Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Εξατομίκευση, ανθρώπινη επαφή και… budget κυριαρχούν στις μελλοντικές, τουριστικές τάσεις

  - Eξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες επιθυμούν στην πλειοψηφία τους οι ταξιδιώτες

Τα ταξίδια έχουν αλλάξει μορφή κατά τον τελευταίο αιώνα και από μια εμπειρία για.. λίγους, έχουν μετατραπεί σε κάτι που μπορούν πολλοί να εκπληρώσουν. Αυτό με τη σειρά του οδήγησε την ταξιδιωτική βιομηχανία σε διάφορες καινοτομίες, σε μια προσπάθεια συντονισμού της με τις δημογραφικές και τεχνολογικές αλλαγές και τις προσδοκίες των καταναλωτών. 
Οι εξατομικευμένες, ταξιδιωτικές εμπειρίες, η αναζήτηση της ανθρώπινης επαφής και, φυσικά, ο διαθέσιμος προϋπολογισμός αναμένεται να κυριαρχήσουν στις μελλοντικές, τουριστικές τάσεις, σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από την American Express Travel και η οποία αποκαλύπτει τις μελλοντικές τάσεις στα ταξίδια αναψυχής...

Το 85% των ταξιδιωτών επιθυμεί περισσότερες εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης με τίτλο «Το μέλλον των ταξιδιών», που εκπόνησε το American Express Retail-Travel Network Learning Forum & National Summit. 

Πολυτέλεια σημαίνει εξατομίκευση 
Οι πολυδάπανες εκδρομές αποτελούν μέρος των πολυτελών ταξιδιών, ωστόσο δεν είναι αρκετές, αφού οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν αρκετά εξατομικευμένες και ουσιαστικές εμπειρίες όταν βρίσκονται μακριά από τα σπίτια τους. 
Το 76% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι η επιτυχία ή η αποτυχία ενός ταξιδιού εξαρτάται από την παροχή ή μη εξατομικευμένων υπηρεσιών και το 63% αποφάνθηκε ότι θα ήθελαν περισσότερα ταξιδιωτικά εμπορικά σήματα να παράσχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες βάσει των προσωπικών τους δεδομένων. 

High-Tech εναντίον High-Touch 
Οι τεχνολογικές εξελίξεις μπορεί να κάνουν τα ταξίδια πιο αποτελεσματικά, όμως η ανθρώπινη επαφή είναι εκείνη που συνιστά μια αξέχαστη εμπειρία. Το 92% των Αμερικανών συμμετεχόντων στην έρευνα εξέφρασαν την άποψη ότι η διαβούλευση με έναν ταξιδιωτικό επαγγελματία βοήθησε προκειμένου το ταξίδι τους να αποτελέσει στο σύνολό του μία εξαιρετική εμπειρία. 
Επιπλέον, το 88% των Βρετανών ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ενός ατόμου για το κλείσιμο των αεροπορικών εισιτηρίων, το κλείσιμο της διαμονής και τις δραστηριότητές τους στο πλαίσιο του προγραμματιζόμενου ταξιδιού τους. 
Οι τεχνολογικές εξελίξεις καθιστούν την αναζήτηση προορισμού και τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού εύκολη αποστολή, ωστόσο οι ταξιδιωτικοί πράκτορες από την πλευρά τους είναι εξειδικευμένοι στα συναισθηματικά «σκαμπανεβάσματα» ενός ταξιδιού και μπορούν να προσφέρουν βοήθεια σε περίπτωση που χαθούν οι αποσκευές ή σε περιπτώσεις ακυρώσεων πτήσεων και αλλαγών δρομολογίων. 

Υψηλή-χαμηλή εμπειρία ταξιδιού 
Μεταξύ των Αμερικανών millennials, το 71% είπαν ότι το κόστος των ταξιδιών αναψυχής μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο, ενώ την ίδια άποψη εξέφρασαν το 58% των Gen X ταξιδιωτών (generation X, οι οποίοι ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 30-50), το 49% των Baby Boomers και το 45% των «ώριμων» ταξιδιωτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου