Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

ΙΤΒ Ανδρέας Ανδρεάδης: Θα πιάσουμε τα νούμερα του 2011...


- Κι όμως υπάρχουν από τον Φεβρουάριο stop sales  σε πολλές ξενοδοχειακές μονάδες...

Ο ρυθμός κρατήσεων για την Ελλάδα από τη γερμανική αγορά είναι σταθερά αυξητικός αυτήν την περίοδο, από όλους τους μεγάλους tour operators, σε ένα ποσοστό που αυτήν τη στιγμή κυμαίνεται γύρω στο 15% και όλα δείχνουν ότι πλην σοβαρού απροόπτου ή άλλης ανατροπής οδηγούμαστε σε μία πολύ καλή θερινή περίοδο, με σημαντική ανάκαμψη και ανάκτηση του χαμένου εδάφους του 2012. 
Αυτό ήταν το συμπέρασμα συζήτησης που είχαμε με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη, ο οποίος έθεσε ως στόχο για το 2013, να προσεγγιστούν τα επίπεδα κίνησης της γερμανικής αγοράς του 2011, όταν η χώρα μας είχε δεχθεί περίπου 2,2 εκατ. Γερμανούς επισκέπτες, κάτι που το θεωρεί όπως τόνισε απόλυτα εφικτό. 
Παράλληλα τόνισε και την βελτίωση της ποιοτικής πλευράς των τουριστών σημειώνοντας ότι “καταγράφεται και σημαντική αύξηση στη ζήτηση για τα πιο ποιοτικά προιόντας και υπηρεσίες της ελληνικής τουριστικής αγοράς, πέραν δηλαδή του κλασσικού Club και του all-inclusive".

Η ζήτηση σε αυτά τα μερίδια αγοράς, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη, δείχνει ότι στην ελληνική αγορά έχει αρχίσει και οργανώνεται καλύτερα το ποιοτικό προιόν το οποίο βρίσκει και την ανταπόκριση που το δικαιώνει.
 Ως προς την κατανομή της ζήτησης, ο Μάιος και ο Ιούλιος προδιαγράφονται ως οι μήνες με το εντονότερο ενδιαφέρον, αυτήν τη στιγμή.
Την εκτίμηση για ανάκτηση των επιπέδων του 2011, μας επιβεβαίωσαν και υψηλόβαθμα στελέχη tour operators, μεταξύ των οποίων και ο Alltours και ο Thomas Cook.

Όσον αφορά τους ίδιους τους επιχειρηματίες και τους ξενοδόχους που βρίσκονται στο Βερολίνο, οι περισσότεροι είναι εμφανώς ικανοποιημένοι από τα μηνύματα και τα στοιχεία που έχουν από τις επαφές τους με τους tour operators και τα τουριστικά γραφεία.
Έτσι σε συνδυασμό με τα εξίσου ή και περισσότερο θετικά μηνύματα που υπάρχουν και από άλλες μεγάλες αγορές όπως η Ρωσία, η Μ. Βρετανία, η Ουκρανία και οι Σκανδιναβικές, αρχίσαμε να ακούμε στις συζητήσεις - ύστερα από πολλά χρόνια - κουβέντες για “overbooking” και “stop sales”!

1 σχόλιο:

  1. stop sales κάνουν οι κουτοπόνηροι ξενοδόχοι που μυριστήκαν κρατήσεις και δεν θέλουν να δώσουν την έκπτωση του early booking. Δεν είναι χαζά τα πρακτορεία, να δώ αμα τους μπουκοτάρουν πως θα γεμίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή