Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Όμιλος TUI:Κερδίζει συνεχώς "πόντους" η Ελλάδα!!!


- Πρωταρχικό ζητούμενο η σταθερότητα στη χώρα...
- Διψήφιο ποσοστό αύξησης το 2014, με αντίστοιχο ρυθμό και το 2015!!!
- Προτεραιότητα η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα και συζητήσεις για την σαιζόν 2015-2016
- 2.800 ξενοδοχεία οι συνεργάτες του ομίλου TUI στην Ελλάδα σε 18 προορισμούς
- Στην Αθήνα την ερχόμενη εβδομάδα ο Peter Long


Διψήφιο ποσοστό αύξησης και για το 2015 προσδοκά από τη γερμανική αγορά η TUI Hellas, διαβλέποντας ότι οι εξαιρετικές -διψήφιες επίσης- επιδόσεις του 2014 στη χώρα θα διατηρηθούν και την επόμενη τουριστική περίοδο. 
Όπως είπε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Hellas Μιχάλης Μαυρόπουλος ο προορισμός Ελλάδα βρίσκεται πολύ ψηλά στην "ατζέντα" της ηγεσίας του Ομίλου TUI και η "έμπρακτη" ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό, αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι φέτος διακίνησε προς την Ελλάδα πάνω από 2 εκατομμύρια τουρίστες, όπως άλλωστε είχε προβλεφθεί στην αρχή της τουριστικής περιόδου. 
Όπως τόνισε χαρακλτηριστικά ο "ισχυρός άνδρας" της TUI Hellas "ο παγκόσμιος ταξιδιωτικός κολοσσός της TUI  στηρίζει και ποντάρει στην Ελλάδα, αφού το προϊόν της διατηρεί σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό". Την ίδια στιγμή τα ξενοδοχεία που συνεργάζονται με την TUI στην Ελλάδα ανέρχονται σε 2.800, ενώ ο συνολικός τζίρος στην Ελλάδα της εταιρίας ανέρχεται σε 750 εκατ. ευρώ περίπου.

Στο πλαίσιο αυτό, η TUI Travel ενδιαφέρεται να προσφέρει προϊόντα που θα επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο σε "νεκρές" μέχρι σήμερα περιόδους για τον ελληνικό τουρισμό, αρκεί, όπως αναφέρθηκε, να υπάρξουν συγκεκριμένες κινήσεις από πολιτεία και ιδιώτες, ώστε οι τουρίστες να μη βρεθούν σε πόλεις "φαντάσματα".
Η TUI βλέπει θετικά το ζήτημα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, αλλά προς αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να αναδειχθεί ο πολιτισμός, η ιστορία και η γαστρονομία κάθε περιοχής, που αποτελούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, όπως είπε ο κ. Μαυρόπουλος.
Ενδεικτικό του πως βλέπει τον πολιτισμό η TUI είναι το γεγονός ότι η συνάντηση γνωριμίας έγινε στον «Ελληνικό Κόσμο», το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, όπου οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην τρισδιάστατη παράσταση στηην Αρχαία Αγορά της Αθήνας.
Χαρακτηριστικά για τον πολιτισμό, ο κ.Μαυρόπουλος είπε: "Στην TUI πιστεύουμε ακράδαντα στη σημασία του ελληνικού πολιτισμού και θεωρούμε ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και την ανάδειξή του με σύγχρονα μέσα προς το εξωτερικό για την προσέλκυση περισσότερων ταξιδιωτών. Δεν υπάρχει τουρισμός στην Ελλάδα χωρίς πολιτισμό. Η πολιτιστική μας κληρονομιά είναι μοναδική και τοποθετεί την Ελλάδα σε πλεονεκτική θέση έναντι των περισσότερων τουριστικών προορισμών σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο ελληνικός πολιτισμός είναι το στοιχείο άλλωστε που διαφοροποιεί εν τέλει την ταξιδιωτική εμπειρία ενός επισκέπτη σε κάποιον προορισμό στην Ελλάδα σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο προορισμό εντός ή εκτός Ευρώπης."
Για την εποχικότητα, ο κ.Μαυρόπουλος τόνισε: "Στρατηγικής σημασίας ζήτημα θεωρείται και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, όπως γνωρίζουμε πολύ καλά όλοι μας και ακούγεται διαρκώς. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία, η οποία βέβαια απαιτεί προσεκτική μελέτη και ανάλυση όλων των παραγόντων επιτυχίας. Ο όμιλος TUI έχει την τεχνογνωσία και την εμπειρία για να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον υποδοχής τουριστών έκτος περιόδου τουριστικής αιχμής. Η προσπάθεια απαιτεί ωστόσο συντονισμένες ενέργειες από όλους τους επαγγελματίες και τους φορείς του κλάδου."

Σημαντικός παράγοντας για την περαιτέρω άνθιση του τουρισμού στην Ελλάδα αναδεικνύεται η «σταθερότητα» στο εσωτερικό μέτωπο, καθώς, όπως τονίστηκε, διαδηλώσεις και διάφορες αναταραχές δεν συμβάλλουν στη θετική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό.
Ενδεικτικό της προσοχής της TUI Travel στην ελληνική αγορά αποτελεί και το γεγονός ότι ο πρόεδρος του Ομίλου του τουριστικού οργανισμού TUI Travel , Πίτερ Λονγκ (Peter Long) επισκέπτεται εκ νέου τη χώρα, προκειμένου να δώσει το «παρών» στο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) την ερχόμενη εβδομάδα.
Μάλιστα, η ομιλία του αναμένεται με ενδιαφέρον αφού εκεί θα δοθούν συγκεκριμένα νούμερα για ποδά και αφίξεις που διακινούνται από την TUI Travel και αφορούν την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά τις πρώτες εκτιμήσεις για τις αγορές- δεξαμενές του ελληνικού τουρισμού, υπογραμμίστηκε ότι η γερμανική θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί και την επόμενη τουριστική χρονιά. 

Επιπροσθέτως, ο ανταγωνισμός στη Μεσόγειο επιτάσσει πλέον επώνυμα ξενοδοχεία, με δική τους ταυτότητα, που θα διαμορφωθεί από συγκεκριμένο επίπεδο και φάσμα υπηρεσιών, που θα παρέχουν. Μόνον έτσι μπορούν να ενταχθούν στην ομπρέλα των διαφόρων εμπορικών σημάτων, που προωθούν οι διάφορες αλυσίδες και οι τουρ οπερέιτορ. Ηδη ο κορυφαίος τουρ οπερέιτορ της Ευρώπης TUI, ενόψει και της επικείμενης συγχώνευσης των TUI Travel και TUI AG, γνωστοποίησε ότι το 2015 τα αποκλειστικά ξενοδοχεία θα αντιπροσωπεύουν το 80% της προσφοράς του, έναντι του 70% φέτος και μόλις 20% πριν από τρία χρόνια.
Επίσης, επιδιώκει μέσα στην επόμενη 5ετία να διπλασιάσει τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στις μάρκες Sensimar, Puravida, Magic Life, Viverde και Best Family.
Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Hellas "τα ελληνικά ξενοδοχεία να διαμορφώσουν το καθένα τη δική του ταυτότητα, ώστε να μπορέσουν να σταθούν στον ανταγωνισμό. H TUI επενδύει στον ελληνικό τουρισμό, με ειδική έμφαση στη διαφοροποίηση και στην ποιότητα του τουριστικού προϊόντος, που αποτελούν και τους δύο σημαντικότερους πυλώνες της στρατηγικής μας για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου