Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Μεγάλη επιτυχία για το TBEX Europe 2014 που έγινε στην Αθήνα


- Ξεπέρασε κάθε προσδοκία ο απολογισμός του συνεδρίου των ταξιδιωτικών bloggers στην Αθήνα
-  Σε 11,7 εκ. χρήστες του twitter έφτασε το μήνυμα της Αθήνας 
- Χορηγός η KSD και το "ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ"

Ένα πρωτοφανές και πέρα από κάθε προσδοκία κύμα θετικής δημοσιότητας για την Αθήνα και τις συναρπαστικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες της, προκάλεσε το TBEX Europe 2014, το συνέδριο των ταξιδιωτικών bloggers, που διοργανώθηκε στην Αθήνα με πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων. 
Οι 850 και πλέον ταξιδιωτικοί bloggers και συγγραφείς που συμμετείχαν έδωσαν ραντεβού για την επόμενη διοργάνωση, δηλώνοντας με κάθε τρόπο ότι παίρνουν μαζί στις αποσκευές τους τις καλύτερες εντυπώσεις από την ελληνική πρωτεύουσα. 
Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο στο twitter και μόνο οι επίσημες ετικέτες (hashtags) #ΤΒΕΧATHENS & #THISISATHENS από 20 ως και 27 Οκτωβρίου «διαβάστηκαν» (reach) από περισσότερους από 11,7 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες (unique users) και συγκέντρωσαν περισσότερες από 68.086.915 προβολές (impressions) μέσα από 14.500 αναφορές από περισσότερους από 3.400 διαφορετικούς χρήστες. Το μήνυμα ότι η Αθήνα είναι ένας σύγχρονος, ασφαλής και πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός, με μοναδικά πολιτιστικά, ιστορικά και φυσικά χαρακτηριστικά, διαχέεται διεθνώς με ανεπανάληπτο τρόπο.
Από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας, πριν ακόμα ξεκινήσει η διοργάνωση, μέχρι και σήμερα, έχουν, ήδη, καταγραφεί χιλιάδες αναρτήσεις και αφιερώματα σε όλα τα δημοφιλή διεθνή μέσα κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης και blogs (twitter, facebook, instagram, pinterest κ.α) που αθροιστικά έχουν αποδώσει εκατομμύρια προβολές και αναγνώσεις. Από τα προφίλ social media του δήμου Αθηναίων δημιουργήθηκαν περισσότερα από 350είδη περιεχομένου (tweets, posts, instagram φωτογραφίες, interactions κλπ). 
Το TBEX Athens 2014, σε αριθμούς: 
- Συμμετείχαν 850ταξιδιωτικοί Bloggers, συντάκτες ταξιδιωτικών και τουριστικών media, φωτογράφοι, κινηματογραφιστές και ειδικοί. 
- Οι επισκέπτες προέρχονταν από συνολικά 53 χώρες από όλες τις περιοχές του κόσμου, με την πλειονότητα αυτών, από τη Βόρειο Αμερική (32%), την Ευρώπη (38%)και την Ασία (11%). 
- Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 70 περιηγήσεις και επισκέψεις εξοικείωσης εντός Αττικής και έξι άλλα fam trips σε άλλες περιοχές της χώρας (Ήπειρος, Μετέωρα, Κυκλάδες, Θεσσαλονίκη, Μαγνησία, Πελοπόννησο). 
- Συνολικά, πάνω από 65 φορείς και επιχειρήσεις υποστήριξαν τη διοργάνωση. 
Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης τόνισε ότι μέσα από αυτήν την εξαιρετική διοργάνωση, το μήνυμα της Αθήνας μεταδίδεται κυριολεκτικά σε κάθε γωνιά του πλανήτη. «Η πόλη μας βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής εκατοντάδων κορυφαίων τέτοιων διαμορφωτών γνώμης μέσω των μεγαλύτερων δικτύων social media και ταξιδιωτικών blogs, ενώ ο απόηχος της διοργάνωσης για τον προορισμό μας, θα αναπαράγεται για μεγάλο, ακόμη, χρονικό διάστημα» σημείωσε ο κ. Καμίνης και πρόσθεσε: «Η παγκόσμια αυτή συνάντηση των ταξιδιωτικών bloggers, των συγγραφέων τουρισμού, των ειδικών του τομέα τουρισμού και ταξιδιών, αποδείχθηκε το μεγαλύτερο αλλά και πιο απαιτητικό media fam trip που έχει φιλοξενήσει ποτέ η πόλη μας. Η επιτυχία του ΤΒΕΧ 2014 ήταν το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς πολλών μηνών και ενός άνευ προηγουμένου συντονισμού των φορέων του δήμου, των κρατικών υπηρεσιών και φορέων και του ιδιωτικού τομέα. Ειδικά με την υπουργό Τουρισμού, την κυρία Κεφαλογιάννη, είχαμε μία εξαίρετη συνεργασία». 
Η διοργάνωση του TBEX Europe 2014 ανατέθηκε στην Αθήνα, ύστερα από συστηματική προσπάθεια του δήμου Αθηναίων και της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και του Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB).. 
Το TBEX 2014 υποστήριξε ως συνδιοργανωτής ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού - ΕΟΤ, ενώ στο πρόγραμμα φιλοξενίας του συνεδρίου συμμετείχαν ως Platinum Χορηγοί, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η AEGEAN AIRLINES καθώς και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας-ΟΑΣΑ. 

Οι χορηγοί!!!
Το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού χορήγησε εισιτήρια για δωρεάν είσοδο σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της Ελλάδας, ενώ παράλληλα, ο ΟΑΣΑ χορήγησε εισιτήρια για όλα τα ΜΜΜ, ο Δ.Α.Α προσέφερε τις κάρτες Athens Spotlight, ο δήμος Καλύμνου σφουγγάρια Καλύμνου, η Mastic spa σαμπουάν και αφρόλουτρα της εταιρείας, o Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου μπουκάλια κρασί από τα μέλη του, η COCO-MAT πολυθρόνες για τα Keynote speeches καθώς και δώρα για όλους τους συνέδρους, ο Μαραθώνιος Αθήνας-ΣΕΓΑΣ t-shirts με θεματικά λογότυπα του Μαραθωνίου, η Τεχνόπολις του δήμου Αθηναίων παραχώρησε όλους τους χώρους για την διοργάνωση της εκδήλωσης καλωσορίσματος του ACVB καθώς και τις τσάντες καλωσορίσματος. 
 Silver Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες: Airtickets.gr, Aqua Vista Hotels, Association of Meteora Tourism Enterprises, Incrediblue, Toposophy Destination Marketing Agency και Porto Carras Grand Resort.
Επιπρόσθετα,η KLM/Air France ήταν Long Haul Χορηγός, ενώ χορηγοί των ταξιδιών εξοικείωσης,των περιηγήσεων, διάθεση αναψυκτικών/νερών/ποτών καθώς και φιλοξενίας είναι: Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, Μουσείο Μπενάκη, Μουσείο Λαϊκών Οργάνων, Athens Open Tour, Hondos Center Department Stores, City Link, Θέατρο Δώρα Στράτου, Ίδρυμα Ευγενίδου, Λίμνη Βουλιαγμένης, Μουσείο Ελληνικής Γαστρονομίας, Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου, Alternative Athens, Athens Insiders, Athens Walking Tours, Athens Xclusive Designers Week, Αττικό Ζωολογικό Πάρκο,Big Olive, Discover Greek Culture, Dopios, Hydraiki-One Day Cruise, Grazy travel, Golf Γλυφάδας, Kastelorizo Group, Key Tours, Louis Cruises, McArthur Glen, Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, Onassis Cultural Center, Re Think Athens by the Onassis Foundation, Topos Allou Theatre, τα Ξενοδοχεία Grand Bretagne, S.G Lycabettus και Divani Meteora καθώς και οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία (μπίρα ΑΛΦΑ & νερό ΙΟΛΗ) & Λούξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ – η οποία διέθεσε αναψυκτικά και χυμούς καθ’ όλη τη διάρκεια του συνεδρίου. 
Η εκδήλωση καλωσορίσματος του TBEX 2014, διοργανώθηκε από το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων - ACVB, με τη συνεργασία της Frontstage και το Αθηνόραμα, στην Τεχνόπολη, του δήμου Αθηναίων. 
Δημιουργήθηκε ένας πολυχώρος Ελληνικής Γαστρονομίας, Πολιτισμού και Αναψυχής, που περιελάμβανε, art performance με την υποστήριξη του ΝΕΟΝ, προβολές ντοκιμαντέρ για την ελληνική κουλτούρα, τον τουρισμό και την ιστορία καθώς και μία συναυλία σύγχρονης ελληνικής μουσικής με τους Angelika Dusk, Wedding Singers & Imam Baildi.
Τα γαστρονομικά μενού προσφέρθηκαν από τους Farmer’s Republic, Μάνη-Μάνη, Aleria και Νομαδική Κουζίνα συνοδεία των ανάλογων ελληνικών κρασιών. Για την αποχαιρετιστήρια εκδήλωση επί της οδού Πανδρόσου η οποία διοργανώθηκε με τη συνεργασία του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και με συνδιοργανωτές τους καταστηματάρχες της "Pandrossou Street Market συμμετείχαν η Εθνική Λυρική Σκηνή, τα Μουσικά Σύνολά του ΟΠΑΝΔΑ και ο ραδιοσταθμός En Lefko 87,7 ενώ χορηγοί είναι οι Ολυμπιακή Ζυθοποιία (μπύρα ΦΙΞ), Interamerican, Hermion restaurant, Μπαϊρακτάρης, Μικρό Καφέ, Η ωραία Ελλάς, Meliartos. 
Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν οι: GTP, KSD, Hellenic Travelling, Travelling News, Travel Daily News, Travelmii, Tourism Press, Tourism Today, Tornosnews, Τουριστική Αγορά, Meetingreece & οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, Αθήνα 9,84FM, EN LEFKO 87,7. 
H Erasmus ήταν ο official DMC Partner για το TBEX EUROPE 2014 στην Αθήνα.

Συμμετοχή του Porto Carras
Για τρεις ημέρες εκατοντάδες ταξιδιωτικοί bloggers, τουριστικοί συντάκτες, συγγραφείς, παράγοντες και επαγγελματίες της διεθνούς τουριστικής αγοράς βρέθηκαν στην Αθήνα, δίνοντας μια μοναδική ευκαιρία για την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό. 
 Το Porto Carras Grand Resort ως χορηγός της TBEX Europe 2014, έτυχε πρωτοφανούς προσέλευσης στο stand του από τους ταξιδιωτικούς bloggers που συμμετείχαν στην έκθεση, με πλήθος συναντήσεων με τους εκπροσώπους του συγκροτήματος και πέρα των προγραμματισμένων networking meetings. Τους δόθηκε έτσι η δυνατότητα να γνωρίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει το συγκρότημα αλλά και να διερευνήσουν τον τρόπο συνεργασίας με το υπερπολυτελές, μοναδικής ομορφιάς resort. 
Αξίζει να σημειώσουμε πως κατά τη διάρκεια του συνεδρίου οι bloggers ενθουσιασμένοι από το online φωτογραφικό και άλλο υλικό του Porto Carras στα social media επιδόθηκαν σε πλήθος “shares”, “likes” και “tweets” αναδεικνύοντάς μας ως ένα από τους προορισμούς που δεν θα παραλείψουν να επισκεφτούν στην Ελλάδα.

Και τα Μετέωρα!!!
Η παρουσία των Μετεώρων στην εκδήλωση ήταν δυναμική και ξεπέρασε κάθε προσδοκία. 
 Στα πλαίσια του συνεδρίου οι χορηγοί είχαν δικαίωμα να κλείσουν έως 24 προκαθορισμένες συναντήσεις. Η αντιπροσωπεία του ΣΤΕΜ (silver χορηγός), κατάφερε να αγγίξει τις 100 συναντήσεις! Με διαφορά λοιπόν το τραπέζι των Μετεώρων, ανταγωνιζόμενο τους προορισμούς (Visit Britain, amazingThailand, Ireland.com, Cancun Mexico, Visit Stockholm, Visit Quebec), ήταν το πιο πολυσύχναστο τραπέζι, καθώς και ο προορισμός που συζητήθηκε περισσότερο. 
Το θετικό αποτέλεσμα της όλης προσπάθειας, εκτός των άλλων, ήταν να πολλαπλασιαστούν οι ταξιδιωτικοί bloggers που επισκέφτηκαν τα Μετέωρα, τις 3 τελευταίες μέρες. Ενώ ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για μια επίσκεψη 10 - 13 bloggers τελικά τις προηγούμενες 3 μέρες βρέθηκαν στην περιοχή μας 31 bloggers, άλλοι 10 έρχονται αύριο και μεθαύριο ενώ πολλά ραντεβού κλείστηκαν για τον Φεβρουάριο, Απρίλιο, Μάιο και όχι μόνο. Αξιοσημείωτο είναι να μεταφέρουμε, πως στην ερώτηση, από τα μέλη του ΣΤΕΜ, προς τους παρευρισκόμενους bloggers, αν γνωρίζουν τα Μετέωρα σαν προορισμό, περίπου το 50% απάντησε πως έμαθε για τα Μετέωρα με την ευκαιρία της TBEX, ενώ το σύνολο αυτών που επισκέπτονται τα Μετέωρα αυτές τις μέρες πραγματοποιούν επίσκεψη στην περιοχή, για πρώτη φορά. 
Το πρώτο μεγάλο κύμα, επισκεπτών ταξιδιωτικών δημοσιογράφων, ήδη αναχωρούν από τα Μετέωρα με τις καλύτερες εντυπώσεις και με την υπόσχεση να επιστρέψουν για περισσότερες μέρες, ενώ ήδη τα πρώτα άρθρα με φωτογραφίες και ανταποκρίσεις ανεβαίνουν στα ιστολογία τους. Όσον αφορά το πρόγραμμα που ακολούθησαν στο press trip Meteora, αν και λίγο σφικτό λόγω του περιορισμένου χρόνου, περιελάμβανε τα εξής αξιοθέατα της περιοχής μας: Ιερά Μονή Μεγάλου Μετεώρου, Ιερά Μονή Ρουσάνου, το γύρο των Μετεώρων με συνεχείς στάσεις, το Βυζαντινό Ναό της κοίμησης της Θεοτόκου, Ιερά μονή της Υπαπαντής, τα Ασκηταριά του Αγίου Γρηγορίου, τις Ιερές Μονές του Αγίου Νικολάου Μπάντοβα και του Άγιου Αντωνίου. Διάφορα σημεία πανοραμικής θέας της Καλαμπάκας και του Καστρακίου, τον παλιό οικισμό Καστρακιου, το προϊστορικό σπήλαιο της Θεόπετρας καθώς και ένα περιπατητικό γύρο στα μονοπάτια των Μετεώρων μήκους 10 χλμ. Πέρα από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα, πραγματοποιήθηκαν με την ευγενική χορηγία εστιατόριων της πόλης γεύματα και δείπνα γευσιγνωσίας της τοπικής κουζίνας και τοπικού οίνου, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και το χειροκρότημα των ικανοποιημένων δημοσιογράφων. 
Ο ΣΤΕΜ, δίνει τα θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστεί δημόσια, όλους όσους βοήθησαν για να πραγματοποιηθεί με απόλυτη επιτυχία η αποστολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου