Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Δυναμικά στην ιταλική αγορά η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής


«Άνοιγμα» στην ιταλική αγορά επιχειρεί η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, η οποία συμμετείχε στην έκθεση BIT του Μιλάνου. Άλλωστε, οι προϋποθέσεις μετάβασης υπάρχουν, η προβολή γίνεται στοχευμένα, η υποδομή των καταλυμάτων και οι τιμές οργανώνονται σε ελκυστικά πακέτα…

Στο stand της Χαλκιδικής, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να μιλήσουν με ιταλόφωνους συνεργάτες και να προμηθευτούν πληροφοριακό υλικό στη γλώσσα τους.
Στο cocktail που διοργανώθηκε για τουριστικούς πράκτορες από τον Ε.Ο.Τ. Ιταλίας, εκπρόσωποι της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής τόνισαν τη σημασία της Εγνατίας Οδού για την ανάπτυξη του οδικού τουρισμού, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στους τυχερούς της κλήρωσης να ανακαλύψουν τις ομορφιές της περιοχής μόνοι τους.
Στην περιοχή της Brera, την καλλιτεχνική γειτονιά του Μιλάνου, 10 καταστήματα διαφόρων ειδών στολίστηκαν με ελληνικές σημαίες και κερνούσαν ελληνικά προϊόντα. Το «άρωμα» της Χαλκιδικής στάθηκε δίπλα σε αρώματα που σχεδιάστηκαν ειδικά για την Ελλάδα και οι εικόνες της πλάι στους πίνακες μοντέρνων ζωγράφων.
Στη χώρα του Βατικανού, δε θα μπορούσε να μην είναι διάσημο το Άγιο Όρος. Άλλωστε, ο θρησκευτικός τουρισμός ήδη εντάσσει τη Χαλκιδική στο χάρτη των Ιταλικών προτιμήσεων, όπως θα επιβεβαιώσουν και οι εξελίξεις σύμφωνα με τις δηλώσεις του υφυπουργού Πολιτισμού & Τουρισμού, κ. Νικητιάδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου