Εξαιρετικά χαρακτηρίζονται τα αποτελέσματα από τη συμμετοχή του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού Grekland Panorama της Στοκχόλμης, BIT Μιλάνου και Holiday & Spa της Σόφιας.
Grekland Panorama 2015 Στοκχόλμη
- Δυναμική συμμετοχή της Χαλκιδικής και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο την ανάκαμψη μιας "παλιάς" αγοράς
Δεύτερη συμμετοχή της Χαλκιδικής στην έκθεση Grekland Panorama της Στοκχόλμης με στόχο την συνέχιση πρωτοβουλιών για την επαναφορά των Σκανδιναβών τουριστών.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο ERICSSON GLOBE της Στοκχόλμης από 13 έως 15 Φεβρουαρίου με θέμα την παρουσίαση του προορισμού Ελλάδα.
Η Χαλκιδική με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασαν στο κοινό, (που σύμφωνα με τους διοργανωτές ξεπέρασαν τους 10.000 επισκέπτες),τ η μοναδικότητα του φυσικού τοπίου και των παραλιών της Χαλκιδικής καθώς και την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της ΠΚΜ ως μία νέα πρόταση διακοπών για τους Σουηδούς τουρίστες.
Για το 2015 δύο μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί έχουν πρόγραμμα για την Χαλκιδική (Air Tours και Apollo) με πτήσεις των Σκανδιναβικών Αερογραμμών. Σε συνάντηση που έγινε με τους Product Manager των δύο παραπάνω καθώς και με τους εκπροσώπους της TUI Nordic, Ving (Thomas Cook) εκδηλώθηκε το ενδιαφέρον τους για νέα συμβόλαια, με στόχο την πλήρη επαναφορά της Σκανδιναβικής αγοράς για το 2016.
Στην αποστολή συμμετείχε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ιωάννης Γιώργος, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής κ. Γρηγόρης Τάσιος καθώς και αρκετοί τουριστικοί πράκτορες και ξενοδόχοι.
Οι Σουηδοί έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την γαστρονομία, την ιστορία (Αριστοτέλης) και τη μοναδικότητα του Αγίου Όρους.
Βασικό συμπέρασμα από τη συμμετοχή μας για δεύτερη χρονιά είναι ότι για να υπάρξει αύξηση επισκεπτών θα πρέπει να πολλαπλασιαστούν οι τακτικές πτήσεις καθώς και να καθιερωθούν πτήσεις charter.
Η αγορά της Σκανδιναβίας και το υψηλό βιοτικό επίπεδο αυτής, παραμένει βασικός στόχος της Χαλκιδικής για τα επόμενα χρόνια που σε συνδυασμό με τις νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία και υποδομές θα αυξήσουν την οικονομική ανταποδοτικότητα του προορισμού.
Αυξάνεται το ενδιαφέρον των Ιταλών για τη Χαλκιδική
Θετική κρίνεται η παρουσία της Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού ΒΙΤ 2015.
Η Χαλκιδική συμμετείχε με αυτόνομο περίπτερο δίπλα στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου πραγματοποιήθηκαν προκαθορισμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους και εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών (low cost), οι οποίοι επιβεβαίωσαν το ενδιαφέρον τους. Η Χαλκιδική αυξάνει την αναγνωριστικότητα της και καθιερώνεται ως ανερχόμενος προορισμός για την Ιταλική αγορά.
Οι Ιταλοί δηλώνουν λάτρεις του ελληνικού πολιτισμού και δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αρχαία Ελλάδα.
Στο πλαίσιο αυτό και με αφορμή την υποψηφιότητα για την ανακήρυξη του 2016 σε «Επετειακό Έτος Αριστοτέλη» από την UNESCO, προγραμματίστηκε επίσκεψη του αρχαιολόγου Carlo Casi και δημοσιογράφων στην Χαλκιδική τον ερχόμενο Μάρτιο, προκειμένου να δημοσιευτεί ειδικό αφιέρωμα για τον Αριστοτέλη στο περιοδικό ARCHEO στο τεύχος του Ιουνίου.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφτηκε η προϊσταμένη του Γραφείου του ΕΟΤ στην Ιταλία, κα Κυριακή Μπουλασίδου με την οποία συζητήθηκαν τρόποι προώθησης των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας της Χαλκιδικής στην Ιταλική αγορά μέσω θεματικών workshops, αλλά και τις δυνατότητες προβολής της Χαλκιδικής στην EXPO 2015 που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο από την 1η Μαΐου - 31 Οκτωβρίου 2015 με γενικό σύνθημα Feeding the planet - Energy for life.
Παράλληλα, συνεχίστηκαν και φέτος οι συναντήσεις και οι επαφές με τα μεγάλα τουριστικά περιοδικά και ΜΜΕ της Ιταλίας.
Οι πολύ καλές σχέσεις που έχει αναπτύξει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Χαλκιδικής στην Ιταλική αγορά, κα Ελένη Σαρηκώστα με το περιοδικό MARCOPOLO επισφραγίστηκαν με την προβολή της Χαλκιδικής και φέτος, στο 12σέλιδο αφιέρωμα που θα κάνει το περιοδικό για την Ελλάδα στο τεύχος Ιουλίου.
Σημαντική ήταν η προβολή της Χαλκιδικής μέσω διαφημιστικής καταχώρησης στην επίσημη εφημερίδα των Γραφείων Ταξιδιών στην Ιταλία AGENZIA DI VIAGGI (1965) σε συνεργασία με το tour operator Doc Operator, ο οποίος προωθεί την Χαλκιδικής ως Νο1 τουριστικό προορισμό προσφέροντας απευθείας πτήσεις με charter από Μιλάνο και Βερόνα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και για τον εναλλακτικό τουρισμό κυρίως για τον ποδηλατικό όπου πραγματοποιήθηκαν συνομιλίες με δημοσιογράφους και tour operators που εξειδικεύονται σε αυτόν και δρομολογήθηκε η επίσκεψη δημοσιογράφου που εκδίδει περιοδικό ποδηλατικού τουρισμού στην Χαλκιδική τον ερχόμενο Απρίλιο.
Τέλος, μέσα από συνομιλίες με σχολεία της Ιταλίας εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον για τον ιστιοπλοϊκό τουρισμό στη Χαλκιδική.
Σταθερή αξία η αγορά της Βουλγαρίας - Βράβευση του περιπτέρου της Χαλκιδικής
Σταθερή και με αυξητικές τάσεις η τουριστική κίνηση από την Βουλγαρία προκύπτει από την συμμετοχή των επιχειρηματιών της Χαλκιδικής στην τουριστική έκθεση HOLIDAYS & SPA, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2015 στη Σόφια.
Η Χαλκιδική εξακολουθεί να αποτελεί τον πρώτο προορισμό για τους Βούλγαρους τουρίστες και έπονται η Θάσος, η Πιερία και τα Ιόνια νησιά.
Σε επαγγελματικό επίπεδο οι προγραμματισμένες συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν υπήρξαν θετικές για τους επιχειρηματίες του τουρισμού. Αξίζει να σημειωθεί η μεγάλη συμμετοχή ελληνικών τουριστικών γραφείων που στηρίζουν το νομό μας με πολλές συμφωνίες.
Οι διοργανωτές της έκθεσης σε μια ξεχωριστή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, βράβευσαν Διεθνείς Φορείς του Τουρισμού για τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους. Το ανεξάρτητο περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, το οποίο έδινε την αίσθηση ότι βρίσκετε κανείς σε παραλία της Χαλκιδικής, βραβεύτηκε ως ιδιαίτερα ελκυστική και επαγγελματική συμμετοχή στην έκθεση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου