Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Dekoho: Nέα μηχανή αναζήτησης καταλυμάτων


Μία νέα φιλόδοξη επενδυτική προσπάθεια διεθνούς εμβελείας ετοιμάζεται να βγει στον internetικό “αέρα”, στις αρχές Απριλίου. Αφορά στην καινοτόμο διαδικτυακή πλατφόρμα dekoho.com, μία πρωτοποριακή και τεχνολογικά προηγμένη μηχανή διαδικτυακής αναζήτησης καταλυμάτων. Η dekoho.com, σύμφωνα με το επιχειρησιακό της πλάνο, υπολογίζει ότι μέχρι το τέλος του 2014 θα φιλοξενεί στην πλατφόρμα της 500.000 περίπου καταλύματα από 165 χώρες. Οικονομικός στόχος της εταιρείας είναι ο κύκλος εργασιών κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας της ύψους 280 εκατ. ευρώ, με κέρδη 26 εκατ. ευρώ το 2014. 
Μέχρι το Καλοκαίρι εκτιμάται ότι η πλατφόρμα της εταιρείας θα «φιλοξενεί» 10.000 ξενοδοχεία, το δε προσωπικό της θα ανέρχεται σε 55 άτομα. Η εταιρεία έχει έδρα την Κύπρο αλλά το επιχειρησιακό της κέντρο βρίσκεται στην Ελλάδα. Όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάνος Κουκάκης, το μοντέλο επιχειρηματικής διείσδυσης της εταιρείας συνίσταται στην καινοτομία ότι η dekoho.com δεν απαιτεί προμήθεια της τάξης του 15-20% (ή και παραπάνω) που ζητά ως συνήθως η αγορά για κάθε κράτηση, αλλά μόνο την καταβολή ετησίως ποσού 11 ευρώ ως συνδρομή του ξενοδοχείου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της. 
Επίσης το ποσό της εκάστοτε κράτησης εισπράττεται απ΄ ευθείας από τον ξενοδόχο και δεν μεσολαβεί η εταιρεία.
Το κάθε συνεργαζόμενο κατάλυμα θα μπορεί να διαχειρίζεται on line και σε πραγματικό χρόνο, ανά πάσα στιγμή, τις τιμές που θα προσφέρει και θα έχει τη δυνατότητα να “ανεβάζει” όσες προσφορές θέλει, με κόστος ένα ευρώ ανά προσφορά. Ο κ. Κουκάκης υπογραμμίζει ότι η dekoho.com δημιουργήθηκε από ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία και γνώση στην αγορά του παγκόσμιου τουρισμού και των ξενοδοχείων, έχοντας ως σκοπό με τη χρήση σύγχρονων on line εργαλείων, τη δημιουργία ενός παγκόσμιου δικτυού συνεργατών. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, μέσα από έναν εξειδικευμένο μηχανισμό πρόβλεψης και καταγραφής αναγκών, επιδιώκεται η αυτόματη και συνεχή ενημέρωση του τμήματος τεχνικής υποστήριξης για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών. Η πλατφόρμα εμπεριέχει σύστημα κρατήσεων που επιλέγει αυτόματα το κατάλυμα με κριτήριο τις ημερομηνίες του ταξιδιού, του προορισμού και βάση του budget του ταξιδιώτη. Η πληκτρολόγηση είναι διαδραστική, διαθέτοντας μηχανισμούς τυχαίας (random) επιλογής με στόχο τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Παράλληλα η ιστοσελίδα περιλαμβάνει πολλαπλό έξυπνο σύστημα κρατήσεων i-system (υπάρχει ειδική άδεια και συνεργασία με την Apple), διαθέτοντας μηχανισμό αναζήτησης δωματίων σε γειτνιάζοντα ξενοδοχεία στην περίπτωση που δεν υπάρχει ικανή προσφορά δωματίων στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο που υπάρχει η ζήτηση. Μπορεί επίσης να εμπλουτίσει τον χάρτη πέριξ του καταλύματος του, προσθέτοντας ενδιαφέροντα σημεία και events της περιοχής του. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας - μέτοχοι της οποίας είναι κυρίως Έλληνες επιχειρηματίες της ομογένειας - υπογραμμίζει ότι στόχος της εν λόγω διαδικτυακής εφαρμογής είναι να διευκολύνει όχι μόνο την πρόσβαση του επισκέπτη στον προορισμό που επιθυμεί, αλλά και την αύξηση των εσόδων του κάθε ξενοδόχου-συνεργάτη, καθώς και να ενισχύσει τη θέση του στην παγκόσμια αγορά υπηρεσιών τουρισμού. Σε αυτό το πλαίσιο δημιουργείται και η dekoho.tv, ένας προωθητικός μηχανισμός όπου δύνανται να προβάλλονται οι μονάδες ξενοδοχείων σε 24ωρη βάση με δυνατότητες προβολής σε web mobile και tablets.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου