Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Αντιδράσεις στο σχέδιο νόμου για τα ταξί από τις πανελλήνιες, τουριστικές, κλαδικές ενώσεις


Καμία βελτίωση για τον πολίτη και τον επισκέπτη της χώρας μας ως προς τη σχέση ποιότητας - τιμής για το ταξί στην Ελλάδα, δεν προβλέπεται στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση του επαγγέλματος, που ψηφίστηκε πρόσφατα, σύμφωνα με τις πανελλήνιες κλαδικές ενώσεις τουρισμού...
Πιο συγκεκριμένα, οι ΣΕΤΕ, ΠΟΞ, ΣΕΕΔΔΕ, ΗΑΤΤΑ, ΓΕΠΟΕΤ, ΣΤΕΕΑ, ΕΠΕΣΤ, ΣΑΑΕ, HAPCO, ΣΕΟΕΣ, ΕΜΕ σε κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν χθες εξέφρασαν την αντίθεσή τους με το παρόν νομοσχέδιο, υπογραμμίζοντας ότι «πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι οι νόμοι πρέπει να γίνονται για να εξυπηρετούνται οι πολίτες, οι καταναλωτές και οι επισκέπτες, δηλαδή η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και ο τουρισμός της χώρας και όχι οι οργανωμένες και θορυβώδεις συντεχνίες».
Σύμφωνα με τα όσα σημειώνουν στην ανακοίνωσή τους οι πανελήνιες ενώσεις τουρισμού, με το υπάρχον σχέδιο νόμου δεν προβλέπεται η δυνατότητα εναλλακτικών μορφών μετακίνησης, όπως 7θέσια ή 9θέσια με οδηγό, λιμουζίνες, τετρακίνητα, ηλεκτρικά, κ.λπ. με μη διατιμημένο, ανταγωνιστικό κόστος και υψηλή ποιότητα. Καθώς επίσης, δεν υπάρχει δυνατότητα μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό, μοναδική, ουσιαστικά, ελληνική πρωτοτυπία.
Επίσης, δεν υπάρχει η δυνατότητα κάποιος πολίτης να μεταφέρει σε λογικό κόστος μικρού όγκου ή βάρους εμπορεύματα, οικοσκευές, κ.λπ. με μισθωμένα μίνι βαν, εντός της πόλης του ή εντός της χώρας, κάτι το οποίο είναι διεθνής πρακτική.

1 σχόλιο:

  1. Για άλλη μία φορά απέδειξαν ότι οι πολιτικοί κουβαλάνε κατάλοιπα πρόσφατων πελατιακών σχέσεων με συντεχνίες αγνοώντας το κοινό καλό της χώρας. Εξυπηρέτησαν και πάλι μια μειοψηφία εις βάρος της μοναδικής κερδοφόρας βιομηχανίας στην χωρα μας, την τουριστική! Λυπάμαι για πολλοστή φορά για τις αποφάσεις που παίρνονται στην χώρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή