Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2015

Με επιτυχία στο Ντουμπάϊ, το 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow

- Πρόταση Χατζημάρκου στον αντιπρόεδρο της Emirates για απευθείας σύνδεση Ρόδου με χώρες της Μέσης Ανατολής





71 Tour Operators και τουριστικοί πράκτορες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και 17 εκπρόσωποι των κορυφαίων τουριστικών και πολιτικών μέσων μαζικής ενημέρωσης της περιοχής παρόντες και 142 πραγματοποιηθείσες Β2Β επιχειρηματικές συναντήσεις, ήταν ο απολογισμός του 2ου Greek Deluxe Travel Roadshow που έκλεισε τις εργασίες του χθες στο Ντουμπάι. 
Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από τη Rollerdeck Associates και την Amuse Concept Events, σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Emirates Airline και υπό την αιγίδα της MARKETING GREECE.
Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». 
Υποστηρικτής Φιλοξενίας και Μεταφοράς, ο ταξιδιωτικός οργανισμός Travel Plan.
Ο Έλληνας Πρέσβης στα ΗΑΕ κ. Διονύσιος Ζώης, ο οποίος πραγματοποίησε την έναρξη της εκδήλωσης, αναφέρθηκε στους ισχυρούς δεσμούς που συνδέουν τους κατοίκους των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με την Ελλάδα, επισημαίνοντας τις υψηλές δυνατότητες που διαθέτει η χώρα μας ως προορισμός πολυτελείας. 
 Ο Αντιπρόεδρος της Emirates στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κ. Badr Abbas εξέφρασε με τη σειρά την ικανοποίησή του για τη διοργάνωση της εκδήλωσης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, τονίζοντας ότι η εταιρεία του θα συνεχίσει να στηρίζει ανάλογες επιτυχημένες πρωτοβουλίες, οι οποίες ανοίγουν την αγορά προς την Ελλάδα. 
Εν συνεχεία, στο πλαίσιο της προβολής ελληνικών προορισμών τουρισμού πολυτελείας, ο Περιφερειάρχης κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, παρουσίασε την Κεντρική Μακεδονία και ο Περιφερειάρχης κ. Γεώργιος Χατζημάρκος το Νότιο Αιγαίο. Αμέσως μετά, η Airline Marketing Head του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» κα. Κατερίνα Πολλάτου, παρουσίασε τόσο τη στρατηγική ανάπτυξης του αεροδρομίου, όσο και της πρωτοβουλίες που ανέλαβε και αναλαμβάνει ο αερολιμένας για την προβολή του προορισμού Αθήνα. Τέλος, η P.R. Manager της MARKETING GREECE κα Αθηνά Βορίλλα, ανέπτυξε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ελληνικού προϊόντος τουρισμού πολυτελείας. 
Η εκδήλωση συνεχίστηκε με τη διαδικασία των B2B συναντήσεων μεταξύ των συμμετεχουσών ελληνικών επιχειρήσεων πολυτελείας και των τουριστικών πρακτόρων των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow συμμετείχαν από ελληνικής πλευράς, κατά αλφαβητική σειρά, οι εξής επιχειρήσεις: Blue Palace, Electra Hotels & Resorts, Elounda Beach, Grand Resort Lagonissi, Grecotel Hotel and Resorts, The Ixian Grand, New Hotel, Sani Resort και Variety Cruises. Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω πρωτοβουλία έχει ως στόχο, τόσο την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλής εισοδηματικής ικανότητας προς την χώρα μας από πολλά υποσχόμενες αγορές τουρισμού πολυτελείας, όσο και τη δημιουργία νέων αποδοτικών συνεργασιών για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, Επόμενη προγραμματισμένη «στάση» του 2ου Greek Deluxe Travel Roadshow είναι στην Κωνσταντινούπολη, στις 2 Απριλίου 2015.  

Επιτυχημένη η παρουσία της ΠΝΑΙ
Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν η παρουσία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow που διοργανώθηκε στο Ντουμπάι, στις 25 Φεβρουαρίου, όπου και τέθηκαν οι βάσεις για την απευθείας αεροπορική σύνδεση της Ρόδου με χώρες της Μέσης Ανατολής. Στόχος της διοργάνωσης , που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Μarketing Greece, με τη συνεργασία της αεροπορικής εταιρείας Emirates και με την χορηγία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Αερολιμένα της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», ήταν η προώθηση του ελληνικού τουρισμού πολυτελείας και η ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλής εισοδηματικής ικανότητας προς την χώρα μας . Η παρουσίαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην αραβική τουριστική αγορά, ενώπιον 70 τοπικών ταξιδιωτικών επιχειρήσεων και 23 αραβικών ΜΜΕ, έγινε από τον Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Χατζημάρκο και η παρουσίαση της Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας από τον Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Τζιτζικώστα. Παρών στην διοργάνωση ήταν και ο Πρέσβης της Ελλάδας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κ. Διονύσιος Ζώης. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, ο Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Χατζημάρκος συναντήθηκε με τον Αντιπρόεδρο της αεροπορικής εταιρίας Emirates κ. Badr Abbas, με τον οποίον συζήτησε την επιδίωξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για απευθείας αεροπορική σύνδεση της Ρόδου με χώρες της Μέσης Ανατολής, που αποτελούν μια ιδιαίτερα δυναμική και πολλά υποσχόμενη αγορά για τον ελληνικό τουρισμό. 
Ο Αντιπρόεδρος της Emirates αντιμετώπισε πολύ θερμά την πρόταση του Περιφερειάρχη και δεσμεύτηκε να την εξετάσει χρηματοοικονομικά μέσα στο προσεχές τρίμηνο. Η πρόταση του κ. Χατζημάρκου για την απευθείας αεροπορική σύνδεση της Ρόδου με χώρες της Μέσης Ανατολής, απορρέει τόσο από τα χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς των χωρών αυτών, όσο και από τα στοιχεία που δείχνουν μια διαρκώς αυξανόμενη δυναμική για τα επόμενα χρόνια. 
Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Ντουμπάι πιο συγκεκριμένα είναι αγορές ειδικού ενδιαφέροντος για την Ελλάδα στο πλαίσιο της τοποθέτησής της ως προορισμός τουρισμού πολυτελείας και της προσέλκυσης επισκεπτών υψηλού εισοδήματος. Σύμφωνα δε με τις αναλύσεις του SETE intelligence, το διάστημα Ιανουαρίου – Δεκεμβρίου 2014, οι αφίξεις στην Αθήνα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα παρουσίασαν αύξηση κατά 33%. Επίσης βάσει διεθνών ερευνών, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις από τον εξερχόμενο τουρισμό των χωρών της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής αναμένεται να φτάσουν τα 94 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και τα 216 δισεκατομμύρια δολάρια το 2030 σε παγκόσμιο επίπεδο.  

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow, που έγινε στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. 
Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, στο πλαίσιο εκδήλωσης προβολής ελληνικών προορισμών τουρισμού πολυτελείας, παρουσίασε χτες στους μεγαλύτερους τουριστικούς φορείς και δημοσιογράφους των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων τις δυνατότητες και το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας. 
Η πρωτοβουλία του Greek Deluxe Travel Roadshow έχει ως στόχο, τόσο την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλής εισοδηματικής ικανότητας προς τη χώρα μας από πολλά υποσχόμενες αγορές τουρισμού πολυτελείας, όσο και τη δημιουργία νέων αποδοτικών συνεργασιών για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. «Η επιλογή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων να ενταχθoύν στο φετινό τουριστικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στηρίχτηκε στη δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς, αλλά και στη διάθεση που έχουν εκφράσει οι τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής μας να προσεγγίσουν ευρύτερα την αγορά της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες υποδοχής τουριστών υψηλών απαιτήσεων και βαλαντίου, που υπάρχουν στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Παρουσίασα επίσης το πλάνο τουριστικής ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και τις υψηλών προδιαγραφών τουριστικές υπηρεσίες που παρέχουμε στην περιοχή μας, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν ισχυρά θέλγητρα για τους τουρίστες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αποτελούν για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μια παρθένα αγορά, στην οποία η διοίκησή μας επιλέγει συνειδητά να επενδύσει για πρώτη φορά. Με την παρουσία μας στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow διερευνήσαμε αυτή τη δυνατότητα, καθώς θεωρούμε ότι η περιοχή μας διαθέτει τις υποδομές και την ποιότητα των υπηρεσιών για να διεκδικήσει με αξιώσεις τουριστικό μερίδιο», τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. 
Ο κ. Τζιτζικώστας είχε σειρά επαφών με σημαντικούς τουριστικούς φορείς των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Ντουμπάι. Συγκεκριμένα, την Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015 συναντήθηκε στα κεντρικά γραφεία της Emirates Airline με τον Α’ Αντιπρόεδρο της εταιρείας, Σεΐχη Majid Al Mualla, που είναι και μέλος της βασιλικής οικογένειας του Ντουμπάι και τον Β’ Αντιπρόεδρο, αρμόδιο της Emirates Airline για την Ευρώπη, Thierry Aucoc, με τους οποίους ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας συζήτησε τη δυνατότητα περαιτέρω συνεργασίας, ώστε η αεροπορική εταιρία να εξετάσει την πιθανότητα σύνδεσης του Ντουμπάι με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Επίσης, συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί αποστολή τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων του Ντουμπάι στην Κεντρική Μακεδονία το επόμενο διάστημα. Χτες μάλιστα την παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Κεντρικής Μακεδονίας από τον κ. Τζιτζικώστα, παρακολούθησε και ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Badr Abbas. «Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει σε όλα τα μεγάλα διεθνή τουριστικά γεγονότα, με στόχο την εξωστρέφεια και την προώθηση του μοναδικού τουριστικού προϊόντος της και συμβάλλει με όλες τις δυνάμεις της στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από όλο τον κόσμο. Επενδύουμε στις δυνατότητες της περιοχής μας, με στόχο να έχουμε τουρισμό 365 μέρες το χρόνο, που σημαίνει νέο εισόδημα, νέες θέσεις εργασίας και συνολική ανάπτυξη για την περιοχή μας. Πηγαίνουμε απευθείας στις αγορές – στόχους, οι οποίες αποτυπώνονται πολύ συγκεκριμένα στο φετινό πρόγραμμα τουριστικής προβολής και ήδη έχουμε προβάλει την Κεντρική Μακεδονία στις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις», επισήμανε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
 
Η ΕΞΘ στο Ντουμπάι για να "αλιεύσει" επισκέπτες με υψηλό εισόδημα 
Με στόχο να προσελκύσει τουρίστες με μεγαλύτερο «πορτοφόλι», η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow στο Ντουμπάι, θεωρώντας ότι η «νύμφη του Θερμαϊκού» μπορεί επάξια να ανταγωνιστεί άλλους προορισμούς και να κεντρίσει το ενδιαφέρον μιας από τις πιο απαιτητικές αγορές, η οποία «διψά» για νέες προτάσεις που αφορούν διακοπές πολυτελείας. 
Έτσι, η Θεσσαλονίκη δε θα μπορούσε να απουσιάζει από την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι, στις 25 Φεβρουαρίου 2015, με σκοπό την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού «χλιδής» που απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό. 
Την εκδήλωση υποστήριξε η Marketing Greece, με την οποία ήδη συνεργάζεται η ΕΞΘ. Η παρουσίαση της πόλης έγινε σε επιλεγμένους τουριστικούς πράκτορες και ΜΜΕ από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα, ο οποίος αναφέρθηκε στις δυνατότητες που προσφέρει η Περιφέρεια στον τομέα του τουρισμού, με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη. Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Ευδοκία Τσατσούρη, η οποία, στο περιθώριο της παρουσίασης είχε επαφές με τουριστικούς πράκτορες, όπου και διαπιστώθηκε το ενδιαφέρον τους για τον προορισμό, καθώς οι δύο λαοί βρίσκονται αρκετά κοντά στην κουλτούρα και στις συνήθειές τους. Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν η Rollerdeck Associates, η Amuse Consept Events με τη στήριξη της αεροπορικής εταιρείας Emirates, με εκπροσώπους της οποίας έγιναν συναντήσεις για να διερευνηθεί το ενδεχόμενο απευθείας αεροπορικών συνδέσεων ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και το Ντουμπάι. Να σημειωθεί ότι πτήση Αθήνα - Ντουμπάι είναι από τις πιο κερδοφόρες της Emirates. Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου