- Η τουριστική ανάκαμψη του Ευρωπαϊκού Τουρισμού φαίνεται ότι θα συνεχιστεί...
Τα μακρινά ταξίδια προς την Ευρώπη συνέβαλαν σε ένα ενθαρρυντικό τουριστικά καλοκαίρι και η ανοδική τάση στις αφίξεις αναμένεται να συνεχιστεί, σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση του ForwardKeys, η οποία παρακολουθεί μελλοντικές ταξιδιωτικά μοτίβα αναλύοντας 14 εκατομμύρια κρατήσεων καθημερινά.
Το σύνολο των διεθνών αφίξεων από ταξίδια μεγάλης απόστασης, από τον Ιανουάριο έως τον περασμένο Σεπτέμβριο ήταν μέχρι και 5,1% και το σύνολο των κρατήσεων που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί για επερχόμενα ταξίδια είναι 4,8% για το υπόλοιπο του έτους.
Τα στοιχεία του ForwardKeys ανακοινώθηκαν στο Destination Europe Summit 2015, που φιλοξενήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού και την Ευρωπαϊκή Ένωση Τουρισμού (ETOA) με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο Barbican Centre του Λονδίνο στις 29 Οκτωβρίου.
Ο Sebastien Cron, Διεθνής Διευθυντής Πωλήσεων του ForwardKeys, δήλωσε: "Ενώ είναι ευρέως αποδεκτό ότι η Ευρώπη χάνει την ανταγωνιστικότητά της, είναι ευχάριστο να βλέπουμε ότι τα ταξίδια μακρινών αποστάσεων προς την Ευρώπη έχουν αυξηθεί πολύ τον τελευταίο καιρό, ωθούμενα από μια δυνατή καλοκαιρινή περίοδο, ιδιαίτερα τον Ιούλιο."
Αυτό που φαίνεται να είναι μια ισχυρή απόδοση φέτος πρέπει να συσχετιστεί και με την αντίστοιχη μακροπρόθεσμης πτώση.
Ο Tom Jenkins, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΟΑ, κάλεσε τους ειδικούς της τουριστικής βιομηχανίας να μην εφησυχάζονται σε μια ψεύτικη κατάσταση ασφάλειας που προσφέρουν τα νούμερα δείχνοντας αύξηση. «Τα ταξίδια και ο τουρισμός σε άλλα μέρη του κόσμου αυξάνονται ταχύτερα από ό,τι στην Ευρώπη. Παρά το γεγονός ότι οι στατιστικές δείχνουν συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 3,6% από το 2007, ο υπόλοιπος κόσμος αναπτύσσεται με ρυθμό 5,7% κατά την ίδια περίοδο.
Μέσα στην Ευρώπη, η εικόνα είναι ανάμεικτη.
Η Γερμανία και οι Κάτω Χώρες είναι οι «παίκτες» που ξεχωρίζουν από το 2007, εμφανίζοντας συνολική ανάπτυξη του τουρισμού τους 37% και 33% αντίστοιχα για την περίοδο αυτή, ένα ετήσιο μέσο όρο 4,6% και 4,2%, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία είναι μόλις 13% και 10 % για την ίδια περίοδο, και ετήσιο μέσο όρο μόλις 1,7% και 1,4%.
Ο Tom Jenkins συνεχίζει: «Η ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία αντιμετωπίζει παγκόσμιο ανταγωνισμό.
Πρέπει να γνωρίζουμε τι συμβαίνει στις μεγάλες αγορές τουριστικής προέλευσης. Οι ΗΠΑ μπορεί τελικά να φαίνονται Θετικές. Η Ρωσία – η μεγαλύτερη σε δύναμη αγορά για την Ευρώπη - είναι αρνητική.
Η Κίνα δείχνει σημάδια ότι μπορεί να μην είναι τόσο πολλά υποσχόμενη, όπως όλοι νομίζουν.
Ο Eduardo Santander, Διευθυντής στην ETC, έδωσε το έναυσμα για δράση για την αύξηση της ευρωπαϊκής ανταγωνιστικότητας, προτρέποντας να εξαλειφθούν τα εμπόδια, συμπεριλαμβανομένων της τουριστικής βίζας, την υπερβολική φορολόγηση του τουρισμού και τους αυστηρούς κανονισμούς. Επίσης, ζήτησε να δοθεί έμφαση στις σημαντικότερες αγορές προέλευσης, στις κοινές στρατηγικές προώθησης, στα αυξημένα διαφημιστικά budget και στη στενότερη συνεργασία μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα σε ηπειρωτικό, εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
Και εξέδωσε αυτήν την προειδοποίηση:
«Η ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενο παγκόσμιο ανταγωνισμό από αναδυόμενους προορισμούς που προσελκύουν όλο και περισσότερους τουρίστες.
Προορισμοί στην Ασία και τον Ειρηνικό θα επωφεληθούν από την επέκταση των ενδοπεριφερειακών μετακινήσεων και μέχρι το 2030, η Βορειοανατολική Ασία θα αντικαταστήσει τη Νότια και Μεσογειακή Ευρώπη που θεωρείται η πιο μεγάλη σε επισκεψιμότητα περιοχή. "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου