Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

4 στα 10 χειρότερα αεροδρόμια της Ευρώπης είναι ελληνικά!!!


- Μπράβο στο Γιώργο Χατζημάρκο που όρθωσε το ανάστημά του 
- Δείτε την έρευνα εδώ

Ρόδος, Σαντορίνη, Ηράκλειο και Κέρκυρα, περιλαμβάνονται στα 10 χειρότερα αεροδρόμια της Ευρώπης, σύμφωνα με την έρευνα Worst Airports in Europe 2015. 
Μάλιστα το αεροδρόμιο της Σαντορίνης καταλαμβάνει την δεύτερη θέση (!!!), της Ρόδου την 3η, του Ηρακλείου την 4η και της Κέρκυρας την 6η. 
Κατά τα λοιπά είμαστε υπερήφανοι για τα αεροδρόμιά μας (sic) και δεν θέλουμε να "ξεπουληθούν"... 
Μάλιστα στο σήριαλ με την ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων παρενέβη το ΕΠΑΜ της Ρόδου το οποίο επιτίθεται στον περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος πήρε θέση υπέρ της. 
Ανεπαρκείς υποδομές, ανύπαρκτες υπηρεσίες, έλλειψη καθαριότητας, είναι μερικά μόνο από τα θέματα που αναδεικνύει η έρευνα.
Δείτε την έρευνα  εδώ

Ανακοίνωση του ΕΠΑΜ
"Με έκπληξη διαβάσαμε και πληροφορηθήκαμε την παρέμβαση του φερόμενου ως περιφερειάρχη Δωδεκανήσου αναφορικά με την επίσκεψη της αντιπροσωπείας της Fraport στο αεροδρόμιο της Ρόδου.
Ο κύριος Χατζημάρκος που εμφανίζεται ως περιφερειάρχης, θα έλεγε κανείς ότι θα έπρεπε να είναι ο πρώτος στην προάσπιση των συμφερόντων του Δωδεκανησιακού λαού. Αντί γι' αυτό όμως προσπαθεί να προκαλέσει σύγχυση στους νησιώτες μιλώντας για αξιοποίηση -ιδιωτικοποίηση, μιλώντας για ακραίες ιδεολογίες και για την αλήθεια που είναι στη μέση... μας είπε ότι «αυτοί που με τα πανό αντιστέκονται, στο ξεπούλημα, ανάμεσα τους και το Επαμ Ρόδου, είναι η αιτία του ξεπουλήματος...» Ας απαντήσει ο κύριος Χατζημάρκος σε μερικές πολύ απλές ερωτήσεις :
Πρώτον, - Το αεροδρόμιο της Ρόδου συνεισφέρει στον κρατικό κορβανά από 50 έως 60 εκατομμύρια ετησίως. Τα χρήματα αυτά είναι πολύ περισσότερα από τα έσοδα από όλους τους αρχαιολογικούς χώρους της Ρόδου μαζί! Αυτά τα έσοδα με ποιόν τρόπο θα αντικατασταθούν υπέρ του Δωδεκανησιακού και Ελληνικού λαού ;
Δεύτερον, - Γνωρίζει ο κύριος Χατζημάρκος ποια είναι διαφορά της λέξης επένδυση με τη λέξη υφαρπαγή; Γνωρίζει ποιά είναι η διαφορά της λέξης ιδιωτικοποίηση με τη λέξη κρατικοποίηση υπέρ άλλου κράτους.; Γνωρίζει ότι η fraport είναι κρατική εταιρεία γερμανικών συμφερόντων και αν το γνωρίζει γιατι μιλάει για ιδιωτικοποίηση; Γνωρίζει ότι ακόμα κι η δωσίλογη κυβέρνηση του Τσίπρα δεν θεωρεί συμφέρουσα την πώληση των αεροδρομίων αλλά αναγκάστηκε να υποχωρήσει εκβιαζόμενη από τους Γερμανούς στη διαπραγμάτευση του καλοκαιριού; Υπό ποιούς όρους και συνθήκες κάτι τέτοιο είναι συμφέρον όταν η κυβέρνηση σου το αποδέχεται υπό το καθεστώς εκβιασμού;
Τρίτον, - Γνωρίζει ότι πρόσφατα με χρήματα του ελληνικού λαού παραδόθηκε η νέα πτέρυγα στο αεροδρόμιο; Γνωρίζει ότι τα χρήματα από τα κέρδη χρήσης του αεροδρόμιου της Ρόδου δεν επιστρέφουν σε αυτό με αποτέλεσμα η ποιότητα των υπηρεσιών του αεροδρόμιου μας να μην είναι αυτή που θέλουμε για τον Ελληνικό λαό και για τα εκατομμύρια επισκέπτες μας ; Γνωρίζει ότι αυτό συμβαίνει με πολιτική επιλογή των εκάστοτε υπουργών με τους οποίους χαριεντίζεται, και όχι με απόφαση των εργαζόμενων η των πολιτών ;
Συγκεκριμένα, τα κέρδη από τη χρήση του αεροδρομίου αποδίδονται στο ελληνικό Δημόσιο και αυτό κρίνει , αν θα τα χρησιμοποιήσει σε άλλες ανάγκες του ελληνικού κράτους ή θα επενδύσει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ίδιου του αεροδρομίου. ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Νέα Δημοκρατία τα τελευταία 10 χρόνια που είχαν την ευθύνη στο υπουργείο μεταφορών έκριναν ότι, οι κυλιόμενες σκάλες στο αεροδρόμιο της Ρόδου έπρεπε να είναι χαλασμένες !!!
Το ελληνικό Δημόσιο με πολιτική του απόφαση δεν επιστρέφει επί δέκα χρόνια στο αεροδρόμιο της Ρόδου 100.000 € από τα 50 εκατομμύρια που ενθυλακώνουν κάθε χρόνο, για να φτιαχτεί η καταραμένη σκάλα που στοιχειώνει και ταλαιπωρεί ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία. Άρα !... πρέπει να το χαρίσουμε στους Γερμανούς!
Τα δεκατέσσερα αεροδρόμια δίνουν στο χρεοκοπημένο μας κράτος κάθε χρόνο 500 εκατομμύρια και τα ξεπουλάμε για 1,2 δις!
Μπράβο σας ωραία επένδυση!
Είστε και από τον ιδιωτικό τομέα, τρομάρα σας!"

