Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

Πως λέμε καμία σχέση; Έτσι ακριβώς στο HILTON !!!


Βρέθηκα προχθές σε ένα δείπνο στο ATHENS HILTON, προσκεκλημένος σε μια εκδήλωση σημαντικού ειδικού βάρους. 
Ομολογώ ότι δεν πηγαίνω πολύ συχνά. 
Καθίσαμε λοιπόν περίπου 200 άτομα, ίσως και λίγο λιγότερα, όσα περίπου σε ένα αεροπλάνο. ΘΑ μου πείτε τι σχέση έχει το αεροπλάνο; 
Έχει και θα το καταλάβετε στη συνέχεια. 
Σέρβιραν λοιπόν το ψωμί οι σερβιτόροι, λίγο πριν ξεκινήσει η εκδήλωση μαζί με το κρασί. 
Δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί στη ζωή μου και να έχω ξαναδοκιμάσει πιο άθλιο ψωμί. 
Το οποίο εκτός από άθλιο ήταν και...παγωμένο. 
Μπούζι!!! 
Μόνο τα παγάκια στο εσωτερικό του έλειπαν.
Και αναρωτιέμαι: 
Δεν έχω την απαίτηση να...ζυμώσουν φρέσκο ψωμί, αλλά οι αεροσυνοδοί της  AEGEAN πως καταφέρνουν και σερβίρουν ζεστό ψωμί σε 200 επιβάτες;

Είναι καμία επιστήμη;
Θέλει μυαλό;
Θέλει επένδυση;
Τι στο καλό θέλει για να μην δοκιμάζει ο πελάτης ένα τόσο άθλιο ψωμί, που δυσφημεί τα πάντα.
Και πάμε στα επόμενα:
Τελειώνοντας οι πρώτες ομιλίες, έγινε διάλειμμα για να σερβιριστεί η σαλάτα.
Οποιοσδήποτε έχει διατελέσει και bell boy σε ξενοδοχείο γνωρίζει ότι μόλις γίνει το διάλειμμα εμφανίζονται 30 σερβιτόροι και σερβίρουν με ταχύτητα.
Στο HILTON το σερβίρισμα της σαλάτας ξεκίνησε μετά από 20 λεπτά, με αποτέλεσμα οι μισοί προσκεκλημένοι να φύγουν πριν σερβιριστεί το κυρίως πιάτο, αμέσως μετά την λήξη της κύριας ομιλίας.
Όσο για τη σαλάτα;
Αφήστε τα...
Ceasar με πέντε κύβους άθλιο κοτόπουλο, τρεις πρασινάδες και δύο ξύσματα παρμεζάνας...
Δεν έμεινα να δοκιμάσω το λαβράκι τόσο για λόγους έλλειψης χρόνου, όσο και γιατί υπέθεσα ότι θα ήταν αντίστοιχης ποιότητας.
Εάν θέλουν να το πουλήσουν, όπως φημολογείται έντονα, καλό θα είναι να το "συμμαζέψουν"... 
Κακή εμπειρία.
Κρίμα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου