Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Σπουδαία προβολή της Πελοποννήσου από την ΑΒΤΑ



Μεταξύ των 12 κορυφαίων ανερχόμενων ταξιδιωτικών προορισμών για το 2015, στην βρετανική αγορά, συμπεριλαμβάνει την Πελοπόννησο η Ένωση Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), η οποία θα κάνει εφέτος το ετήσιο συνέδριό της, που αποτελεί κομβικής σημασίας διοργάνωση για τη βρετανική ταξιδιωτική αγορά, στην Καλαμάτα. 
Σύμφωνα με την λίστα που δόθηκε στη δημοσιότητα, οι προορισμοί αυτοί είναι οι εξής: 
1. Αυστρία 
2. Μποτσουάνα 
3. Κούβα 
4. Δομινικανή Δημοκρατία 
5. Ιαπωνία 
6. Λετονία 
7. Λα Γκομέρα (Ισπανία) 
8. Νορβηγία 
9. Ακτές Ειρηνικού (ΗΠΑ) 
10. Σιγκαπούρη 
11. Ολλανδία 
12. Πελοπόννησος (Ελλάδα)
H κατάταξη περιλαμβάνεται στην έκθεση ταξιδιωτικών τάσεων για το 2015 της AΒΤΑ. 
Όπως προαναφέραμε το ετήσιο συνέδριο της ΑΒΤΑ, για το 2015,  θα διοργανωθεί στη Μεσσηνία, από τις 12 έως τις 14 Οκτωβρίου και συγκεκριμένα στο Costa Navarino. 
Στο συνέδριο “The Travel Convention”, με διοργανωτή την Περιφέρεια Πελοποννήσου, αναμένεται να συμμετέχουν πάνω από 600 μέλη της ABTA καθώς και εκπρόσωποι εταιριών διαδικτύου GOOGLE, Yahoo, Tripadvisor, όπως και τουριστικοί συντάκτες από τα σημαντικότερα βρετανικά έντυπα. 
Στο δελτίο της AΒΤΑ, αναφορικά με  τις ταξιδιωτικές τάσεις για το 2015, αναφέρονται τα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία: 
-οι ταξιδιώτες μεγάλων οικονομικών δυνατοτήτων συντελούν σημαντικά στην ανάκαμψη του τουρισμού ενώ το value for money θα κυριαρχήσει στην τουριστική αγορά το 2015. Η εμπιστοσύνη του καταναλωτή επιστρέφει, με τους περισσότερους καταναλωτές (20%) να προγραμματίζουν διακοπές το 2015 έχοντας την πρόθεση να ξοδέψουν περισσότερα, έναντι όσων (15%) σκοπεύουν να περικόψουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες το έτος αυτό. Η τάση αυτή υποβοηθάται κυρίως από τους ταξιδιώτες υψηλής οικονομικής στάθμης, με την υπόλοιπη αγορά να κυριαρχείται από την τάση value for money. 
-Οι εύρωστοι οικονομικά εγκαταλείπουν τη συγκρατημένη αισιοδοξία. Αν και καταλαμβάνουν μικρό ποσοστό του συνόλου της αγοράς, φαίνονται διατεθειμένοι να αυξήσουν την ταξιδιωτική τους δραστηριότητα το 2015. Ήδη, το 2014, ο μέσος όρος του αριθμού διακοπών διαμορφώθηκε σε 3 ανά άτομο, ενώ οι υψηλόμισθοι έκαναν 4,7 διακοπές ανά άτομο κατά μέσο όρο. 
-Οι ταξιδιώτες αυξάνουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες και την περίοδο των διακοπών, με γνώμονα το value for money, συνδυάζοντας στοιχεία όπως εκδηλώσεις ή εμπειρίες με τις διακοπές τους, οι οποίες δεν περιορίζονται σε έναν μόνο προορισμό και περιλαμβάνουν δραστηριότητες και προκλήσεις.
-Πολλοί βρετανοί προγραμματίζουν διακοπές σε νέους προορισμούς το 2015. Σχεδόν το ένα τρίτο (35%) πιστεύει ότι το 2015 θα κάνει διακοπές σε χώρα που δεν έχει ξαναπάει. 
-Η ενσωμάτωση στον τρόπο ζωής των κατοίκων του προορισμού είναι το ζητούμενο όλων των ταξιδιωτών καθώς αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες διακοπών. 
-Αναμένεται άνθιση των θεματικών εορτασμών σε προορισμούς του εξωτερικού, όπως επέτειοι, γάμοι κτλ. 
-Οι διακοπές πόλης (city break) το 2014 ξεπέρασαν σε προτιμήσεις τις διακοπές στη θάλασσα και μέσα στο 2015 αναμένεται να συνεχίσουν να κρατούν την πρώτη θέση, με το 43% των βρετανών να προγραμματίζουν διακοπές πόλης και το 42% να επιθυμεί διακοπές στη θάλασσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου