* ή Λούης έγινε η Louis
Συγκλονιστικές είναι οι εξελίξεις στο χώρο της ελληνικής κρουαζιέρας, μετά την απόφαση-βόμβα της Louis Hellenic Cruises να υποστείλει την ελληνική σημαία από τα κρουαζιερόπλοιά της, καθιστώντας αβέβαιο το μέλλον 1.000 και πλέον Ελλήνων ναυτικών που εργάζονται σε αυτά…
Η απόφαση αυτή της εταιρίας είναι αποτέλεσμα της απελευθέρωσης της κρουαζιέρας που, όπως η LHC υποστηρίζει, δημιουργεί άνισο ανταγωνισμό ανάμεσα στα υπό ελληνικής σημαίας κρουαζιερόπλοια και στα μη Κοινοτικά κρουαζιερόπλοια.
Σε σχετική ανακοίνωσή της η Louis Hellenic Cruises αναφέρει: «Το νέο θεσμικό πλαίσιο που ισχύει αυτή τη στιγμή με την άρση του καμποτάζ, καθιστά τα κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία καθόλου ανταγωνιστικά, αφού είναι εμφανής η ανισότητα που διαμορφώνεται κυρίως στα λειτουργικά έξοδα, συγκρινόμενα με αντίστοιχα πλοία άλλων σημαιών. Για τον λόγο αυτό, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να αλλάξουμε την ελληνική σημαία».
Η αποχώρηση της Louis Hellenic Cruises από την ελληνική σημαία προκαλεί μεγάλη ανησυχία στους εργαζόμενους ναυτικούς.
Ήδη, η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, σε ανοικτή επιστολή της προς τον Πρωθυπουργό, Γ. Παπανδρέου, επισημαίνει τον κίνδυνο που διαγράφεται άμεσα για τη χώρα να απολέσει οριστικά τα ελληνικά κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία και τον επαγγελματικό διωγμό των Ελλήνων ναυτεργατών.
Σημειώνεται ότι, η εταιρία έχει σήμερα ελληνική σημαία σε έξι κρουαζιερόπλοιά της, στα Emerald, Destiny, Saphire, Majesty, Queen και Cristal και είναι η μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου στη Μεσόγειο και 5η μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο.
Απασχολεί 1.000 Έλληνες ναυτικούς, ενώ τα κρουαζιερόπλοιά της μεταφέρουν περίπου 15.000 τουρίστες 22 εθνικοτήτων καθημερινά. Η LHC διακινεί 400.000 ταξιδιώτες κάθε χρόνο στην Ελλάδα, με τα πλοία της που ξεκινούν από Ιταλία, Γαλλία και Κύπρο. Μόνο στην Αθήνα φέρνει 130.000 επισκέπτες, εκ των οποίων το 60% είναι Αμερικανοί. Αντίστοιχα τη Σαντορίνη επισκέπτονται συνολικά 180.000 επιβάτες ετησίως. Για ετήσιες εργασίες συντήρησης ο όμιλος Louis Cruises δαπανά στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος από 30 - 35 εκατ. ευρώ.
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λογικό δεν είναι; Η Ελληνική κυβέρνηση επίσης τους γύρισε την πλάτη....Οπότε, αναμενόμενο ήταν. Ο επιχειρηματίας θα κοιτάξει και το συμφέρον του..Αν δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικός θα κοιτάξει να βρει μία λύση, δε θα βάλει λουκέτο (που εκεί βέβαια θα είχαμε περισσότερους ανέργους).
ΑπάντησηΔιαγραφήαπολυτως σωστο αυτο που λετε
ΑπάντησηΔιαγραφή