3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στο επαμ Ρόδου. Ντροπή στον περιφερειάρχη, έπρεπε να μην τους αφήσει να πατήσουνε τα πόδια τους στη Ρόδο και να πάει στο υπουργείο να διεκδικήσει αυτά που δικαιούται από τα έσοδα του αεροδρομίου για να το βελτιώσει. Πόσα τρισεκατομύρια έχει συνεισφέρει αυτό το νησί τόσα χρόνια στην Ελληνική οικονομία μέσω αυτού του ελλειπούς αεροδρομίου και το κράτος αντί να το έχει στολίδι να το ξεπουλάει στους γερμανούς. Με το 1/5 τον εσόδων μιας χρονιάς θα μπορούσε να είναι ένα στολίδι. Λυπάμαι και για τον γράφοντα το άρθρο, πιστεύω θα έπρεπε να προωθείται τα συμφέροντα του ελληνικού τουρισμού και όχι να κάνετε πολιτική υποστηρίζωντας την οφθαλμοφανέστατη λεηλασία του δημόσιου πλούτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το ΘΑ και με ευχες δεν γινεται δουλεια...
      Οσο για το ξεπουλημα, διαβαστε τι προβλεπει η συμφωνια καια φηστε τα συνθηματα.
      Χορτασαμε απο συνθηματα σε αυτη τη χωρα γι αυτο καταντησαμε εδω που ειμαστε.
      ΚΑι εχει και παρακατω...

      Διαγραφή
  2. Τυγχάνει να έχουμε 4 ιπταμένους στην οικογένεια μου καθώς και τον ιδρυτή των εταιρειών sky express & minoan air. Γνωρίζω πολύ καλά τις συμβάσεις και το τι προβλέπουν και το τι δεν προβλέπουν και το τι δεν προβλέπετε εσείς ή δεν θέλετε να προβλέπετε. Δεν ανάρτησα κανένα σύνθημα ούτε είμαι των συνθημάτων. Ειμαι πρακτικός ανθρωπος της δουλειάς στον τουρισμό δεακαετίες ολόκληρες πριν καν εσείς ασχοληθείτε με αυτόν παρά μόνο πηγαίνοντας διακοπές. Σε ένα τόπο που έχει τουρισμό από την δεκαετία του '50 και έχει συνησφέρει αμύθητα ποσά στη χώρα δίχως να έχει λάβει το πραμικρό ως έργο.Ούτε καν βιολογικό δεν έχουμε. Τι προτείνετε, να το πουλήσουμε το χωριό?Εδώ έχουμε μάθει στη δουλειά και όταν κάτι δεν δουλεύει σωστά κοιτάμε να το βελτιώσουμε, να το παλέψουμε και όχι να το ξεπουλήσουμε. Το πούλημα είναι έσχατη λύση. Από ότι γράφετε εδώ στη σελίδα σας ο τουρισμός πάει από ρεκόρ σε ρεκόρ, δε βλέπω γιατί είναι επιτακτική ανάγκη να πάρουνε οι γερμανοί τα αεροδρόμιά μας. Τον λόγο τον ξέρουμε βέβαια όλοι, θέλουν τα πάντα, θέλουνε όλο το μαγαζί Ελλάδα. Τα επιχειρήματα-καραμέλα σαν τα δικά σας τύπου έιμαστε ανίκανοι και άχρηστοι και δεν μπορούμε και τόσα χρόνια δεν κάνανε τίποτα κτλ είναι ντροπή. Το ότι ο αρρωστημένος δημόσιος τομέας ήτανε μια ζωή λάκκος κοματικών συμφερόντων δε σημαίνει ότι δε φτιάχνει. Με αγώνα με προσπάθεια με θάρρος με πυγμή με τόλμη όλα φτιάχνουν. Κρίμα να ζητάμε ευθανασία ενώ υπάχει γιατρειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή