- Κέρκυρα, Ρόδος και Κρήτη οι πλέον προτιμητέοι προορισμοί
- Κάλυμνος και Τέλενδος γα πρώτη φορά, αλλά και ενδιαφέρον για Πελοπόννησο και Ναύπλιο
- Θεσσαλονίκη για city breaks
Και οι Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες επιβεβαιώνουν ότι η Ελλάδα "είναι τρέντυ" και το 2013, ίσως περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Σύμφωνα με τις "Ταξιδιωτικές Τάσεις" που εκδίδει κάθε χρόνο τέτοια εποχή η ΑΒΤΑ με βάση τις προκρατήσεις από τον Σεπτέμβρη και όχι μόνο, το 2013 προοιωνίζεται θετικών εξελίξεων για την χώρα μας.
Μαζί με την Ισπανία, την Γαλλία, την Ιταλία και τις Η.Π.Α., η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των Άγγλων τουριστών για το Καλοκαίρι του 2013.
Ειδική αναφορά οι επιτελείς της ΑΒΤΑ κάνουν στην έρευνα και στα "προβλήματα" που αντιμετώπισε η Ελλάδα το 2012, παρά τα οποία "ο Τουρισμός της άντεξε", καθώς επίσης και στην εξαγγελία της Όλγας Κεφαλογιάννη σύμφωνα με την οποία ο ελληνικός τουρισμός θα μπει ξανά στους πέντε κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως. Last but not least τονίζει το γεγονός ότι πολλές διασημότητες προτιμούν την Ελλάδα για διακοπές ( Brad Pitt, John Travolta and Robert de Niro).
Παράλληλα,για την "περιοχή" μας η ΑΒΤΑ κάνει ειδική μνεία για την Τυνησία, ενώ η αναφορά στην Τουρκία είναι μάλλον "εθιμοτυπική", με αναφορά στην νέα απευθείας σύνδεση με Εδιμβούργο, και στη νέα ταινία του Τζειμς Μποντ στην Κωνσταντινούπολη.
Μερικά από τα "κλειδιά" της ΑΒΤΑ, ακολουθούν:
- Demand expected to be up for tailor-made packages. Holidaymakers are
increasingly looking for tour operators to offer tailor-made itineraries so that
they can enjoy greater flexibility and multi-centre holidays with all the
protection of a package
- Consumers looking for value. With economic uncertainty expected to continue
into 2013, consumers are likely to seek value for money from their holidays,
rather than cutting back on going away
- Luxury and all-inclusive holidays expected to perform well. With the
mid-market coming under the greatest pressure from reductions in household
spending, strongest demand is expected to come from the all-inclusive and luxury
markets in 2013
- The staycation is here to stay but Brits are also likely to seek guaranteed
sunshine. Following the success of the Jubilee and Olympics in 2012, domestic
tourism looks in strong shape but after two wet summers in the UK, overseas
destinations offering guaranteed sunshine stand to benefit
- Younger travellers taking more holidays. ABTA research shows that younger
travellers are taking more frequent holidays. Those aged 15-24 took on average
almost five breaks in the UK or overseas in the past 12 months compared to an
average of four holidays during the same period a year ago
- Tried and tested destinations likely to be popular. In times of economic uncertainty many people put their faith in where they know best. Early booking figures for summer 2013 suggest that destinations such as France, Greece, Italy, Spain and the USA will continue to prove popular next year.
Ολόκληρη η έκθεση εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου