Πριν από λίγα λεπτά εκδόθηκε ανακοίνωση από τον TEZ TOUR, στην οποία τονίζεται ότι ουδεμία οφειλή υφίσταται προς την AEROFLOT, ενώ αποδίδει την κίνηση της αεροπορικής εταιρίας σε προσπάθεια πίεσης ενόψη αναδιαπραγμάτευσης της μεταξλύ τους συμφωνίας.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
"Σε σχέση με τα όσα αναπαρήχθησαν από μερίδα του τύπου σήμερα η εταιρεία ΤΕΖ TOUR δηλώνει πως η αποσύνδεση της από το σύστημα κρατήσεων εισιτηρίων της αεροπορικής εταιρίας "Aeroflot" δεν θα επηρεάσει τις υποχρεώσεις της προς τους πελάτες της.
Η απόφαση της "Aeroflot" να απενεργοποιήσει τον Ρωσικό ταξιδιωτικό οργανισμό TEZ TOUR από το σύστημα κρατήσεων εισιτηρίων οφείλεται στις διαπραγματεύσεις των όρων συνεργασίας ανάμεσα στις δυο εταιρείες που λαμβάνουν χώρα αυτό το διάστημα. Αυτό δεν θα επηρεάσει τις δραστηριότητες της εταιρείας μας όπως δεν θα επηρεάσει την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας προς τους πελάτες και συνεργάτες μας.
Ο κ. Alexander Burtin, συνιδρυτής και εμπορικός διευθυντής της εταιρείας TEZ TOUR δήλωσε:
«Μεταξύ της εταιρείας μας και της αεροπορικής εταιρείας Aeroflot υπάρχει σύμβαση έργου, στα πλαίσια της οποίας δραστηριοποιούμαστε και εκπληρώνουμε όλες τις υποχρεώσεις μας. Λόγω της πτώσης της ζήτησης για τουριστικά πακέτα, που προκλήθηκε από την απότομη υποτίμηση του ρουβλίου έναντι του δολαρίου και του ευρώ, ζητήσαμε από την Aeroflot να επανεξετάσει τους όρους της συμφωνίας μας, αφού η ζήτηση άρα και ο όγκος μεταφορών έχει μειωθεί σημαντικά.
Πολύ πιθανόν η απενεργοποίηση της εταιρείας μας από το σύστημα κρατήσεων να είναι μια προσπάθεια της αεροπορικής εταιρείας να επηρεάσει την απόφαση μας να αλλάξουμε τους όρους της μεταξύ μας σύμβασης.
Θα ήθελα να τονίσω ότι δεν υπάρχουν οφειλές προς την αεροπορική εταιρεία και ότι όλοι οι όροι της σύμβασης εκπληρώνονται κανονικά. Τώρα βρισκόμαστε σε διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της Aeroflot για περαιτέρω συνεργασία.
Η επανασύνδεσή μας στο σύστημα κρατήσεων εξαρτάται άμεσα από το πόσο σύντομα θα είμαστε σε θέση να καταλήξουμε σε συμφωνία.
Το συμβάν αυτό δεν θα επηρεάσει καθόλου την αγορά, αφού όλες οι κρατήσεις έχουν ήδη πληρωθεί. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τους πελάτες μας.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου