

Η Ένωση αριθμεί πάνω από 170 μέλη, τα οποία προέρχονται από όλους τους χώρους των ΜΜΕ (έντυπα, τηλεόραση, ραδιόφωνο, internet) και κάθε χρόνο επιλέγεται ένας όχι τόσο αναγνωρίσιμος τουριστικός προορισμός για τη Γαλλία, ώστε να «ανακαλυφθεί».
Η Χαλκιδική, έπειτα από συντονισμένες προσπάθειες του Τουριστικού Οργανισμού, επιχειρηματιών και φορέων της περιοχής, κατόρθωσε φέτος να φιλοξενήσει την εκδήλωση, την οποία πρέπει να τονίσουμε ότι κάθε χρόνο τη διεκδικούν πολλοί και αξιόλογοι προορισμοί.

Όπως επισήμανε ο Πρόεδρος του ΤΟΧ και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, κ Γρηγόρης Τάσιος, ο στόχος είναι εφικτός αν αναλογιστούμε την κατακόρυφη άνοδο των Γάλλων τουριστών (το 2014 4.000 Γάλλοι αφίξεις και το 2015 12.000 αφίξεις) στη Χαλκιδική, καθώς και τη γεωπολιτική κατάσταση των χωρών που αποτελούσαν παραδοσιακούς προορισμούς των Γάλλων (βλ. Μαρόκο, Τυνησία, Τουρκία κα).
Προς αυτή την κατεύθυνση συνηγορεί και το γεγονός ότι η Χαλκιδική διαθέτει πλούσια Ιστορία, Πολιτισμό, φυσική ομορφιά και γαστρονομία, τα αποτελούν σημαντικά στοιχεία για την επιλογή ενός προορισμού από τους Γάλλους επισκέπτες.
Στο πλαίσιο της 3ήμερης επίσκεψης τους, οι Γάλλοι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν γεύσεις της Χαλκιδικής, να χορέψουν παραδοσιακούς χορούς ενώ δεν έλειπε το τοπικό τσίπουρο και κρασί από οινοποιείο της περιοχής στο επίσημο δείπνο που δόθηκε προς τιμήν τους την Κυριακή το βράδυ στον Πολύγυρο.
Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με 2 θεματικές εκδρομές στη Χαλκιδική την επόμενη μέρα, μία γαστρονομική όπου οι Γάλλοι δημοσιογράφοι ξεναγήθηκαν σε τοπικό ελαιοτριβείο και παρακολούθησαν πως παράγετε το αγουρέλαιο Χαλκιδικής , επισκέφτηκαν μία αγρο-διατροφική μονάδα όπου είδαν πως φτιάχνονται τα περίφημα ντολμαδάκια ενώ δοκίμασαν και οι ίδιοι τις ικανότητες τους στο τύλιγμα ενώ δε θα μπορούσε να λείψει και η επίσκεψη σε οινοποιείο. Η δεύτερη εκδρομή είχε ως θέμα τον πολιτισμό - ιστορία και περιελάμβανε επίσκεψη στη γη του μεγάλου φιλοσόφου Αριστοτέλη, κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος σε συνδυασμό με τη μοναστηριακή κουζίνα, όπου ο Πατέρας Επιφάνιος τους μύησε στα μυστικά της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που διοργανώνεται ένα τόσο σημαντικό ταξίδι εξοικείωσης στη Χαλκιδική με στόχο τη γαλλική αγορά, όπου υπάρχουν πλέον 3 απευθείας πτήσεις για τη Θεσσαλονίκη από Παρίσι (Aegean air, Transavia, Ryanair).
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ευχαριστεί τους συντελεστές: Marketing Greece, Sani Resort, Eagles Palace, Transavia, Αμπελουργικό Οίκο Καζάκη, Κτήμα Πόρτο Καρράς, Τσάνταλης Α.Ε., Κτήμα Γεροβασιλείου, Οικογένεια Καλανταρίδη, Λαογραφικό Όμιλο Πολυγύρου, Δήμο Αριστοτέλη, Ζορμπίδης Travel Services και τον Πατέρα Επιφάνιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου