Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

Έτσι ταξιδεύουν οι millenials


-  GBTA Business Traveler Sentiment Index
- Δείτε εδώ την παρουσίαση
GBTA Business Traveler Sentiment IndexGB
GBTA Business Traveler Sentiment Index

Η νέα γενιά ταξιδεύει περισσότερο για επαγγελματικούς λόγους, θέλοντας να δυναμώσει την αξία των «πρόσωπο με πρόσωπο» συναντήσεων. 
Είναι σχεδόν δύο φορές πιο πιθανό, η νέα γενιά να προτιμά να ταξιδεύει περισσότερο για επαγγελματικούς λόγους, σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές (45% και 26% αντίστοιχα), και μία μεγάλη πλειοψηφία νέων ανθρώπων (57%) πιστεύει ότι η τεχνολογία δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις κατά πρόσωπο συναντήσεις, ώστε να επιτύχουν επαγγελματικές συμφωνίες. 
Επιπλέον, οι νέοι είναι πολύ πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τα social media για να συναντηθούν με φίλους όταν ταξιδεύουν, σε αντίθεση με μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (45% και 17% αντίστοιχα) και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις προσωπικές τους πιστωτικές κάρτες για να καλύψουν εταιρικά έξοδα (53% και 69% αντίστοιχα). 
Όσον αφορά τις ταξιδιωτικές παροχές, αν έπρεπε να επιλέξουν μόνο μία, οι μεγαλύτερες γενιές θα προτιμούσαν να μη πληρώνουν επιπλέον χρήματα για τις αποσκευές τους (47% σε σύγκριση με το 34% των νέων), ενώ οι νέοι θα προτιμούσαν δωρεάν Wi-Fi (30% έναντι 17%).
Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από την τελευταία έρευνα του τμήματος Business Traveler Sentiment IndexTM, εκπαιδευτικό και ερευνητικό άξονα του Οργανισμού GPBTA (Global Business Travel Association), σε συνεργασία με την American Express. 
«Η νέα γενιά αποτελεί τη νεότερη έκδοση των ”πολεμιστών των δρόμων“ και, όπως οι πιο έμπειροι συνάδελφοι τους, αντιλαμβάνονται ότι το κλειδί για να κλείσουν επιτυχημένες επαγγελματικές συμφωνίες, είναι οι κατά πρόσωπο συναντήσεις», δήλωσε ο Michael W. McCormick, Γενικός Διευθυντής της GBTA. 
"Το τελευταίο τετράμηνο, υπήρχαν αναφορές από όλες τις ηλικιακές ομάδες που ταξιδεύουν εκτός συνόρων για επαγγελματικούς λόγους, ότι οι στόχοι τους επετεύχθησαν σε επαγγελματικά ταξίδια, γεγονός που τους προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση." "Ιδιαίτερα η νέα γενιά, ενδιαφέρεται πολύ για τα επαγγελματικά ταξίδια και βλέπει την σημασία που έχουν για τις εταιρείες τους και την καριέρα τους," δήλωσε η Σούζαν Chapman-Hughes, Αντιπρόεδρος της American Express Global Corporate Payments. 
«Αυτή η γενιά μπορεί να δει περισσότερες προοπτικές στα επαγγελματικά ταξίδια, διότι οι νέοι ανακαλύπτουν καινούργιους τρόπους για να μείνουν σε επαφή με τις προσωπικές και επαγγελματικές τους υποχρεώσεις, ενώ ταξιδεύουν. " 
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι ο αυστηρός έλεγχος από την ασφάλεια των αεροδρομίων, μείωσε σημαντικά τη συνολική ικανοποίηση του εταιρικού ταξιδιώτη κατά τους τελευταίους τρεις μήνες (από 55% το δεύτερο τετράμηνο σε 45% στο τρίτο). 
Παρά τη μείωση αυτή, τα συνολικά επίπεδα ικανοποίησης όσον αφορά την εμπειρία από τα επαγγελματικά τους ταξίδια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα (73%). Αλλά με την αεροπορική μετακίνηση ως κινητήρια δύναμη για το συνολικό ποσοστό ικανοποίησης, η συνεχιζόμενη πτωτική τάση θα μπορούσε να έχει όλο και πιο αρνητικές επιπτώσεις. 
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες λένε ότι το εύκολο πέρασμα από τον έλεγχο ασφαλείας του αεροδρομίου, υπερτερεί των άλλων παροχών. Δεδομένου μίας επιλογής, το 52% του συνόλου των ταξιδιωτών που πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια, προτιμά να περνά εύκολα από τον έλεγχο ασφαλείας, έναντι άλλων παροχών του αεροδρομίου, ωστόσο αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό για τους μεγάλους σε ηλικία ταξιδιώτες: 59% για τους 50 ετών και άνω, και 56% για τις ηλικίες 40-50, έναντι του 35% των νέων από 40 ετών και κάτω. Σχεδόν το ήμισυ (48%) που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους θέλουν δωρεάν Wi-Fi πρόσβαση στο αεροδρόμιο, αυτό είναι πιο σημαντικό για τη νέα γενιά (54%) από ό,τι για τους μεγαλύτερους (44%). 
Επιπλέον, ανεξάρτητα από την ηλικία, δύο στους πέντε που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους (39%), θέλουν τα αεροδρόμια να προσφέρουν απευθείας πτήσεις προς τους προορισμούς τους. 
Πρόσθετα Βασικά Ερευνητικά Ευρήματα 
• Ανησυχία προέκυψε στα κέντρα μελετών όσον αφορά την εμπιστοσύνη στην οικονομία. Το ποσοστό των ταξιδιωτών που πιστεύουν ότι η συνολική κατάσταση της υγείας της οικονομίας είναι εξαιρετική μειώθηκε από 32% το δεύτερο τετράμηνο σε μόλις 21% το τρίτο. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι η άποψη των ταξιδιωτών για την υγεία της δικής τους επιχείρησης ή του κλάδου τους, παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητη και πολύ πιο θετική. Περισσότεροι από τους μισούς επαγγελματίες ταξιδιώτες αισθάνονται ότι η δική τους επιχείρηση είναι σε άριστη οικονομική κατάσταση (62%) και ότι η συνολική κατάσταση του κλάδου τους είναι εξαιρετική (51%). 
• Οι ταξιδιώτες δεν θέλουν οι επιβάτες να μιλάνε στα κινητά τηλέφωνα κατά την διάρκεια της πτήσης. Η μελέτη διαπιστώνει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των εταιρικών ταξιδιωτών αντιτίθενται στο να μιλάνε οι επιβάτες στα κινητά τους τηλέφωνα, ενώ η πτήση είναι στον αέρα, ενώ μόλις το 9% το υποστηρίζει. 
• Το τμήμα Business Traveler Sentiment IndexTM της GBTA, σε συνεργασία με την American Express, παρουσίασαν μία σημαντική μείωση - 3,7 ποσοστιαίες μονάδες - από το κύμα 2 (98.7) στο κύμα 3 (95.1) της παρούσας έρευνας. 
Η μείωση του Δείκτη Συναισθήματος σημαίνει η συνολική εμπειρία για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους έχει χειροτερέψει, κάτι που μπορεί ίσως να αντανακλά εν μέρει τις ανησυχίες σχετικά με τη συνολική οικονομία, καθώς και άλλες προκλήσεις κατά την ταξιδιωτική εμπειρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου