Η περιοδεία του πράσινου τουρισμού, για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Green Key και τις Μαρίνες με Γαλάζιες Σημαίες, παρουσιάζονται από εχθές στην μεγάλη έκθεση τουρισμού του Βερολίνου, ITB, στην καμπάνια “Green Tourism in Greece”.
Η παρουσίαση για τον πράσινο τουρισμό κέρδισε επαίνους και συγχαρητήρια από πολλούς εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας της Γερμανίας την πρώτη ημέρα της έκθεσης, Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013. Ιδιαίτερα θετικά σχόλια για την πρωτοβουλία αυτή, έκανε ο κ. Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ, υφυπουργός Εργασίας της Γερμανίας, ο οποίος επιφορτισμένος με θέματα που αφορούν την Ελλάδα ανέφερε σε σχετική δήλωσή του ότι τέτοιες πρωτοβουλίες είναι εξαιρετικά σημαντικές και ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις και φορείς οφείλουν να συνεχίσουν την προσπάθεια ανάδειξης του ιδιαίτερου αυτού κλάδου με γνώμονα την βιώσιμη και πράσινη ανάπτυξη.
O Λεωνίδας Μπαμπάνης, διευθυντής της North Events, παρέθεσε συνέντευξη στο κρατικό ραδιοφωνικό σταθμό του Βερολίνου, προβάλλοντας την κινητοποίηση αυτή ως μία νέα σημαντική πτυχή του σύγχρονου ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η καμπάνια “Green Tourism in Greece” για την ανάδειξη των Green Key ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας μας όπως και των Μαρίνων με Γαλάζιες Σημαίες, οργανώνεται από την εταιρία επικοινωνίας North Events, και έχει ήδη παρουσιαστεί με μεγάλη ανταπόρκιση στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της Δανίας FERIE FOR ALLE (22-24.03.2013), της Φινλανδίας MATKA (17-20.01.2013) και της Νορβηγίας REISELIVSMESSEN (11-13.01.2013).
Μεγάλοι χορηγοί της καμπάνιας είναι οι TUI Fritidsresor, o Apollo Kuoni, η SAS Scandinavian Airlines, και ο ΕΟΤ.
Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη του πράσινου τουρισμού της χώρας μας στις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης, και παράλληλα η καλλιέργεια «πράσινης» συνείδησης για τους επισκέπτες μας την επερχόμενη τουριστική σαιζόν.
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας «Green Tourism in Greece» είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό και γαστρονομία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου