βγαζει θετικα μηνυματα που τοσο εχουμε αναγκη.
Απο την αλλη καναμε τη συγκριση και με οσα ειδαμε στην περιοχη σας.
Δεν θεωρησαμε σκοπιμο να ανακοινωσουμε τους 2 αυτους κακους επαγγελματιες.
Ισως να καναμε και λαθος.
Εκει που σιγουρα ΕΚΑΝΑ λαθος ηταν στη γενικευση "Δεν θα ξαναπαω στ Αφαντου".
Θα ξαναπαω και θα ερθω στο καταστημα σας γιατι απ οσα γραφετε φαινετε οτι αγαπατε τη δουλεια σας και αγωνιζεστε.
Και μπραβο σας.
Στην επομενη λοιπον επισκεψη στη Ροδο, θα ερθω.
Να ειστε καλα