Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2015

Άθως – Σκανδιναβία : ολοένα και πιο κοντά!


Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η νέα προσέγγιση του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού σε τρεις σκανδιναβικές χώρες 
Τρεις σκανδιναβικές μεγαλουπόλεις, η Κοπεγχάγη, το Μάλμε και το Όσλο, αποτέλεσαν τους επαγγελματικούς σταθμούς της νέας προωθητικής «περιοδείας», που πραγματοποιήθηκε την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου (26 – 31.10.15) στη χερσόνησο του βορρά από στελέχη και συνεργάτες του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού. 
Κατά τη διάρκεια της πενθήμερης «επαγγελματικής απόβασης» πραγματοποιήθηκαν εννέα (9) προκαθορισμένες συναντήσεις με εκπροσώπους σκανδιναβικών τουριστικών γραφείων, που σχετίζουν τις δραστηριότητές τους με τουριστικά προϊόντα / πακέτα, προσφερόμενα στην Ελλάδα.
Οι εν λόγω συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα και χαρακτηρίσθηκαν ως «πολλά υποσχόμενες». 
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού τα τελευταία χρόνια επένδυσε σημαντικά στη Σκανδιναβία, επιδεικνύοντας έντονη αλλά και αποτελεσματική δραστηριότητα. 
Πιο συγκεκριμένα τα στελέχη του :
- Πραγματοποιήσαν σειρά δέκα (10) επαγγελματικών επισκέψεων σε έξι (6) μεγαλουπόλεις των τεσσάρων (4) χωρών της χερσονήσου (Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία),  
- Συνάντησαν συνολικά τριάντα έξι (36) εκπροσώπους τουριστικών γραφείων, 
- Συμμετείχαν σε τρεις (3) διεθνείς τουριστικές εκθέσεις – στη Σουηδία και τη Νορβηγία,
- Οργάνωσαν το πρώτο θεματικό ταξίδι εξοικείωσης (fam. Trip) στην «τουριστική ιστορία» της ανατολικής Χαλκιδικής, με τη συμμετοχή εκπροσώπων σκανδιναβικών τουριστικών γραφείων. 
Η μελετημένη προσπάθεια είχε άμεσο αποτέλεσμα, δεδομένου ότι τρία (3) από τα προαναφερόμενα γραφεία υπέγραψαν ήδη συμβόλαια συνεργασίας με επιχειρήσεις της περιοχής (Ολυμπιάδα – Ουρανούπολη) και από τον Απρίλιο του 2016 ξεκινούν προγράμματα : - πολιτιστικών περιηγήσεων, - περιπατητικών διαδρομών και - συνδυαστικών καλοκαιρινών αποδράσεων, «ανοίγοντας» ουσιαστικά τις αγορές της Σουηδίας και της Δανίας αλλά και το δρόμο για επίτευξη πολλών μελλοντικών συνεργασιών. 
Δεδομένου του έκδηλου ενδιαφέροντος και του επιτυχημένου αποτελέσματος, το marketing plan του 2016 προβλέπει συνέχιση της προσπάθειας μέσω νέων επικοινωνιακών «επιθέσεων» σε σκανδιναβικές χώρες αλλά και διοργάνωση εναλλακτικών ταξιδιών εξοικείωσης με θέμα «ακολουθώντας τους δρόμους του αριστοτελικού μελιού», τα οποία θα πραγματοποιηθούν στα μέσα του επόμενου Μαΐου και Σεπτεμβρίου, προωθώντας στη μακρινή Σκανδιναβία ολόκληρη την προαθωνική χερσόνησο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου