Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

GROHE: Εκπαιδεύοντας επαγγελματίες και καταναλωτές στις νέες τεχνολογίες


- Πανευρωπαϊκή περιοδεία με 7 σταθμούς στην Ελλάδα 

Ο GROHE, ο μεγαλύτερος προμηθευτής στον κόσμο στα είδη κρουνοποιίας, ξεκίνησε μία πανευρωπαϊκή οδική περιοδεία ενημέρωσης, εκπαίδευσης και μεταφοράς τεχνογνωσίας - τόσο προς τους επαγγελματίες όσο και προς τους καταναλωτές - για τις νέες τεχνολογίες και τα προϊόντα της εταιρείας. 
Η περιοδεία GROHE Work Smarter έρχεται και στην Ελλάδα σε συνεργασία με την εταιρεία Π. Σαπουντζή ΑΕ. 
Από 3 έως 17 Ιουλίου, η περιοδεύουσα έκθεση θα κάνει περισσότερες από 7 στάσεις για να μοιραστεί με τους εμπόρους καταστημάτων ειδών υγιεινής, με επαγγελματίες του κλάδου, αλλά και το καταναλωτικό κοινό, πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρουν οι τελευταίες τεχνολογίες που έχουν εφαρμοστεί στα προϊόντα της εταιρείας.
Οι τεχνολογίες αυτές επιτυγχάνουν, μεταξύ άλλων, μία σειρά από αξιοσημείωτα αποτελέσματα τόσο στην εξοικονόμηση νερού και ενέργειας όσο και σε θέματα όπως η ασφάλεια και η χρηστικότητα. 
Η περιοδεία πραγματοποιείται με μία εντυπωσιακή κινητή μονάδα (ένα διώροφο φορτηγό), η οποία σταθμεύει σε επιλεγμένα σημεία. 
Στο ισόγειο θα λειτουργήσει εκθεσιακός και ενημερωτικός χώρος για τα προϊόντα του GROHE, ενώ στον πρώτο όροφο θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια και παρουσιάσεις για προσκεκλημένους επαγγελματίες και τεχνίτες. 
Η κινητή μονάδα έκθεσης και σεμιναρίων θα βρεθεί στις ακόλουθες πόλεις: 
Πάτρα: 3 Ιουλίου 2015 
Καλαμάτα: 4-5 Ιουλίου 2015 
Αθήνα: 6-8 Ιουλίου 2015 
Λάρισα: 9 Ιουλίου 2015 
Θεσσαλονίκη: 10-13 Ιουλίου 2015 
Καβάλα: 14 Ιουλίου 2015 
Ιωάννινα: 15-17 Ιουλίου 2015 
Οι εμπειρογνώμονες του GROHE θα κάνουν επιτόπου παρουσιάσεις για τις τελευταίες τεχνολογίες, τις λύσεις με τα προϊόντα GROHE, καθώς και επισκόπηση του συνόλου των προσφερόμενων λύσεων. 
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να επωφεληθούν από την εξειδικευμένη γνώση των ειδικών της τεχνολογίας του GROHE. 
Διευρύνοντας τις δεξιότητες των επαγγελματιών Οι επαγγελματίες θα μπορέσουν να αντλήσουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα νέα προϊόντα και τις πρόσφατες μεθόδους σχεδιασμού και εγκατάστασης. Θα μπορέσουν να συζητήσουν ενδιαφέρουσες λύσεις και να κάνουν νέες επαφές. Ένα βασικό σημείο εστίασης θα είναι στη μετάδοση επαγγελματικής εμπειρίας, η οποία είναι σημαντική για την καθημερινή εργασία των επισκεπτών. 
Στο χώρο επίδειξης, ο επαγγελματίας θα μπορέσει να δοκιμάσει τα νέα προϊόντα και να συμμετάσχει στην εγκατάστασή τους σε πραγματικές συνθήκες. Όλες οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιούνται από εξειδικευμένους εκπαιδευτές GROHE, οι οποίοι θα μεταφέρουν την εμπειρία τους. 
Θα αναλυθούν τα πολυάριθμα πλεονεκτήματα των προϊόντων και των υπηρεσιών του GROHE Professional, καθώς και το πως μπορεί ο επαγγελματίας να εξοικονομήσει χρόνο και προσπάθεια, με την υψηλότερη ποιότητα - ακριβώς ό,τι χρειάζεται για να εργάζεται πιο έξυπνα. 
Tο GROHE PROFESSIONAL είναι το νέο εμπορικό όνομα σειράς προϊόντων και υπηρεσιών, προσανατολισμένων στους επαγγελματίες, οι οποίοι απαιτούν να έχουν προϊόντα εύκολα στη χρήση που προσφέρουν υψηλό επίπεδο άνεσης και αξιοπιστίας. 
Η περιοδεία GROHE Work Smarter έχει ως βασικό στόχο την υποστήριξη των επαγγελματιών με ολοκληρωμένες υπηρεσίες και καλά μελετημένα προϊόντα. 
Εξοικονόμηση νερού και ενέργειας 
Ο GROHE θα ενημερώσει τους συνεργάτες του σε όλα τα επίπεδα αλλά και τους ενδιαφερόμενους πελάτες/καταναλωτές για τα οφέλη που μπορούν να έχουν οι ίδιοι και οι οικογένειες τους από τη χρήση των πράσινων τεχνολογιών που εφαρμόζει η εταιρεία. 
Πάνω από 63,000 λίτρα νερού και 1,300 κιλοβατώρες ενέργειας μπορεί να εξοικονομήσει μία οικογένεια 4 ατόμων κάθε χρόνο. 
Το κέρδος δεν είναι μόνο οικονομικό αλλά και οικολογικό. 
Μόνο τρία τοις εκατό του νερού της Γης είναι πόσιμο. 
Για τον GROHE, η συνειδητή, οικονομική χρήση της ενέργειας και των πόρων δεν είναι μόνο μία πρόκληση αλλά και μεγάλη ικανοποίηση. Γι' αυτό διοχετεύει όλο το εφευρετικό του πνεύμα στην τελειοποίηση βιώσιμων συστημάτων. 
Για παράδειγμα, η τεχνολογία GROHE EcoJoy™, αποτελεί εδώ και καιρό αναπόσπαστο μέρος πολλών μπαταριών και ντους της εταιρείας και επιτρέπει να εξοικονομείται έως το 68% του νερού που χρησιμοποιείται. 
Η διεθνής περιοδεία Work Smarter 
Τα τέσσερα οχήματα της Work Smarter περιοδείας θα περιοδεύσουν συνολικά σε 17 χώρες για 105 εβδομάδες, κάνοντας πάνω από 450 στάσεις. 
Τις τρεις πρώτες εβδομάδες, περισσότεροι από 3.000 επισκέπτες παρακολούθησαν την περιοδεία. 
Ο GROHE χρησιμοποιεί δύο οχήματα με ρυμουλκούμενο, ένα μεσαίου μεγέθους φορτηγό, καθώς και ένα διώροφο XXL φορτηγό, ανάλογα με τις απαιτήσεις της αντίστοιχης αγοράς και τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της. 
Όλες οι μονάδες έχουν κοινό σημείο, το ότι παρέχουν στους συνεργάτες τους την καλύτερη από ποτέ έκθεση του GROHE με λύσεις προϊόντων και επί τόπου εκπαίδευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου